0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Powiązania kooperacyjne oraz ich wpływ na rozwój sektora małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce (Miękka)

0.00  (0 ocen)
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły
  • Wydanie: Warszawa, 2019

  • Autor: Aneta Ejsmont

  • Wydawca: CeDeWu

  • Typ oprawy: miękka

  • Data premiery: 06.02.2019

Zwiń szczegóły
110,00 zł
106,33 zł
Cena zawiera podatek VAT.
Oszczędzasz 3,67 zł
Stan magazynowy:
Duża ilość
Wysyłka:
24h
Dostawa
Produkt posiadamy w magazynie i wyślemy go w ciągu 24 godzin w dni robocze.
Uwaga! Całkowity czas oczekiwania na zamówienie = czas wysyłki podany na stronie każdego produktu + dostawa przez przewoźnika.
Podane terminy dotyczą dni roboczych (poniedziałek-piątek, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
Cennik dostaw
Cennik dostaw
Paczki dostarczamy wyłącznie na terenie Polski.
Dla zamówień od 250 zł oferujemy dostawę GRATIS!
Płatność elektroniczna
Kiosk RUCHu - odbiór osobisty6,75 zł
Poczta Polska - odbiór w punkcie7,75 zł
Kurier Poczta Polska10,75 zł
Paczkomaty InPost 9,75 zł
Kurier12,75 zł
Odbiór w księgarni PWNGRATIS
Płatność za pobraniem
Poczta Polska - odbiór w punkcie10,75 zł
Kurier Poczta Polska13,75 zł
Kurier15,75 zł
Dodaj do schowka

Powiązania kooperacyjne oraz ich wpływ na rozwój sektora małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce

Próba pomiaru intensywności regionalnych, krajowych i międzynarodowych powiązań kooperacyjnych występujących między różnej wielkości przedsiębiorstwami w kontekście rozwoju sektora MŚP oraz przeprowadzone w tym celu badania pozwoliły określić, jak istotna staje się kooperacja w rozwoju przedsiębiorstw, które prowadząc swoją działalność gospodarczą, borykają się na co dzień z wieloma trudnościami natury ekonomicznej i technologicznej. Celem, jaki stawia sobie autorka niniejszej monografii, jest przybliżenie Czytelnikowi teorii uwzględniającej ogólną istotę powiązań kooperacyjnych.

  • Kategorie:
    1. Zarządzanie, marketing
    1. Literatura popularnonaukowa
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 9788381021661
  • EAN: 9788381021661
  • Liczba stron: 564
  • Wymiary: 16.0x23.0cm
  • Waga: 0.90kg
  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Paczka w RUCHu - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w urzędzie Poczty Polskiej - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa Pocztą Polską - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w Paczkomacie InPost - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa kurierem - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór własny w księgarni PWN - dostawa 3 dni robocze
    Ważne informacje o wysyłce:
    • Nie wysyłamy paczek poza granice Polski.
    • Dostawa do części Paczkomatów InPost oraz opcja odbioru osobistego w księgarniach PWN jest realizowana po uprzednim opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem.
    • Całkowity czas oczekiwania na paczkę = termin wysyłki + dostawa wybranym przewoźnikiem.
    • Podane terminy dotyczą wyłącznie dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).

Inni Klienci oglądali również

72,50 zł 75,00 zł
Do koszyka

Jakość jako determinanta wiarygodności współczesnej sprawozdawczości finansowej w Polsce

Monografia podejmuje ważny i aktualny problem jakości współczesnej sprawozdawczości finansowej sprzedaży w Polsce. W pracy opisano szereg wykonanych badań empirycznych nad jakością kluczowych obszarów sprawozdawczości finansowej. W zakońc...
44,10 zł 49,00 zł
Do koszyka

Instytucje parabankowe na rynku usług bankowych w Polsce

Książka Instytucje parabankowe na rynku usług bankowych w Polsce przygotowana przez pracowników naukowo-dydaktycznych i doktorantów Katerdy Bankowości Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu oraz osób z nimi zaprzyjaźnionych - powsta...
9,76 zł 13,00 zł
Do koszyka

Polski alfabet z piórkiem i pazurkiem Litery P-Ż oraz dwuznaki

Publikacja została napisana dla dzieci, które uczą się rozpoznawać litery lub utrwalać zdobytą już wiedzę. Składa się z dwóch części. W pierwszej znajdują się ćwiczenia dotyczące liter od A do Ó, a w drugiej – liter od P do Ż...
62,10 zł 69,00 zł
Do koszyka

Działania marketingowe i ich uregulowania w Polsce

Książka dotyczy prawnych i etycznych uwarunkowań marketingu. Ma na celu ułatwienie menedżerom odpowiadającym za działania marketingowe podejmowania decyzji w zgodzie z uregulowaniami prawnymi, środowiskowymi oraz etyką, co w konsekwencji powinno prowa...
62,19 zł 68,00 zł
Do koszyka

Wyzwania wobec rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw w gminach na obszarach Natura 2000

Przedsiębiorczość we współczesnym społeczeństwie ma ogromne znaczenie nie tylko ekonomiczne, ale również społeczne, gdyż jest istotnym elementem kapitału ludzkiego oraz siłą napędową wszelkich działań, których celem jest wzrost efe...
25,47 zł 29,00 zł
Do koszyka

Rozwój zrównoważony obszarów wiejskich na globalnym Południu

W monografii przedstawiono koncepcję zrównoważonego rozwoju oraz relacji między nim a rozwojem gospodarczym, polityką, kulturą, dziedzictwem kulturowym i zarządzaniem zasobami oraz omówiono strategie jej wdrażania w rozwijających się kraj...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!
 
Uwaga: Nasze strony wykorzystują pliki cookies.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celu dostosowaniaserwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz w celach statystycznych i reklamowych. Mogą też stosować je współpracujące z nami firmy badawcze. W programie służącym do obsługi Internetumożna zmienić ustawienia dotyczące cookies Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza,że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce Prywatności.