Pierwsze kontakty z językiem istotnie pływają na późniejsze postawy czytelnicze dzieci. Znaczący w tym kontekście jest głos Ericha Fromma: „To procesy edukacyjne powodują [..], że więk...
Autorka książki podjęła bardzo ważny, bardzo aktualny, istotny teoretycznie i mający olbrzymie znaczenie praktyczne temat. Zauważalny brak zwartych opracowań teoretycznych oraz badań empirycznych d...
Publikacja pozwala nie tylko lepiej :zrozumieć sposób postrzegania świata przez dzieci, lecz także stanowi bardzo dobrą ilustrację tezy o wszechobecności metafor w myśleniu codziennym. Jej p...
Monika Wiśniewska-Kin akcentuje potrzebę poszerzania przestrzeni semantycznej w dyskursie podręcznikowym oraz konieczność uprawnienia przez szkołę otwartości poznawczej, co daje dzieciom/uczniom pr...
This book is a voice in the ongoing discussion on the communicative nature and consequences of content and language integrated learning (CLIL). The innovative character of the present study rests u...
This book is a voice in the ongoing discussion on the communicative nature and consequences of content and language integrated learning (CLIL). The innovative character of the present study rests u...
[…] monografia staje się w tej sytuacji przyczynkiem szczególnie aktualnym i pożytecznym, podejmującym w stosownym czasie (dynamicznie narastającej skali potrzeb socjalnych), i miejsc...
[…] monografia staje się w tej sytuacji przyczynkiem szczególnie aktualnym i pożytecznym, podejmującym w stosownym czasie (dynamicznie narastającej skali potrzeb socjalnych), i miejsc...
Autorka książki podjęła bardzo ważny, bardzo aktualny, istotny teoretycznie i mający olbrzymie znaczenie praktyczne temat. Zauważalny brak zwartych opracowań teoretycznych oraz badań empirycznych d...
Autorka książki podjęła bardzo ważny, bardzo aktualny, istotny teoretycznie i mający olbrzymie znaczenie praktyczne temat. Zauważalny brak zwartych opracowań teoretycznych oraz badań empirycznych d...