II Etap edukacyjnyProgram nauczaniaPlany pracyPrzedmiotowy system ocenianiaKoncepcja edukacji fizycznej „Zdrowie, Sport, Rekreacja” autorstwa Urszuli Kierc...
„Metoda projektów w pracy nauczyciela wychowania fizycznego” to publikacja napisana przez nauczyciela praktyka, dla innych nauczycieli. Zawarte w przewodniku informacje umożliwi...
Zeszyt zawiera nowoczesne scenariusze zabaw z rodzicami, propozycje przedszkolnych i międzyprzedszkolnych zawodów sportowych, a także wspólnych spotkań. Materiały wzbogaco...
Zeszyt zawiera nowoczesne scenariusze zabaw z rodzicami, propozycje przedszkolnych i międzyprzedszkolnych zawodów sportowych, a także wspólnych spotkań. Materiały wzbogaco...
W zeszycie znajdują się propozycje atrakcyjnych i bezpiecznych zabaw ruchowych, kształtujących małą motorykę oraz prawidłową postawę dziecka. Propozycje zajęć opierają się na współczesnej wi...
Poradnik zawiera program nauczania wychowania fizycznego, napisany w oparciu o nowa podstawę programową (01.09.2009 r.) wraz z propozycjami zajęć fakultatywnych. W poradniku znajdują się także goto...
Poradnik zawiera program nauczania wychowania fizycznego, napisany w oparciu o nowa podstawę programową (01.09.2009 r.) wraz z propozycjami zajęć fakultatywnych. W poradniku znajdują się także goto...
Zbiór ciekawych i bezpiecznych zabaw ruchowych, rozwijających sprawność przedszkolaków. Propozycje zawartych w zeszycie zajęć opierają się na współczesnej wiedzy z zakresu rozw...
Zbiór ciekawych i bezpiecznych zabaw ruchowych, rozwijających sprawność przedszkolaków. Propozycje zawartych w zeszycie zajęć opierają się na współczesnej wiedzy z zakresu rozw...
Koncepcja edukacji fizycznej „Zdrowie, Sport, Rekreacja”, to programy nauczania wychowania fizycznego dla czterech etapów edukacyjnych. Jest to jedyny obecnie na rynku edukacyjny...
Koncepcja edukacji fizycznej „Zdrowie, Sport, Rekreacja”, to programy nauczania wychowania fizycznego dla czterech etapów edukacyjnych. Jest to jedyny obecnie na rynku edukacyjny...
Zmiana podstawy programowej, wprowadzona do gimnazjum 1 września 2009 roku, uszczegóławia treści nauczania przedstawione jako wymagania szczegółowe w zakresie wychowania fizycznego.
Zmiana podstawy programowej, wprowadzona do gimnazjum 1 września 2009 roku, uszczegóławia treści nauczania przedstawione jako wymagania szczegółowe w zakresie wychowania fizycznego.