Książka Integracja sensoryczna w autyzmie ma charakter popularnego poradnika skierowanego do terapeutów SI, oligofrenopedagogów, psychologów, neurologopedów, logoped&oac...
Przemiany społeczno-kulturowe, rozwój technologiczny, konsumpcjonizm oraz przeformułowanie hierarchii wartości może generować zagrożenia dla młodych ludzi. Pedagodzy, nauczyciele i rodzice b...
Książka Diany Hudson, z jej praktycznym i zdroworozsądkowym podejściem do specyficznych trudności w uczeniu się, idealnie się nadaje dla zabieganych i przepracowanych nauczycieli szkolnych, pomagaj...
Wśród publikacji dostępnych na polskim rynku wydawniczym można spotkać prace poruszające różne aspekty zaburzeń, ale znacznie trudniej znaleźć takie, które zagadnienie to ujmow...
Podręcznik przeznaczony jest dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym i znacznym, ze sprzężeniami oraz mających trudności w uczeniu się. Materiał opracowano z u...
Niniejsza publikacja w jasny sposób opisuje naturę zaburzeń integracji sensorycznej oraz pokazuje, jak te niedostrzegalne problemy niszczą życie chorym dzieciom i ich rodzicom, a także wskaz...
Książka zawiera zestaw ćwiczeń wspomagających uczniów klas I–III z zaburzeniami ze spektrum autyzmu w doskonaleniu kompetencji społeczno-emocjonalnych i poznawczych ze szczególn...
Prezentowany zestaw ćwiczeń dedykowany jest uczniom klas VII i VIII szkoły podstawowej, w szczególności młodzieży z niepełnosprawnościami oraz z trudnościami edukacyjnymi. Przeznaczony jest ...
Logopedia dla Praktyków, czyli jakość, efektywność i terapia oparta na dowodach Dzieci ze złożonymi potrzebami komunikacyjnymi wymagają konkretnego wsparcia, dzięki któremu będą mogły...
Niezbędnik pedagoga specjalnego to zestaw materiałów dla nauczyciela współorganizującego kształcenie specjalne, pracującego z dziećmi w wieku szkolnym w szkole ogólnodostępnej ...
Karty pracy adresowane są do uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi – z niepełnosprawnością intelektualną, niepełnosprawnością sprzężoną, autyzmem, dysleksją oraz różnym...
Jedną z podstawowych umiejętności, którą powinno posiadać każde dziecko, jest koncentracja – bez niej nikt nie może efektywnie się uczyć i uczestniczyć w różnego rodzaju zajęcia...
Publikacja składa się z trzech rozdziałów. Rozdział pierwszy to rozważania związane z istotą najprostszej jednostki dydaktycznej i treningowej, jaką są ćwiczenia. W dalszej części tego rozdz...
Książka ma charakter przewodnika dla psychologów, pedagogów, studentów lub opiekunów dziecięcych czy rodziców małego dziecka, pozwalającego na poznanie specyficzn...
Monografia dotyczy specjalistycznego wsparcia osób z niepełnosprawnością intelektualną w uzyskaniu maksymalnego stopnia samodzielności życiowej w odniesieniu do ograniczeń i możliwości tej g...
Książka Strategie sensoryczne w jedzeniu i mówieniu to przede wszystkim podręcznik dla logopedów, neurologopedów, psychologów, pedagogów specjalnych oraz terapeut...
Mak i rak to pomoc, którą można z powodzeniem wykorzystać nie tylko na zajęciach logopedycznych, ale i rewawlidacyjnych czy korekcyjno-kompensacyjnych, zarówno indywidualnych, jak i g...
Czwarty tom z serii Cyfrowy tubylec w szkole –diagnozy i otwarcia stanowi kontynuację namysłu nad edukacją w kontekście zmediatyzowanej kultury współczesnej implikowanej rozwojem nowoc...
Dzięki tej książce ci, dla których prawidłowy rozwój dziecka jest priorytetem, będą mogli właściwie ten proces kształtować i wspierać. Autorka, opierając się na swoim długoletnim dośw...
Poradnik napisany został z myślą o rodzicach, którzy chcą zdobyć potrzebną i praktyczną wiedzę na temat dysleksji. Autorka omawia zjawisko dysleksji rozwojowej, typy dysleksji, objawy i symp...