… jest to książka merytorycznie znakomita – i to zarówno w kontekście przyjętych przez Autora założeń teoretycznych i metodologicznych, sposobów narracji oraz argumentacj...
Publikacja powstała jako dopełnienie wcześniejszych studiów Autora nad współczesnymi teoriami i nurtami wychowania. Książka nie ma charakteru badań historycznych, gdyż zakres analizow...
"Metoda projektu", prezentowana w najnowszej publikacji z serii „Zabawy Edukacyjne”, to jeden z najlepszych sposobów na naukę samodzielnego rozwiązywania problemó...
Pedagogika poszukuje łatwości i oczywistości. Wszelkie koncepcje, które nie są łatwe ani oczywiste, mają małe szanse na wejście w obieg powszechny, na uzy...
Książkę tę autor napisał z myślą o tych polskich nauczycielach, którzy potwierdzili swoim zapałem i radykalnością innowacyjnego zaangażowania dostrzegli w idei klas autorskich ogromną szansę...
Lektura pracy zbiorowej przygotowanej przez dr E. Dybowską i dr A. Błasiak z pewnością przyniesie korzyść i nie będzie bez pożytku, jeżeli przystąpi się do niej z uwzględnieniem następującego założ...
Część teoretyczna tego opracowania ma na celu przybliżenie nauczycielom, logopedom, a także rodzicom pojęcia świadomości fonologicznej i jej znaczenia w opanowaniu umiejętności czytania i pisania. ...
Zawiera najważniejsze wydarzenia historyczne z dziejów Polski, mające w założeniu dostosowanie treści do możliwości odbioru przez osoby niepełnosprawne intelektualnie. Zawiera propozycje ćwi...