„Model szkoły humanistycznej, skrystalizowany w jezuickim Ratio studiorum (Neapol 1599), był międzynarodowy i interkontynentalny. Objął wychowanków różnej narodowości i kultur. ...
Pojęcia religijne młodzieży. Badania empiryczne denotacyjnego i konotacyjnego rozumienia pojęć podejmuje problematykę w polskim kontekście badań psycho-pedagogicznych oryginalną i pionierską, preze...
Przed rokiem, jako wspólne przedsięwzięcie Wydawnictwa WAM i Wyższej Szkoły Filozoficzno-Pedagogicznej "Ignatianum" w Krakowie, ukazał się pierwszy tom nowego podręcznika akademick...
Przed rokiem, jako wspólne przedsięwzięcie Wydawnictwa WAM i Wyższej Szkoły Filozoficzno-Pedagogicznej "Ignatianum" w Krakowie, ukazał się pierwszy tom nowego podręcznika akademick...
Praca ma charakter diagnostyczny. Autor postanowił w niej odpowiedzieć na pytanie o rodzaj, uwarunkowania i ewolucję orientacji edukacyjnych współczesnych menedżerów, dokonał wieloasp...
Publikacja ta jest niezwykle aktualna. Dotyczy newralgicznego dla gospodarki problemu „uczenia się przez całe życie”, ze szczególnym uwzględnieniem uczenia się pracowników...