Sposób kontaktu i rozmowy z dzieckiem, proponowany przez Autora, z jednej strony może zaowocować pogłębieniem więzi rodzinnych, z drugiej – wzmocnieniem samodzielności dziecka, rozumie...
Katarzyna Makowska - absolwentka Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Częstochowie oraz Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach, nauczyciel matematyki w szkole podstawowej.W swojej pracy zawodowej konc...
Katarzyna Makowska - absolwentka Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Częstochowie oraz Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach, nauczyciel matematyki w szkole podstawowej.W swojej pracy zawodowej konc...
Katarzyna Makowska - absolwentka Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Częstochowie oraz Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach, nauczyciel matematyki w szkole podstawowej.Autorka publikacji Jak inspir...
Katarzyna Makowska - absolwentka Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Częstochowie oraz Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach, nauczyciel matematyki w szkole podstawowej.Autorka publikacji Jak inspir...
Teoretyczno-prawne podstawy działalności świetlic szkolnychOrganizacyjne aspekty funkcjonowania świetlic szkolnychMetodyka pracy opiekuńczo-wychowawczej w świetlicy szkolnej
W okresie adolescencji u nastolatków pojawia się fascynacja płcią przeciwną i wraz z nią pierwsze gesty wyrażające zauroczenie, czułość, nierzadko także pierwsze formy aktywności seksualnej....