• Zaloguj się
  • Zarejestruj się
  • Newsletter
  • Pomoc
  • Kontakt
0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY
Podręczniki akademickie medyczne - szeroka oferta »


Przechytrzyć social media (Miękka)

0.00  (0 ocen)
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka

Przechytrzyć social media

Lektura obowiązkowa dla pasjonatów serwisów społecznościowych!

Media społecznościowe, z Facebookiem na czele, generują ogromną większość ruchu w Internecie. Dokonywane przez nas wybory internetowe mogą okazać się niezwykle ważne, służą bowiem do zdobywania informacji na temat naszych zainteresowań, osiągnięć, celów i kontaktów. Z tego właśnie źródła wyłania się cyfrowy obraz każdego użytkownika sieci. Gdy na ten obraz nałożymy informacje na temat haseł wrzucanych do najpopularniejszej wyszukiwarki internetowej, obraz nabiera kolorów, staje się niezwykle wyraźny. Zacząłeś już zastanawiać się nad tym, jak wykorzystać te dane?

Nie jesteś sam. Nad tymi samymi zagadnieniami głowią się dzisiaj wszyscy. Dzięki tej książce będziesz o krok przed innymi. W trakcie lektury poznasz historię pojedynku między potentatami rynku – Google i Facebookiem - oraz zdobędziesz kluczowe informacje na temat poprawienia swojej pozycji w wynikach wyszukiwania lokalnego. Kolejne rozdziały pozwolą Ci zdobyć wiedzę o czerpaniu zysków z mediów społecznościowych - perfekcyjne opanowanie tych kanałów sprzedaży zdecydowanie zwiększy Twoje szanse na sukces. Książka ta pełna jest opisów przypadków dotyczących największych klientów Bailyna, a ponadto oferuje kompleksowe prognozy, uważne analizy i - co najważniejsze - praktyczne porady. Przeczytaj ją, przygotuj się na przyszłość i zacznij zbierać nagrody!

Zdobądź wiedzę na temat:

reklam społecznościowych,
wyszukiwania w czasie rzeczywistym,
czerpania zysków z mediów społecznościowych,
możliwości portalu YouTube.
Sprawdź, jak odnieść sukces w mediach społecznościowych!

  • Kategorie:
    1. Socjologia
    1. Literatura popularnonaukowa
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 9788324655304
  • EAN: 9788324655304
  • Liczba stron: 192
  • Wymiary: 15.7x23.4
  • Waga: 0.30kg
  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa do 3 dni robocze
    • InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • Kurier - dostawa do 2 dni roboczych
    • Poczta Polska (kurier pocztowy oraz odbiór osobisty w Punktach Poczta, Żabka, Orlen, Ruch) - dostawa do 2 dni roboczych
    • ORLEN Paczka - dostawa do 2 dni roboczych
    Ważne informacje o wysyłce:
    • Nie wysyłamy paczek poza granice Polski.
    • Dostawa do części Paczkomatów InPost oraz opcja odbioru osobistego w księgarniach PWN jest realizowana po uprzednim opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem.
    • Całkowity czas oczekiwania na paczkę = termin wysyłki + dostawa wybranym przewoźnikiem.
    • Podane terminy dotyczą wyłącznie dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).

53,41 zł 63,00 zł
Do koszyka

Przechytrzyć Pana Boga

"Przechytrzyć Pana Boga" jest to powieść pełna cierpienia, powagi. Trudna i lekka zarazem. Wątki kryminalne i szpiegowskie przeplatają się z intrygującymi rozważaniami natury egzystencjalnej. Ucieczka przed światem miesza się z afirmacją życi...
31,80 zł 39,00 zł
Do koszyka

Media studenckie a wizerunek uczelni

„Recenzowana praca doktorska podejmuje problematykę, która nie doczekała się jak dotąd tak dogłębnej analizy w polskiej literaturze przedmiotu, zarówno o charakterze teoretycznym jak i empirycznym. Z pełnym przekonaniem można powied...
30,31 zł 65,00 zł
Do koszyka

Media Mosaic Modern Media in the World

Współczesne media, bardziej niż kiedykolwiek wcześniej, stały się ważnym elementem procesu globalizacji. Obecna, wyjątkowa pozycja mediów wynika przede wszystkim z tego, że współczesne media mają autentyczną władzę w sferze kontrol...
75,65 zł 89,00 zł
Do koszyka

New media in the marketing communication of enterprises in the international market

The book addresses the use of new media in communication in foreign markets. It describes the latest marketing strategies which were created due to the widespread access to the Internet, the development of technology and new media, such as social media...
42,41 zł 59,00 zł
Do koszyka

Nowe media w polityce

Temat pracy jest wysoce aktualny, ma dynamiczny charakter  i ze  względu na swoją innowacyjność  ciągle  jest  niewystarczająco opracowany w literaturze. Z tego względu należy uznać wkład autorki pracy za pionierski i wnoszący ...
58,65 zł 69,00 zł
Do koszyka

Nowe media w komunikacji marketingowej na rynku międzynarodowym

Opisane są w niej najnowsze strategie marketingowe, które powstały ze względu na powszechny dostęp do Internetu, rozwój technologii oraz nowych mediów jak np. marketing społecznościowy, marketing 360, marketing inbound.Autork...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!
 
Uwaga: Nasze strony wykorzystują pliki cookies.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celu dostosowaniaserwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz w celach statystycznych i reklamowych. Mogą też stosować je współpracujące z nami firmy badawcze. W programie służącym do obsługi Internetumożna zmienić ustawienia dotyczące cookies Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza,że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce Prywatności.