„Model szkoły humanistycznej, skrystalizowany w jezuickim Ratio studiorum (Neapol 1599), był międzynarodowy i interkontynentalny. Objął wychowanków różnej narodowości i kultur. ...
Pojęcia religijne młodzieży. Badania empiryczne denotacyjnego i konotacyjnego rozumienia pojęć podejmuje problematykę w polskim kontekście badań psycho-pedagogicznych oryginalną i pionierską, preze...
Podręcznik dostosowany do nowych wymogów MEN.Nr ewidencyjny w wykazie 663/2013/2015Szkoła ponadgimnazjalna – to ostatni etap prorodzinnej edukacji. Osiągnięcie ...
Lektura pracy zbiorowej przygotowanej przez dr E. Dybowską i dr A. Błasiak z pewnością przyniesie korzyść i nie będzie bez pożytku, jeżeli przystąpi się do niej z uwzględnieniem następującego założ...
Lektura pracy zbiorowej przygotowanej przez dr E. Dybowską i dr A. Błasiak z pewnością przyniesie korzyść i nie będzie bez pożytku, jeżeli przystąpi się do niej z uwzględnieniem następującego założ...
Wychowanie do życia w rodzinie dla uczniów klas 5-6 szkoły podstawowej.Uzupełnieniem podręcznika są ćwiczenia pod tym samym tytułem.Podstawą jest program Teresy król, Kry...
Podręcznik do nowej podstawy programowej (NPP).Szkoła ponadgimnazjalna – to ostatni etap prorodzinnej edukacji. Osiągnięcie pełnej dojrzałej postawy jest procesem, dzięki kt&oacut...
Podręcznik do nowej podstawy programowej (NPP).Szkoła ponadgimnazjalna – to ostatni etap prorodzinnej edukacji. Osiągnięcie pełnej dojrzałej postawy jest procesem, dzięki kt&oacut...
Kusztal Justyna SYSTEM RESOCJALIZACJI MŁODZIEŻY NIEDOSTOSOWANEJ SPOŁECZNIE W POLSCE I W NIEMCZECH Książka stanowi analizę porównawczą systemu resocjalizacji młodzieży niedostoso...
Kusztal Justyna SYSTEM RESOCJALIZACJI MŁODZIEŻY NIEDOSTOSOWANEJ SPOŁECZNIE W POLSCE I W NIEMCZECH Książka stanowi analizę porównawczą systemu resocjalizacji młodzieży niedostoso...