Wytyczne IFLA są niezbędne w pracy bibliotekarzy praktyków, personelu bibliotek, kierowników i administratorów, studentów i wykładowców na studiach kierunkó...
Nauka o informacji w XXI wieku stanęła wobec konieczności określenia na nowo swojej tożsamości, paradygmatu, kierunków dalszego rozwoju. Jej coraz ściślejsze związki z innymi dyscyplinami, w...
Dorośli nie zawsze doceniają wagę pierwszych lat życia dziecka. Oto zmęczona młoda matka, patrząc na swoje nowonarodzone niemowlę mówi:– Chciałabym, aby miał już choć czter...
Książka omawia repertuar literacki adresowany do najmłodszych odbiorców, tj. dzieci w wieku 0-3 lat. Pisana była z dwóch perspektyw - osoby zawodowo zajmującej się książką dziecięcą -...
Celem Książki jest przedstawienie sześciolatka jako ucznia i użytkownika biblioteki szkolnej, ale przede wszystkim dziecka o typowych potrzebach wieku przedszkolnego i wczesnoszkolnego. W zarysie r...
Publikacja ma charakter interdyscyplinarny, łączy kulturoznawczą, filmoznawczą i literaturoznawczą perspektywę analizy utworów. (…) Książka napisana jest w formie rozbudowanego eseju ...
Poradnik adresowany jest do bibliotekarzy, nauczycieli bibliotekarzy, nauczycieli wychowania przedszkolnego, nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej, animatorów kultury oraz rodziców.
Słowa kluczowe – klucz do informacji czy źródło chaosu? Autor rozważa zalety i wady reprezentacji treści poprzez słowa kluczowe i analizuje to zjawisko jako dominującą formę wyszukiwan...
Stwórz wirtualną wizytówkę biblioteki, pokaż jej działalność, zasoby i ciekawostki!Twórz i udostępniaj interesujące rzeczy o multimedialnym charakterze dzięki bibli...
Przybliża doświadczenia i praktykę tych, którzy od głośnego czytania, poprzez różne formy sztuki żywego słowa i przedstawienia teatralne, nie tylko wyzwalają potencjał twórczy ...