0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Przetargi on-line w zaopatrzeniu firm

(Miękka)

Jak lepiej i taniej kupować

0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka

Przetargi on-line w zaopatrzeniu firm

Odkryj tajemnice dostawców i oddziel ziarna od plew

Praca przyszłości: internetowy menadżer zaopatrzenia
Poprawianie pozycji negocjacyjnej w relacjach z dostawcami dzięki miarodajnej i pełnej informacji
Studium przypadku: porównanie wydajności dostaw przed i po wdrożeniu przetargów online

Co dają przetargi online?
Jedni dostawcy przekonują, że są najtańsi i najlepsi. Inni wręczają prezenty. A jeszcze inni utrzymują się tylko dzięki wieloletnim kontaktom z działem zaopatrzenia. I nie wiadomo, którzy są konkurencyjni, od których firma za mało wymaga i czy na rynku nie pojawił się nowy, lepszy i tańszy dostawca. Czy w takiej sytuacji możesz zapewnić firmie korzystne warunki dostaw? Tak, ale pod warunkiem, że stworzysz klarowny system porównywania ofert. Przetestujesz ich konkurencyjność. Zdobędziesz o nich miarodajne informacje i nie pozwolisz, by dostawcy opowiadali bajki. Wtedy poczują, że mają silnych i być może lepszych konkurentów. Uświadomią sobie, jak łatwo stracić klienta i jak trudno pozyskać nowego. A Ty wywalczysz lepsze warunki dostaw. Tak właśnie działa system przetargów online. Jak wdrożyć w firmie przetargi online?

Wdrażanie przetargów online jest tanie i zaskakująco proste. Autorzy omawiają na prawdziwych przykładach korzyści z przetargów online, wprowadzanych w firmach czeskich, polskich i słowackich. Pokazują od kuchni cały proces transformacji systemu zaopatrzenia firmy:

konstruowanie przejrzystych warunków dostaw,
obniżanie pracochłonności procesu zaopatrzenia,
obsługa oprogramowania do przetargów online,
usprawnianie negocjacji z dostawcami,
pokonywanie barier psychologicznych i decyzyjnych przy wdrażaniu przetargów online,
oddzielanie osobistych relacji z dostawcami od procedury porównywania ofert,
mierzenie rezultatów wdrożenia przetargów online.

  • Kategorie:
    1. Ekonomia, zarządzanie, marketing
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 9788324601486
  • EAN: 9788324601486
  • Liczba stron: 232
  • Wymiary: 14.0x21.0cm
  • Waga: 0.28kg
  • Tytuł oryginalny: Jak levneji a lepe nakupovat
  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Kurier DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • Punkty odbioru DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • ORLEN Paczka - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Pocztex (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.

Inni Klienci oglądali również

62,90 zł 99,20 zł
Do koszyka

Księga dobrych praktyk najlepiej zorganizowanych polskich firm

Zajrzyj do głowy przedstawicieli polskiego biznesu z najwyższej półki. Poznaj dobre praktyki polskich przedsiębiorców, którym udało się stworzyć wyjątkowe firmy – wyjątkowe nie tylko w oczach ich właścicieli, lecz także w ocz...
64,28 zł 85,00 zł
Do koszyka

Okazje w zarządzaniu innowacjami w firmach sektora MŚP

Monografia w kompleksowy sposób prezentuje zintegrowane i dynamiczne podejście oparte na okazjach do rozwoju innowacyjności firm sektora MŚP. Obejmuje ono 10-etapowy proces eksploracji i eksploatacji okazji przebiegający w określonych warunkach ...
33,13 zł 48,30 zł
Do koszyka

Język angielski w firmie Słownik i rozmówki Wzory listów i pism angielskich

Publikacja niniejsza skierowana jest przede wszystkim do osób, które, pracując w swoich firmach, mają na co dzień do czynienia z językiem angielskim. Książka składa się z trzech części; pierwsza to słownik, który zawier...
33,40 zł 46,40 zł
Do koszyka

Korespondencja w firmie Wzory listów francuskich + CD

Praktyczny poradnik dla osób pracujących w firmach czy urzędach, które posługują się językiem francuskim w korespondencji służbowej.200 listów w dwóch wersjach językowych: po francusku i po polsku.CD-ROM zawieraj...
36,39 zł 44,90 zł
Do koszyka

Firma Tom 1 Wrócę po ciebie

Nazywam się James Fenici, a ty nigdy nie zobaczysz, że nadchodzę. Poruszam się w cieniu, jakbym sam był ciemnością. Ukrywam się tam, gdzie nikt nie spogląda. Nie przestrzegam żadnych zasad, nie znam granic, nie biorę jeńców i nigdy, przenigdy si...
75,65 zł 89,00 zł
Do koszyka

Strategiczna logika firm rodzinnych

Istota firmy rodzinnej polega na połączeniu dwóch systemów – rodziny i biznesu. Spoiwem tych elementów jest nie tylko kapitał, lecz więź osób należących do jednej rodziny w układzie pokoleniowym. Wyznacza to spos&oac...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!