0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Pozyskiwanie klientów

(Miękka)

Jak zaprezentować produkt i firmę, by przyciągnąć nabywców.

0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka

Pozyskiwanie klientów

Ten, kto się lepiej prezentuje, lepiej się też sprzedaje. Akwizycja, to coś więcej niż tylko telefonowanie i pisanie listów reklamowych. Istotnym aspektem akwizycji jest planowane działanie, przekonanie o własnej wartości i jakości swoich usług oraz odpowiednia prezentacja firmy na zewnątrz. Ta książka porusza podstawowe zagadnienia związane z akwizycją, opisuje narzędzia akwizycji, dostarcza też mnóstwo praktycznych informacji i wskazówek, które będzie można bez problemu zastosować w praktyce.

  • Kategorie:
    1. Psychologia »
    2. Psychologia społeczna
    1. Ekonomia, zarządzanie, marketing
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 9788361059417
  • EAN: 9788361059417
  • Liczba stron: 112
  • Wymiary: 10.5x16.0cm
  • Waga: 0.09kg
  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Kurier DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • Punkty odbioru DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • ORLEN Paczka - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Pocztex (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.

Inni Klienci oglądali również

51,18 zł 63,00 zł
Do koszyka

Metody pozyskiwania i przykłady wykorzystania sygnału okoruchowego

SPIS TREŚCIWstęp1. Fizjologia percepcji i metody pozyskiwania sygnału okoruchowego1.1. Elementy fizjologii narządu wzroku1.2. Neurologiczne podstawy śledzenia wzrokowego1.3. Metody pozyskiwania sygnału okorucho...
40,00 zł
Do koszyka

Biopaliwa Pozyskiwanie i stosowanie

Treść książki stanowią opisy sposobów pozyskiwania i wykorzystywania do produkcji energii cieplnej biopaliw stałych, ciekłych i gazowych uzupełnione omówieniem procesów fizyczno-chemicznych w ich powstawaniu i spalaniu....
66,18 zł 84,00 zł
Do koszyka

Pozyskiwanie śladów finansowania terroryzmu i ich przetwarzanie

Kolejna monografia autora dotycząca zjawiska finansowania terroryzmu i jego zwalczania tym razem sięga praktycznych potrzeb w zakresie poszukiwania śladów tego przestępczego procederu, ich zabezpieczania i przetwarzania. Ślad finansowania terror...
47,18 zł 69,00 zł
Do koszyka

Jak zapewnić znakomitą obsługę klientów

Nikt dzisiaj nie ma wątpliwości, że standard obsługi klienta jest tak samo ważny jak jakość oferowanych produktów: wzmacnia relację z klientem, wzbudza w nim zaufanie, buduje dobrą reputację firmy i stwarza przewagę nad konkurencją. W dobie inte...
34,07 zł 49,90 zł
Do koszyka

Growth Hacking Jak pomaga pozyskiwać nowych klientów i utrzymywać obecnych

Znaj(dź) swojego klientaGrowth hacking to jedna z metodyk prowadzenia działań marketingowych, sprzedażowych i rozwoju produktu, w której celem aktywności nie są największe zasięgi, a dotarcie do możliwie najlepiej określonej grupy do...
52,59 zł 77,00 zł
Do koszyka

Tworzenie doświadczeń klientów

W świecie nieograniczonej konkurencji postaw na klientocentrycznośćKlientocentryczność to strategia orientująca działania firmy na potrzeby klienta, czyli tego, kto rzeczywiście ją żywi. To jego decyzje zakupowe: kupić – nie kupić, wr...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!