Zapraszam Czytelnika do lektury tekstów kolejnego tomu serii Dialog bez Granic. Autorzy na podstawie własnych zainteresowań badawczych poruszają problematykę dotyczącą wartości w kontekście ...
Niniejsza książka jest próbą ukazania najważniejszych składników koncepcji edukacji Kena Robinsona, które świadczą o tym, że można ją określić jako kreatywne myślenie o edukacj...
Niniejsza książka jest XV tomem serii Nauczyciele-Nauczycielom, a zarazem drugą, obszerną częścią opracowania "Dziecko w świecie wartości". Tom ten składa się z pięciu części prezentujący...
Zestaw "Książka dla nauczyciela" i "Zeszyt ćwiczeń" pomyślany jest jako pomoc w prowadzeniu warsztatów "Działania twórcze". Ćwiczenia w nim przedstawione...
Zestaw "Książka dla nauczyciela" i "Zeszyt ćwiczeń" pomyślany jest jako pomoc w prowadzeniu warsztatów "Działania twórcze". Ćwiczenia w nim przedstawione...
Celem niniejszej książki jest wprowadzenie czytelnika w kluczowe zagadnienia edukacyjne XXI wieku, zainspirowanie go do refleksji nad rolą pedagoga i nauczyciela na płaszczyźnie wyjaśniania dziecio...
Człowiek rozwija się przez całe życie – to oczywiste stwierdzenie, ocierające się o banał. Niektórzy uważają, że ich czas już minął. Zgorzkniali, schorowani, żyją dniem dzisiejszym, w ...
Człowiek rozwija się przez całe życie – to oczywiste stwierdzenie, ocierające się o banał. Niektórzy uważają, że ich czas już minął. Zgorzkniali, schorowani, żyją dniem dzisiejszym, w ...
Czwarta książka z serii "Twórczy rozwój i arteterapia". Opisuje doświadczenia autorów z pracy w obszarze portretu i maski. Wszystkie zawarte w niej ćwiczenia mają okr...
Czwarta książka z serii "Twórczy rozwój i arteterapia". Opisuje doświadczenia autorów z pracy w obszarze portretu i maski. Wszystkie zawarte w niej ćwiczenia mają okr...
Niniejsza książka jest XV tomem serii Nauczyciele-Nauczycielom, a zarazem drugą, obszerną częścią opracowania "Dziecko w świecie wartości". Tom ten składa się z pięciu części prezentujący...
Celem niniejszej pracy jest przedstawienie najważniejszych cech Herbartowskiej pedagogiki, która jest w zasadzie filozofią nauczania wychowującego. [...] Herbart nigdy nie przestał być...