0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY
Darmowa dostawa »

Pożądanie w jego oczach

(Miękka)
0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka

Pożądanie w jego oczach

Tęskniła za przygodą, lecz on mógłby dać jej o wiele więcej...
Sezon w Londynie to wspaniałe bale, modne suknie, ukradkowe spojrzenia. Ale dla panny Juliette Hamilton to strata czasu. Marzy o przygodach, o ucieczce sprzed czujnych spojrzeń socjety. I oto nadarza się doskonała okazja – w postaci intrygującego nieprzeniknionego kapitana Harrisona Fleminga.

Kiedy Harrison odkrywa Juliette na swoim statku, pragnie tylko odesłać nieznośną dziewczynę rodzinie i dalej zajmować się zdobywaniem majątku. Jednak na zmianę kursu jest za późno. Kapitan wymierza jej zatem inną karę…

  • Kategorie:
    1. Beletrystyka i literatura faktu »
    2. Literatura piękna
    1. Beletrystyka i literatura faktu »
    2. Literatura społeczno-obyczajowa
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 9788324139460
  • EAN: 9788324139460
  • Liczba stron: 256
  • Wymiary: 15.0x21.0cm
  • Waga: 0.24kg
  • Tytuł oryginalny: Desire in His Eyes
  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Kurier DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • Punkty odbioru DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • ORLEN Paczka - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Pocztex (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.

Inni Klienci oglądali również

46,28 zł 69,00 zł
Do koszyka

Jeśli nie lean to co?

Jeśli nie lean, to co?Jeśli Twoja firma jest na wysokim poziomie organizacyjnym, to prawdopodobnie jest zarządzana rozsądnie. Wprowadzanie w niej zmian to czysta przyjemność. Gratuluję Ci, bo widziałem w życiu zaledwie kilka firm, o któryc...
30,36 zł 44,90 zł
Do koszyka

Strach ma twoje oczy

Pozwól, by strach przeniknął cię do szpiku kości…Dokąd uciec przed osobą, która zna cię najlepiej na świecie?Charlotte wiedzie szczęśliwe życie – ma kochającego męża, zdolną córkę i pracę, w kt&...
29,12 zł 44,90 zł
Do koszyka

Diabeł z Hollywood Nie taki diabeł straszny Tom 1

„Diabeł z Hollywood” to romans, w którym pewien szef z piekła rodem spotyka asystentkę obdarzoną wyjątkowo ciętym językiem. Co z tego wyniknie? Płomienny romans czy katastrofa? Czasem w życiu nadchodzi taki moment, że trzeba s...
28,55 zł 37,90 zł
Do koszyka

Lila i Ethan Nie kuś mnie

Nigdy nie przypuszczała, że pojawi się ktoś taki jak on...Pozory mylą. Lila Summers wydaje się nieskazitelna: jest piękna, nosi drogie stroje i uśmiecha się szeroko. Ale jej perfekcyjną fasadę może zrujnować mroczna przeszłość i skrywane tajemnic...
25,85 zł 35,70 zł
Do koszyka

Pamięć społeczna i jej implanty

Bez pamięci – tak indywidualnej, jak i społecznej – trudno żyć, a jednocześnie łatwo ją stracić, łatwo zapomnieć. Potrzebujemy pamięci z różnych powodów i z różnych powodów ją zatracamy. Jej znaczenie z pewnych w...
267,49 zł
Do koszyka

The impact of sensory marketing on the consumer

This book was written as part of a thesis. Humans have five senses: hearing, sight, taste, touch and smell. These senses influence our decisions and for several years sensory marketing has been used by retailers to help us make purchasing decisions. Th...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!