„Model szkoły humanistycznej, skrystalizowany w jezuickim Ratio studiorum (Neapol 1599), był międzynarodowy i interkontynentalny. Objął wychowanków różnej narodowości i kultur. ...
Pojęcia religijne młodzieży. Badania empiryczne denotacyjnego i konotacyjnego rozumienia pojęć podejmuje problematykę w polskim kontekście badań psycho-pedagogicznych oryginalną i pionierską, preze...
Przed rokiem, jako wspólne przedsięwzięcie Wydawnictwa WAM i Wyższej Szkoły Filozoficzno-Pedagogicznej "Ignatianum" w Krakowie, ukazał się pierwszy tom nowego podręcznika akademick...
Przed rokiem, jako wspólne przedsięwzięcie Wydawnictwa WAM i Wyższej Szkoły Filozoficzno-Pedagogicznej "Ignatianum" w Krakowie, ukazał się pierwszy tom nowego podręcznika akademick...
Nauczycieli obarcza się odpowiedzialnością za słabości edukacji także wtedy, kiedy źródła tych słabości mają charakter ponadindywidualny, systemowo-strukturalny. To rodzi w nich poczucie nie...
Nauczycieli obarcza się odpowiedzialnością za słabości edukacji także wtedy, kiedy źródła tych słabości mają charakter ponadindywidualny, systemowo-strukturalny. To rodzi w nich poczucie nie...