W niniejszej publikacji więcej uwagi poświęcono etapowi naukowego rozwoju pedagogiki. W tym celu dość szczegółowo omówiono twórczość pedagogiczną Profesora Janusza Gniteckiego,...
Autor uzasadnia potrzebę łączenia szkolnej i pozaszkolnej działalności uczniów, analizuje proces tej złożonej formy dydaktyczno-wychowawczej, omawia sposoby jej scalania oraz prezentuje przy...
Wszystkie dzieci sprawiają kłopoty wychowawcze.Nieumiejętnie je karząc lub zbytnio im pobłażając, popełniamy błąd. Książka ta uczy: jak ustanawiać jasne granice, jak asertywnie wskazywać im właści...
Aktualny stan wiedzy na temat autyzmu jest wciąż niezadowalający. Widoczny jest jednak stały przyrost wiedzy w tej dziedzinie. Celem książki jest całościowa prezentacja i usystematyzowanie aktualny...
Wszystkie dzieci sprawiają kłopoty wychowawcze.Nieumiejętnie je karząc lub zbytnio im pobłażając, popełniamy błąd. Książka ta uczy: jak ustanawiać jasne granice, jak asertywnie wskazywać im właści...
17 książka autora, w której ukazał on zarys swojej własnej twórczości pedagogicznej wraz z wizją szkoły XXI wieku. Dlatego publikacja ta ma charakter zarówno wspomnieniowy, jak...
Książka, będąca swoistym autobiograficznym studium, ukazuje dorobek metodyczny autora, gromadzony w ponad 50-letniej pracy nauczycielskiej. Autor poszukiwał uniwersalnego, optymalnego paradygmatu e...
Najnowsza książka profesor Ewy Pisuli zawiera dogłębną refleksję dotyczącą podstaw teoretycznych, czyli terminologii związanej z autyzmem i klasyfikacji tego zaburzenia, wnikliwy komentarz do danyc...
Wszystkie dzieci sprawiają kłopoty wychowawcze. ieumiejętnie je karząc lub zbytnio im pobłażając, popełniamy błąd. Książka ta uczy: jak ustanawiać jasne granice, jak asertywnie wskazywać im właści...
Wszystkie dzieci sprawiają kłopoty wychowawcze. ieumiejętnie je karząc lub zbytnio im pobłażając, popełniamy błąd. Książka ta uczy: jak ustanawiać jasne granice, jak asertywnie wskazywać im właści...