Każde dziecko ma swoją drogę do BogaJak kształtować wiarę dziecka, aby nie stała się ona tylko przykrym obowiązkiem? Jak zachować duchowy wymiar sakramentów mimo ich świeckiej ot...
„Model szkoły humanistycznej, skrystalizowany w jezuickim Ratio studiorum (Neapol 1599), był międzynarodowy i interkontynentalny. Objął wychowanków różnej narodowości i kultur. ...
Niniejsza publikacja ma na celu przedstawienie nauczycielom i pedagogom najbardziej podstawowych zagadnień dotyczących zachowań młodzieży, w których można odnajdywać symptomy zachowań subkul...
Pojęcia religijne młodzieży. Badania empiryczne denotacyjnego i konotacyjnego rozumienia pojęć podejmuje problematykę w polskim kontekście badań psycho-pedagogicznych oryginalną i pionierską, preze...
Co zrobić, żeby dziecko nie nudziło się na mszy? Jak zachować duchowy wymiar sakramentów mimo ich świeckiej otoczki? Jak kształtować wiarę dziecka, aby nie stała się ona tylko przykrym obowi...