Publikację uważam za ważną i potrzebną, głównie ze względów dydaktycznych. Wyjaśnia ona w przejrzysty i przystępny sposób przystawalność polskiego systemu egzaminów pańs...
Teoretyczno-prawne podstawy działalności świetlic szkolnychOrganizacyjne aspekty funkcjonowania świetlic szkolnychMetodyka pracy opiekuńczo-wychowawczej w świetlicy szkolnej
„Patrzenie i wskazywanie” jest pierwszą częścią cyklu „Uczę się rozumieć innych". Stanowi pomoc do uczenia jednych z podstawowych funkcji społecznych, jakimi są patrzenie na ...
Niniejsza publikacja powstała z myślą o nauczycielach i terapeutach pracujących z uczniami z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym i znacznym, ze sprzężeniami oraz z dziećmi mają...
„Mówienie i myślenie” jest trzecią częścią cyklu „Uczę się rozumieć innych”. Publikacja służy nauce zrozumienia zasad rządzących komunikacją międzyludzką oraz doskona...