0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY
Uwaga: produkt pochodzący ze zwrotów może być uszkodzony. Oferta ograniczona (w większości 1-2 egzemplarze) i ważna do wyczerpania zapasów. Z powodu dużego zainteresowania ofertą Outletu, nie możemy zagwarantować pełnej realizacji wszystkich zamówień.Zobacz więcej »

Na grzbiecie fali - Outlet

(Miękka ze skrzydełkami)

O projektowaniu w złożonym świecie

0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka

Na grzbiecie fali - Outlet

Przenikliwa i zachwycająca książka z pogranicza biznesu, technologii, designu i kultury, z miejsca, gdzie tworzy się przyszłość...

Od czasu swojej premiery (publikacja przez prestiżowy MIT) w 2005 roku została przetłumaczona na wiele języków i wydana w wielu krajach. Opublikowano ją we Włoszech, Francji, w Brazylii, Chinach, Japonii i Holandii, a teraz w Polsce. W przygotowaniu są także wersje językowe takich krajów, jak Indie, Korea, Argentyna, Finlandia i Norwegia.

Jej autor - John Thackara, uznany ekspert i konsultant w dziedzinie projektowania - wskazuje na inny sposób rozwoju i funkcjonowania społeczeństw, prowadzenia biznesu i kreowania otaczającej nas rzeczywistości niemal w każdym wymiarze, gdzie ideą przewodnią jest rozwój zrównoważony, a głównym zasobem są ludzie. Książka, która kwestionuje niezmienność status quo i proponuje do realizacji Plan B. Autor zauważa, że projektanci i decydenci powinni działać na pograniczu różnych dyscyplin, bezustannie ucząc się od otaczającego świata.

Książka adresowana przede wszystkim do projektantów, twórców, artystów i innowatorów, by tworzyli „z ludźmi” a nie „dla ludzi”; do przedsiębiorców i ludzi biznesu, którzy pamiętają dewizę jednego z byłych szefów IBM, brzmiącą Good design is good business; do odpowiedzialnych liderów i przedstawicieli władz różnego szczebla; do wszystkich, którzy lubią łamać myślowe schematy i są zainteresowani alternatywnymi propozycjami rozwoju społeczeństw we szerokim spektrum zagadnień politycznych, ekonomicznych, społecznych i kulturowych; do Czytelników, którzy kochają dobrze napisane, ciekawe książki, które czyta się jednym tchem od „deski do deski”, a ich lektura skłania do myślenia i zmienia nasze widzenie świata.

Patronaty branżowe i medialne polskiego wydania:

Pro design, Vox design, Architektura Murator, Stowarzyszenie Projektantów Form Przemysłowych, portal domosfera.pl, Śląski Zamek Sztuki i Przedsiębiorczości w Cieszynie.

Wybrane opinie o książce w wersji anglojęzycznej:

"... wizjonerska..."
Paul Makovsky, "Metropolis Magazine"

"... inspirująca i skłaniająca do myślenia..."
Gerd Waloszek, SAP Design Guild

"... żywa, aktualna i na temat..."
James Hunt, "ID Magazine"
"Moim zdaniem to jedna z najlepszych książek biznesowych roku"
Howard Rheingold, "Strategy+Business magazine"


"... dogłębna i pełna refleksji analiza podskórnych zmian zachodzących w strukturze światowej społeczności, dobitnie uświadamiająca jak duży wpływ na zapewnienie trwałości i zrównoważonego rozwoju tej dynamicznej struktury mają projektanci..."
J. C. Herz

"Aby inaczej postępować, powinniśmy inaczej spojrzeć na świat", pisze John Thackara, z którym w pełni się zgadzam! Jego książka jest pierwszym tak wyraźnym i szczegółowo udokumentowanym opisem znaczenia lokalnych, wbudowanych zasobów w kontekście naszego niestabilnego świata oplecionego siecią wzajemnych powiązań.
To nieoceniony wkład w rozwój nowej kultury projektowania"
Ezio Manzini, autor książki "The Material of Invention"

John Thackara trafnie zauważa powiązania pomiędzy odległymi zdarzeniami, miejscami, zjawiskami i pozornymi drobiazgami, a następnie w syntetycznej formie prezentuje aktualny obraz świata ludziom, którzy na co dzień posługują się potężnym i twórczym narzędziem, jakim jest design. Lektura wzbogacająca i zwyczajnie przyjemna"
Paola Antonelli, Kurator wystawy "Architecture and Design" w nowojorskim Museum of Modern Art

"Gdy w ciągu ostatniej dekady mówiono o innowacji, tak naprawdę zawsze chodziło o design"
Bruce Nussbaum, "Business Week", 4 stycznia 2005

"Niezależnie od tego, co projektujesz, zawsze miej tę książkę pod ręką"
Bill Moggridge, współzałożyciel IDEO

  • Kategorie:
    1. Socjologia
    1. Ekonomia, zarządzanie, marketing
    1. Beletrystyka i literatura faktu »
    2. Literatura faktu
    1. Technika
    1. Pozostałe nauki humanistyczne »
    2. Politologia, stosunki międzynarodowe
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 9788389281890
  • EAN: 9788389281890
  • Liczba stron: 184
  • Wymiary: 16.4x23.4
  • Waga: 0.29kg
  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Kurier DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • Punkty odbioru DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • ORLEN Paczka - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Pocztex (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.
WAŻNE INFORMACJE:
1. Oferta produktów z Outletu jest ograniczona (w większości 1-2 egzemplarze) i ważna do wyczerpania zapasów. Z powodu dużego zainteresowania ofertą Outletu, nie możemy zagwarantować pełnej realizacji zamówień.
2. Produkty sprzedawane jako Outlet pochodzą ze zwrotów.
3. Oferowane produkty mogą mieć w niewielkim stopniu przytarte okładki, zagięcia, zbite rogi, wgniecenia, zadrapania lub zabrudzenia.
4. Boxy i zestawy mogą być rozkompletowane, np. pozbawione CD.
5. Towary outletowe mogą mieć również rozdarte opakowania, brak folii ochronnej, a w zabawkach i grach może brakować części elementów (np. figurek, żetonów itd).
6. Produkty ze znaczkiem Outlet nie podlegają wymianie na produkty pełnowartościowe.

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!