Jest to praca poświęcona zintegrowanemu podejściu do nauczania części systemu językowego, które przyczynia się nie tylko do podniesienia efektywności procesu dydaktycznego, lecz także sprawi...
Publikacja dzieli się na dwie zasadnicze części. Pierwsza, o charakterze naukowym, ukazuje specyfikę polszczyzny jako języka edukacyjnego na obczyźnie na przykładzie Chicago. Zainteresuje badaczy, ...
Publikacja dzieli się na dwie zasadnicze części. Pierwsza, o charakterze naukowym, ukazuje specyfikę polszczyzny jako języka edukacyjnego na obczyźnie na przykładzie Chicago. Zainteresuje badaczy, ...
Ta książka nie jest i nie może być spójną wizją twórczości obu autorów, nie jest zarysem systemu, nie ma charakteru monografii, w żaden sposób nie stanowi pełni, całości...
Ta książka nie jest i nie może być spójną wizją twórczości obu autorów, nie jest zarysem systemu, nie ma charakteru monografii, w żaden sposób nie stanowi pełni, całości...
Ta książka nie jest i nie może być spójną wizją twórczości obu autorów, nie jest zarysem systemu, nie ma charakteru monografii, w żaden sposób nie stanowi pełni, całości...
Proces kształcenia językowego to podróż w krainę słów. Nie można wyruszać w nią bez mapy i kompasu. By świadomie wspomagać wysiłki uczących się i kierunkować ich działania, trzeba wie...
"Inność" proponowanych spotkań z Witkacym polega na nowatorstwie podejścia do utworów, o których napisano już wiele i którym groziło zamknięcie w jednym kanonie inter...
"Inność" proponowanych spotkań z Witkacym polega na nowatorstwie podejścia do utworów, o których napisano już wiele i którym groziło zamknięcie w jednym kanonie inter...