Wiedza z zakresu metodologii badań psychologicznych stanowi najbardziej zasadniczy fundament warsztatu pracy psychologa. Bierna znajomość metodologii umożliwia zrozumienie i krytyczną ocenę naukowy...
Po 10 latach od ukazania się podręcznika „Edukacja zdrowotna” Barbary Woynarowskiej, oddajemy w Państwa ręce nową publikację – tym razem przygotowaną przez zespół specjalistów pracujących pod...
Autorka opisuje problemy, jakie napotyka w szkole zarówno uczeń z zespołem Aspergera, jak i nauczyciel podczas pracy z tym dzieckiem. Problemy, które często wynikają nie ze złej woli ...
Książka ta powstała z myślą o najmłodszych dzieciach objętych terapią logopedyczną. Ponieważ przedszkolaki nie potrafią jeszcze czytać, ćwiczenia opierają się na ilustracjach. Każdy obrazek to nowe...
Książka ta powstała z myślą o najmłodszych dzieciach objętych terapią logopedyczną. Ponieważ przedszkolaki nie potrafią jeszcze czytać, ćwiczenia opierają się na ilustracjach. Każdy obrazek to nowe...
Wczesna interwencja logopedyczna to kolejny tom z serii podręczników akademickich Logopedia XXI Wieku.W ostatnich latach nastąpił wzrost zainteresowania problematyką wczesnej int...
Publikacja stanowi kompendium wiedzy na temat mutyzmu wybiórczego, stworzone dla szerokiego kręgu odbiorców, w tym nauczycieli, psychologów klinicznych i wychowawczych, terapeu...
Codzienność dziecka z zespołem Aspergera okiem rodzica i terapeuty to rodzaj wyjątkowego poradnika napisanego przez osoby, które na co dzień pokonują wiele trudności związanych z opisanym pr...
Dlaczego dzieciom nie wolno bawić się lekarstwami? Czy wypada grymasić przy posiłkach? O czym należy pamiętać w towarzystwie? Publikacja Wiem, jak się zachować w przystępny i atrakcyjny sposó...
Po 16 latach od pierwszej edycji podręcznika Pedagogika oddajemy do rąk Czytelników jego poprawione i rozszerzone wydanie. W pięćdziesięciu rozdziałach przedstawiono elementy wiedzy k...
Dziennik został przygotowany w celu dokumentacji grupowych zajęć logopedycznych. Zawiera między innymi: tygodniowy rozkład zajęć, rejestr osób w poszczególnych grupach, rejestr obecno...
Monografia interdyscyplinarna przedstawia rezultat intelektualnych poszukiwań autorów zainteresowanych problemami edukacji w obszarze pedagogiki porównawczej. Poszczególne rozd...
Uszy do góry! to pozycja przeznaczona dla terapeutów pedagogicznych do pracy z dziećmi i młodzieżą z zaburzonymi funkcjami słuchowymi, w tym również z zaburzeniami przetwarzani...
Oswajanie przez bajanie to nie tylko tomik dobrze napisanych, opatrzonych specjalistycznym komentarzem, tekstów literackich, lecz przede wszystkim zbiór narracji traktujących o sprawa...
Czy dzieci potrzebują książek o emocjach? Przecież każdy okazuje je tak, jak potrafi. Nie trzeba nikogo uczyć śmiać się lub płakać. Nie ma dobrych i złych emocji. Wszystkie są częścią nas. A jednak...
Czy dzieci potrzebują książek o emocjach? Przecież każdy okazuje je tak, jak potrafi. Nie trzeba nikogo uczyć śmiać się lub płakać. Nie ma dobrych i złych emocji. Wszystkie są częścią nas. A jednak...
Łamańce językowe to logopedyczne opowiadania, którego głównym celem jest usprawnianie dykcji i artykulacji oraz utrwalanie wymowy głoski r wraz z różnicowaniem wymowy głosek op...
Mównica Logopedyczna to seria zeszytów ćwiczeń poświęcona zagadnieniom różnicowania głosek opozycyjnych i przeznaczona dla dzieci, logopedów, terapeutów, nauczyci...
T i D na usługach głoski R to kolejny zeszyt logopedyczny z serii Mównica Logopedyczna przeznaczony dla dzieci, rodziców, logopedów i nauczycieli. Zeszyt został opracowany z my...
Niniejsza książka stanowi pomoc w procesie kształtowania inteligencji emocjonalnej. Zawarte w niej opowiadania ułatwią dzieciom rozpoznawanie, zrozumienie i nazywanie emocji własnych, jak ró...