0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY
Uwaga: produkt pochodzący ze zwrotów może być uszkodzony. Oferta ograniczona (w większości 1-2 egzemplarze) i ważna do wyczerpania zapasów. Z powodu dużego zainteresowania ofertą Outletu, nie możemy zagwarantować pełnej realizacji wszystkich zamówień.Zobacz więcej »

Nie dać się zmanipulować - Outlet

(Miękka)

kiedy inni obwiniają Cię o własną frustrację

0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka

Nie dać się zmanipulować - Outlet

Niezbędnik dojrzałej osobowości! Przeczytaj zanim będzie za późno!

Co tak naprawdę się dzieje, gdy ktoś mówi, że ranisz jego uczucia? Jak zareagować, kiedy obwinia Cię o to, co czuje? Książka ta skupia się na jakże częstej sytuacji, kiedy inni ludzie nie chcą przyjąć emocjonalnej odpowiedzialności za samych siebie. Dobrze jest poznać zasadnicze przyczyny podobnej postawy, by umieć sobie z nią poradzić i nie pozwolić na deprecjonowanie własnej osoby. Warto zrozumieć i zaakceptować uczucia innych, by żyć w zgodzie z nimi i jednocześnie z samym sobą. Pomocna jest w tym stosowana od lat przez dr. W. Drydena skuteczna terapia poznawczo-behawioralna (CBT), która kieruje się generalną zasadą mówiącą, że nasze zakłócenia emocjonalne w znacznym stopniu determinowane są przez to, jak myślimy.

Dr Windy Dryden, ur. w 1950 r. Od ponad 30 lat pracuje jako psychoterapeuta oraz psycholog. Jako autor i redaktor ma na swym koncie ponad 170 książek, m.in. Jak zaakceptować siebie (Kielce 2005) czy Jak radzić sobie z życiowymi wyzwaniami (Kielce 2012). Wykłada na Wydziale Psychoterapii na Uniwersytecie Goldsmitha w Londynie.

Książka adresowana do szerokiego kręgu odbiorców, zwłaszcza tych, którzy są obarczani odpowiedzialnością za uczucia innych osób, szczególnie do specjalistów prowadzących CBT.

Dlaczego warto przeczytać tę książkę:
– w prosty sposób ukazuje przyczyny zakłóceń emocjonalnych ludzi i powody, dla których obwiniają oni inne osoby o wywoływanie w nich frustracji i rozmaitych napięć
– podaje liczne przykłady z życia wzięte, ilustrujące zdrowe i racjonalne reakcje na bycie obwinianym o frustrowanie innych.

  • Kategorie:
    1. Psychologia »
    2. Psychologia osobowości
    1. Psychologia »
    2. Psychologia rozwoju człowieka
    1. Psychologia »
    2. Psychologia społeczna
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 9788376605814
  • EAN: 9788376605814
  • Liczba stron: 160
  • Wymiary: 13.5x20.5cm
  • Waga: 0.17kg
  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Kurier DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • Punkty odbioru DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • ORLEN Paczka - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Pocztex (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.
WAŻNE INFORMACJE:
1. Oferta produktów z Outletu jest ograniczona (w większości 1-2 egzemplarze) i ważna do wyczerpania zapasów. Z powodu dużego zainteresowania ofertą Outletu, nie możemy zagwarantować pełnej realizacji zamówień.
2. Produkty sprzedawane jako Outlet pochodzą ze zwrotów.
3. Oferowane produkty mogą mieć w niewielkim stopniu przytarte okładki, zagięcia, zbite rogi, wgniecenia, zadrapania lub zabrudzenia.
4. Boxy i zestawy mogą być rozkompletowane, np. pozbawione CD.
5. Towary outletowe mogą mieć również rozdarte opakowania, brak folii ochronnej, a w zabawkach i grach może brakować części elementów (np. figurek, żetonów itd).
6. Produkty ze znaczkiem Outlet nie podlegają wymianie na produkty pełnowartościowe.

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!