Książka jest autorskim, bardzo interesującym naukowym studium pedagogiczno-filozoficznym, opartym z jednej strony na własnych doświadczeniach i wynikających z nich perspektywach poznawczych, ale ni...
… jest to książka merytorycznie znakomita – i to zarówno w kontekście przyjętych przez Autora założeń teoretycznych i metodologicznych, sposobów narracji oraz argumentacj...
… jest to książka merytorycznie znakomita – i to zarówno w kontekście przyjętych przez Autora założeń teoretycznych i metodologicznych, sposobów narracji oraz argumentacj...
Publikację uważam za ważną i potrzebną, głównie ze względów dydaktycznych. Wyjaśnia ona w przejrzysty i przystępny sposób przystawalność polskiego systemu egzaminów pańs...
Publikację uważam za ważną i potrzebną, głównie ze względów dydaktycznych. Wyjaśnia ona w przejrzysty i przystępny sposób przystawalność polskiego systemu egzaminów pańs...
Autor za przedmiot swoich badań przyjął szeroko rozumiany wachlarz zainteresowań krakowskiej młodzieży studenckiej czasów II RP, które to zainteresowania absorbowały w niemałym stopni...
Niniejsze opracowanie opisuje sytuację młodzieży polskiej, która podjęła studia w Austrii w dwóch okresach: w czasie II Rzeczypospolitej, oraz po II wojnie światowej, do 1980 r....
Niniejsze opracowanie opisuje sytuację młodzieży polskiej, która podjęła studia w Austrii w dwóch okresach: w czasie II Rzeczypospolitej, oraz po II wojnie światowej, do 1980 r....
Inicjatywa cyklicznego publikowania prac w ramach serii "Twórczość i Edukacja" wyrosła z potrzeby stworzenia miejsca spotkania badaczy i praktyków zainteresowanych rozwijani...