Biorąc pod uwagę wszystkie walory recenzowanej pracy należy wyrazić uznanie dla Autorów książki. Trzeba wysoko ocenić przedstawioną publikację pod względem treści, metodologii oraz kompetent...
Konstatując należy stwierdzić, iż publikacja wydana wypełni niewątpliwą lukę w obszarze badań historii wychowania nad dziejami II Rzeczypospolitej w zakresie działalności charytatywnej i opiekuńc...
Do rąk czytelników oddajemy najnowsza książkę dwóch znanych autorów: ks. prof. zw. Dra hab. Czesława Cekiery i ks. dra Kazimierza Pierzchały. Obaj autorzy od wielu lat zajmują ...
Publikacja zawiera treści dotyczące problematyki wychowania uczniów w szkołach powszechnych Polski w latach 1918-1939, a jej tematyka wpisuje się w obchody 100-lecia odzyskania przez Polskę ...
Autorki książek - doświadczone psycholożki i matki - radzą, jak rozmawiać z nastolatkiem, jak nawiązać z nim bliską więź, uczulają na zagrożenia i podpowiadają, jak reagować, gdy dzieje się coś złego.
Tytuł sugeruje, że życie w szkole jest szkołą przetrwania. Dlaczego tak jest? W każdym społeczeństwie znajdzie się grupa fanatyków, którzy kochają cudze dzieci, uwielbiają opiekować s...
Problem podejmowany w niniejszych badaniach dotyczy w znacznej mierze resocjalizacyjnej funkcji kapelana więziennego oraz jego postrzegania przez środowisko skazanych. Warto wskazać, iż wpływ na po...
W oparciu o badania reprezentatywnej populacji więźniów Autor wnioskuje: „Wychowawcza funkcja kapelana więziennego odgrywa ważną rolę w autoregulacji zachowań osób pozbawionych ...
Tytuł sugeruje, że życie w szkole to sztuka przetrwania. I niestety, biorąc pod uwagę niskie pensje, uczniowską odporność na wiedzę, roszczeniowe postawy rodziców, a także nadmiar biurokracj...
Autorki książek - doświadczone psycholożki i matki - radzą, jak rozmawiać z nastolatkiem, jak nawiązać z nim bliską więź, uczulają na zagrożenia i podpowiadają, jak reagować, gdy dzieje się coś złego.