0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Outsourcing

(Miękka)

Podręcznik sprawdzonych praktyk

4.00  (1 ocena)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka

Outsourcing

Stwórz organizację przyszłości
Ile zadań twoja firma mogłaby zlecać na zewnątrz i czerpać z tego korzyści?
Te korzyści to nie tylko oszczędności. Outsourcing to także dostęp do wiedzy w głowach ekspertów poza twoją organizacją. To szybki wzrost siły rynkowej bez potężnych inwestycji. To model biznesowy, w którym płacisz tylko za to, co faktycznie jest ci potrzebne. Lecz jeśli outsourcing ma dać twojej firmie szerokie korzyści, musisz umieć nim zarządzać.
Ta książka to podręcznik dla menedżerów napisany przez praktyków z wieloletnim doświadczeniem w projektach outsourcingowych na całym świecie. Dowiesz się z niej:

* które zadania zlecać na zewnątrz, a które lepiej realizować wewnętrznie,
* jak przeprowadzić konkurs ofert dostawców,
* jaki wybrać typ kontraktu outsourcingowego,
* jak ograniczyć chaos w pierwszej fazie współpracy z nowym dostawcą,
* co zrobić, żeby nie uzależnić się od kiepskiego dostawcy,
* kiedy podjąć trudną decyzję o zakończeniu współpracy z dostawcą.

Zasobów nie trzeba posiadać na własność. Wystarczy mieć do nich dostęp. Dziś organizacje zlecają na zewnątrz prawie wszystko, od obsługi kadrowej do projektów badawczych. Umiejętność współpracy z wykonawcami zewnętrznymi staje się jedną z podstawowych kompetencji menedżera. Outsourcing to model biznesowy jutra. Naucz się go już dziś i czerp z niego korzyści.

Pierwsza publikacja na polskim rynku tak kompleksowo i uniwersalnie prezentująca różnorakie aspekty współpracy z zewnętrznymi dostawcami. Doskonały poradnik dla aktualnych i potencjalnych odbiorców usług outsourcingowych, pokazuje krok po kroku na co należy zwrócić szczególną uwagę, a jakich błędów unikać, aby optymalnie wykorzystać płynące z outsourcingu profity.
- Anna Zawadzka, Dyrektor ds. Marketingu i Rozwoju ArchiDoc

Podręcznik outsourcingu to wartościowe źródło wiedzy, dla wszystkich tych, którzy w obliczu globalnej perspektywy, poszukują metod lepszego zarządzania, na rynku, który cechuje coraz większa złożoność. W odpowiedzi na nowe wyzwania, lektura skierowana do szerokiego grona
Czytelników, zarówno tych nowych, jak i korzystających z outsourcingowej formy powierzenia odpowiedzialności. Gorąco polecam.
- Robert Jursza, Outsourcing Strategiczny w IBM Polska

Ta książka przeprowadzi cię przez wszystkie kluczowe elementy cyklu outsourcingu. Ten dobrze zorganizowany podręcznik jest niezawodną i praktyczną pomocą dla każdego, kto zajmuje się outsourcingiem, czy to outsourcingiem projektów produkcyjnych czy opartych na pracy koncepcyjnej.
— Deependra Moitra, dyrektor generalny do spraw badań, Infosys Technologies

  • Kategorie:
    1. Ekonomia, zarządzanie, marketing
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 9788362195398
  • EAN: 9788362195398
  • Liczba stron: 246
  • Wymiary: 15.0x22.5cm
  • Waga: 0.34kg
  • Tytuł oryginalny: THE OUTSOURCING HANDBOOK HOW TO IMPLEMENT A SUCCESSFUL OUTSOURCING PROCESS
  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Kurier DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • Punkty odbioru DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • ORLEN Paczka - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Pocztex (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.

Inni Klienci oglądali również

50,21 zł 62,00 zł
Do koszyka

Outsourcing w polskich przedsiębiorstwach

Książka ta jest przewodnikiem po outsourcingu. Pokazuje, że dziś - w dobie rozwoju nowoczesnych technologii - jest on instrumentem strategicznym dla wielu przedsiębiorstw.Pierwszą część publikacji stanowi przedstawienie outsourcingu w konte...
38,98 zł 45,00 zł
Do koszyka

Outsourcing w zarządzaniu zasobami przedsiębiorstwa

Outsourcing jest narzędziem stosowanym od dziesięcioleci, ale wciąż zmienia swój zakres i rolę. Zmiany zachodzące w otoczeniu gospodarczym przedsiębiorstw mogą być zarówno zagrożeniem, jak i szansą dla menedżerów posługujących się ...
45,93 zł 55,00 zł
Do koszyka

Rachunkowość zakładów ubezpieczeń i zakładów reasekuracji

Rachunkowość zakładów ubezpieczeń i zakładów reasekuracji. Zbiór zadań jest przeznaczony jako pomoc naukowa przy realizacji zajęć z rachunkowości zakładów ubezpieczeń i zakładów reasekuracji. Stanowi on uzupełnienie k...
49,96 zł 66,00 zł
Do koszyka

Audyt wewnętrzny w sektorze publicznym

W Polsce audyt wewnętrzny został wprowadzony do sektora finansów publicznych 1 stycznia 2002 roku. Od tego czasu trwa proces przekształcania i wzmacniania funkcji audytu wewnętrznego w jednostkach sektora finansów publicznych. Zadania sta...
46,68 zł 63,00 zł
Do koszyka

Zarządzanie miastem Studium ekonomiczne i organizacyjne

W książce przedstawiono temat zarządzania miastem. Publikacja zawiera zarówno analizy, jak i praktyczne wskazówki na temat m.in.:- polityki przestrzennej w mieście, w tym określenia przestrzennych relacji miasta z otoczeniem,-...
78,93 zł
Do koszyka

How to Start a Clothing Company - Deluxe Edition Learn Branding, Business, Outsourcing, Graphic Design, Fabric, Fashion Line Apparel, Shopify, Fashion, Social Media, and Instagram Marketing

How to start a clothing company: Learn branding, business, outsourcing, fashion line apparel, social media marketing, and Instagram marketing strategies includes everything you need to know to get your clothing busines...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!