0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Po co jest PR? (Miękka)

0.00  (0 ocen)
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
34,00 zł
22,81 zł
Cena zawiera podatek VAT.
Oszczędzasz 11,19 zł
Stan magazynowy:
Mała ilość
Wysyłka:
24h
Dostawa
Produkt posiadamy w magazynie i wyślemy go w ciągu 24 godzin w dni robocze.
Uwaga! Całkowity czas oczekiwania na zamówienie = czas wysyłki podany na stronie każdego produktu + dostawa przez przewoźnika.
Podane terminy dotyczą dni roboczych (poniedziałek-piątek, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
Cennik dostaw
Cennik dostaw
Paczki dostarczamy wyłącznie na terenie Polski.
Dla zamówień od 250 zł oferujemy dostawę GRATIS!
Płatność elektroniczna
Kiosk RUCHu - odbiór osobisty5,99 zł
Poczta Polska - odbiór w punkcie9,99 zł
Kurier Poczta Polska11,99 zł
Paczkomaty InPost11,99 zł
Kurier16,99zł
Odbiór w księgarni PWNGRATIS
Płatność za pobraniem
Poczta Polska - odbiór w punkcie12,99 zł
Kurier Poczta Polska14,99 zł
Kurier19,99 zł
Dodaj do schowka

Po co jest PR?

Książka Po co jest PR? pozwala nam zbliżyć się do świata public relations i zrozumieć funkcjonowanie agencji PR. Pokazuje, jak pracują specjaliści ds. PRu, kim są oraz w jaki sposób podejmować z nimi współpracę korzystną dla naszej organizacji.
Łukasz Zając opisuje najważniejsze mechanizmy PR oraz zdradza sekrety udanej współpracy z PR-owcami. Podkreśla, że public relations to coś więcej niż tylko komunikacja. Rozumie on PR jako możliwość wywołania zmian w organizacji, otoczeniu i sposobie myślenia odbiorców.
Autor prezentuje wiedzę i doświadczenie zdobyte podczas realizacji projektów PR oraz przedstawia świeże spojrzenie wielu praktyków, z którymi rozmawiał przy tworzeniu książki.

Książka pokazuje, jak:
• przygotować się do współpracy z agencją PR;
• zbudować skuteczną politykę komunikacyjną dla naszej działalności;
• rozwinąć firmę dzięki innowacyjności i interdyscyplinarności oferowanej w doradztwie PR;
• z pomocą public relations odnaleźć się w środowisku nowych mediów i komunikacji społecznej;
• wybrać najlepszy model współpracy ze specjalistą ds. public relations;
• budować i chronić reputację dzięki public relations;
• dopasować budżet, czas i wizję sukcesu do możliwości swojej organizacji i agencji PR.

  • Kategorie:
    1. Zarządzanie, marketing
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 9788363566975
  • EAN: 9788363566975
  • Liczba stron: 120
  • Wymiary: 16.5x23.5cm
  • Waga: 0.23kg
  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Paczka w RUCHu - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w urzędzie Poczty Polskiej - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa Pocztą Polską - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w Paczkomacie InPost - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa kurierem - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór własny w księgarni PWN - dostawa 3 dni robocze
    Ważne informacje o wysyłce:
    • Nie wysyłamy paczek poza granice Polski.
    • Dostawa do części Paczkomatów InPost oraz opcja odbioru osobistego w księgarniach PWN jest realizowana po uprzednim opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem.
    • Całkowity czas oczekiwania na paczkę = termin wysyłki + dostawa wybranym przewoźnikiem.
    • Podane terminy dotyczą wyłącznie dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).

Polecamy

Tab1

    Inni Klienci oglądali również

    44,91 zł 49,90 zł
    Do koszyka

    Eugeniusz Bodo Już taki jestem zimny drań

    Drugie, uaktualnione wydanie książki, z licznymi dodatkowymi zdjęciami i nowym materiałem, m.in. o serialu TVP Bodo.„Gra pan jak Bodo! Dlaczego? Bo do du…”. To tylko żartobliwy kalambur Adolfa Dymszy, prawda bowiem była zupełni...
    8,91 zł 9,90 zł
    Niedostępny

    Ida wśród magnolii Tom 13 Gdzie jest dziecko

    Młoda arystokratka Ida von Waldenburg przejmuje zarządzanie rodzinnym majątkiem. Nowa sytuacja stwarza szansę na jej błyskotliwą karierę, ale jednocześnie budzi rodzinne konflikty. Osłodą w tej trudnej sytuacji są dla Idy wierni przyjaciele, niespodzie...
    20,61 zł 29,90 zł
    Do koszyka

    Zaklęcie na bycie sobą

    Bądź asertywny! – apelujemy do kogoś oczekując, że nam ulegnie, podporządkuje się. Nic bardziej mylnego – człowiek asertywny nie spełnia cudzych oczekiwań, nie traktuje ich jako ważniejszych od własnych potrzeb. Szanuje drugiego człowieka, ...
    23,98 zł 32,90 zł
    Do koszyka

    To nie jest dieta

    Jesteś gotowa na wyzwanie?Hej, chciałabyś trochę w sobie zmienić, prawda? W sylwetce, głowie, życiu...Ech, to takie trudne.A co jeżeli Ci pokażę, że wcale nie? I że to może być najfajniejsza przygoda Twojego życia?Wykonując ćwic...
    21,14 zł 29,00 zł
    Do koszyka

    Wszystko jest cudowne

    Sigrid Rausing prowadziła na przełomie lat 1993/1994 terenowe badania antropologiczne na półwyspie Naorootsi, w byłej radzieckiej strefie przygranicznej w Estonii. Porzucone wieżyczki obserwacyjne pstrzą tam linię wybrzeża, a ogromne pola kołcho...
    27,50 zł 39,90 zł
    Do koszyka

    Czym jest człowiek? Antropologia teologiczna

    W antropologii teologicznej Edyta Stein ogniskuje swe rozważania wokół pytania o to, „czego nasza wiara uczy o człowieku, aby w tym świetle poddać sprawdzeniu zarówno własną koncepcję człowieka, jak i każdą obcą”. Starała się ...

    Recenzje

    Dodaj recenzję
    Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!
     
    Uwaga: Nasze strony wykorzystują pliki cookies.
    Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celu dostosowaniaserwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz w celach statystycznych i reklamowych. Mogą też stosować je współpracujące z nami firmy badawcze. W programie służącym do obsługi Internetumożna zmienić ustawienia dotyczące cookies Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza,że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce Prywatności.