0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Przedsiębiorstwa wobec współczesnych realiów rynkowych (Miękka)

0.00  (0 ocen)
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
25,00 zł
Cena zawiera podatek VAT.
Stan magazynowy:
Duża ilość
Wysyłka:
24h
Dostawa
Produkt posiadamy w magazynie i wyślemy go w ciągu 24 godzin w dni robocze.
Uwaga! Całkowity czas oczekiwania na zamówienie = czas wysyłki podany na stronie każdego produktu + dostawa przez przewoźnika.
Podane terminy dotyczą dni roboczych (poniedziałek-piątek, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
Cennik dostaw
Cennik dostaw
Paczki dostarczamy wyłącznie na terenie Polski.
Dla zamówień od 250 zł oferujemy dostawę GRATIS!
Zamówienia z min. jedną publikacją PZWL wysyłamy taniej.

Płatność elektroniczna Dla zamówień
z tytułem PZWL
Kiosk RUCHu - odbiór osobisty 6,75 zł 5,75 zł
Poczta Polska - odbiór w punkcie 7,75 zł 6,75 zł
Kurier Poczta Polska 10,75 zł 9,75 zł
Paczkomaty InPost  11,75 zł  10,75 zł
Kurier 12,75 zł 11,75 zł
Odbiór w księgarni PWN GRATIS GRATIS
Płatność za pobraniem Dla zamówień
z tytułem PZWL
Poczta Polska - odbiór w punkcie 10,75 zł 9,75 zł
Kurier Poczta Polska 13,75 zł 12,75 zł
Kurier 15,75 zł 14,75 zł
Dodaj do schowka

Przedsiębiorstwa wobec współczesnych realiów rynkowych

Skuteczne zarządzanie podmiotami gospodarczymi jest procesem niezwykle trudnym i złożonym – wymaga bowiem od menedżerów aktualnej i interdyscyplinarnej wiedzy. Wiedza ta powinna dostarczać informacji dotyczących koncepcyjnego ujęcia podmiotu, ale również powinna być związana z postulatami interesariuszy, w tym w szczególności interesariuszy zewnętrznych. To część z nich (konsumenci), poprzez swoje wybory, decyduje o pozycji konkurencyjnej przedsiębiorstwa. Biorąc pod uwagę coraz większą świadomość konsumentów związaną chociażby z ochroną środowiska czy też szeroko pojętą społeczną odpowiedzialnością biznesu, nie bez znaczenia pozostaje fakt włączania wartości priorytetowych dla interesariuszy w koncepcję (strategię) funkcjonowania podmiotu. Budowanie potencjału firmy tylko w oparciu o strategie finansowe (redukcja kosztów) jest w obecnych czasach metodą wysoce nieefektywną, o czym świadczy zarówno teoria, jak i praktyka gospodarcza. Niewystarczające jest również realizowanie działań marketingowych w oparciu o znane schematy, środki czy też metody – konsument chce być zaskakiwany i pragnie coraz to nowych doświadczeń. Zaspokojenie tych wszystkich postulatów, przy jednoczesnym przestrzeganiu uregulowań zewnętrznych, w tym prawnych, jest ogromnym wyzwaniem dla wszystkich przedsiębiorców.
Niniejsza monografia składa się z siedmiu rozdziałów przedstawiających wybrane teoretyczne i empiryczne aspekty z zakresu zarządzania, ekonomii i finansów. Autorzy poszczególnych rozdziałów, reprezentujący różne ośrodki naukowe, omawiają wyniki przeprowadzonych badań i analiz, które obejmują aktualne problemy z zakresu współczesnych problemów przedsiębiorstw.

  • Kategorie:
    1. Zarządzanie, marketing
    1. Literatura popularnonaukowa
  • Redakcja: Magdalena Byczkowska, Anna Majzel, Iwona Przychocka
  • Język wydania: rosyjski,polski
  • ISBN: 9788375459722
  • EAN: 9788375459722
  • Liczba stron: 106
  • Wymiary: 16.0x23.0cm
  • Waga: 0.17kg
  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Paczka w RUCHu - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w urzędzie Poczty Polskiej - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa Pocztą Polską - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w Paczkomacie InPost - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa kurierem - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór własny w księgarni PWN - dostawa 3 dni robocze
    Ważne informacje o wysyłce:
    • Nie wysyłamy paczek poza granice Polski.
    • Dostawa do części Paczkomatów InPost oraz opcja odbioru osobistego w księgarniach PWN jest realizowana po uprzednim opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem.
    • Całkowity czas oczekiwania na paczkę = termin wysyłki + dostawa wybranym przewoźnikiem.
    • Podane terminy dotyczą wyłącznie dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).

Inni Klienci oglądali również

28,45 zł 34,00 zł
Do koszyka

Antropologia wobec dyskryminacji

Książka jest przewodnikiem po antropologii antydyskryminacyjnej, badaniach zaangażowanych i w działaniu. Znajdziemy tu etnograficzną analizę zjawisk społecznych (choćby takich jak gentryfikacja czy handel ludzkimi organami) oraz mechanizmów ich ...
39,70 zł 47,00 zł
Do koszyka

Orientacja rynkowa we współrządzeniu miastem

W publikacji przedstawiono praktyki dużych miast polskich, które wpisują się w nowy model zarządzania publicznego – współrządzenie. Analiza licznych przykładów współdziałania menedżerów publicznych z interesariu...
55,00 zł 56,90 zł
Do koszyka

Finansowanie przedsiębiorstwa

Powodzenie przedsiębiorstwa w dużej mierze jest uzależnione od właściwego doboru źródeł finansowania prowadzonej działalności. Dysponowanie przez przedsiębiorstwo odpowiednimi – co do wielkości i struktury – źródłami finansowa...
35,00 zł
Do koszyka

Edytorstwo wobec masowości źródeł najnowszych

Autorzy prezentują niezwykle istotną, zwłaszcza dla badaczy historii XIX i XX wieku, kwestię obfitości źródeł oraz wynikające z masowego charakteru materiałów trudności w ich opracowaniu, edycji i udostępnianiu. Wprowadzają przy tym bardz...
149,00 zł
Do koszyka

Sądownictwo polubowne a sądy państwowe wobec zasady nieingerencji sądu państwowego w działalność sąd

Zasada nieingerencji sądu państwowego w działalność sądu polubownego i jego skład nie może wprowadzać domniemania, że każda taka ingerencja jest nieuprawniona, ponieważ sądy państwowe powinny podejmować konieczne kroki w celu nadania efektywności i sku...
33,46 zł 39,20 zł
Do koszyka

Polityka zagraniczna Polski wobec Izraela po 1989 roku

[...] praca ma charakter kompleksowy i wszechstronnie ukazuje różnorodne aspekty wzajemnych relacji. Syntetyczne ujęcie poszczególnych kwestii pozwoliło na kondensację wiedzy – i to w dobrym znaczeniu tego słowa. Praca nie jest prze...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!
 
Uwaga: Nasze strony wykorzystują pliki cookies.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celu dostosowaniaserwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz w celach statystycznych i reklamowych. Mogą też stosować je współpracujące z nami firmy badawcze. W programie służącym do obsługi Internetumożna zmienić ustawienia dotyczące cookies Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza,że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce Prywatności.