0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Mózg na zakupach

(Twarda)

Neuromarketing w sprzedaży

0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka

Mózg na zakupach

Techniki "neuro" w sprzedaży i marketingu

Tradycyjny marketing jest jak wróżenie z fusów. Możesz przeprowadzać najściślejsze analizy, zatrudniać najwybitniejszych specjalistów i stosować najskuteczniejsze znane Ci marketingowe narzędzia, jednak wynik tych działań jest zwykle jedną wielką niewiadomą. Zamiast siedzieć nad pustą filiżanką po kawie i liczyć, że może zadziała kreatywna zgadywanka lub nieskuteczne oraz przestarzałe techniki badawcze, skorzystaj z doświadczeń liderów rynku i pozwól, by działała moc neuromarketingu! Dzięki niemu zyskasz dostęp do konkretnych i rzeczywistych potrzeb oraz oczekiwań konsumentów i zdobędziesz realną przewagę konkurencyjną na zatłoczonym i zaśmieconym rynku.

Niniejsza książka zdradza tajemnicę dotyczącą tego, w jaki sposób i dlaczego mózg kupuje. Czerpie ona ze źródła najnowszej wiedzy neurobiologicznej i zawiera praktyczne wskazówki dla przedstawicieli świata biznesu, specjalistów ds. marketingu, projektantów, twórców stron internetowych, copywriterów i grafików. Wreszcie zyskujesz dostęp do informacji, które kryją się głęboko w umysłach Twoich klientów — tak głęboko, że oni sami często nie potrafią wytłumaczyć swoich decyzji. Dowiedz się, jak wykorzystać założenia neuromarketingu do kształtowania strategii Twojej marki, jak zmieniać produkt i modyfikować ceny, jakie metody analizy zastosować, żeby opakowania wyróżniały się na półkach, oraz jak nakłonić klientów, by podczas zakupów sięgnęli po Twój produkt.

Jak stworzyć komunikat, który trafi do mózgu dzięki zaangażowaniu wszystkich pięciu zmysłów?
Jakie strategie efektywnie działają na konsumentów po sześćdziesiątce?
Jak wykorzystywać preferencje kobiecego mózgu?
Jakie konkretnie zachowania konsumenckie cechują mózg matki?
Jak nakłonić do współpracy neurony lustrzane?
Jak zwiększyć szanse na sukces i obniżyć ryzyko porażki przy wdrażaniu nowego produktu?
Jak podświadomość reaguje na przekaz emitowany przez telewizję, internet i platformy mobilne?
Jak stworzyć neurologicznie najskuteczniejszą treść dla portali społecznościowych?

  • Kategorie:
    1. Psychologia
    1. Ekonomia, zarządzanie, marketing
    1. Edukacja
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 9788324632978
  • EAN: 9788324632978
  • Liczba stron: 256
  • Wymiary: 17.0x24.0cm
  • Waga: 0.56kg
  • Tytuł oryginalny: The buying brain
  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Kurier DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • Punkty odbioru DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • ORLEN Paczka - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Pocztex (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.

Inni Klienci oglądali również

28,17 zł 39,90 zł
Do koszyka

Wyprane mózgi

U źródeł współczesnej kontroli umysłów – behawioryzm, komunizm i CIATechnologia w służbie kontroli umysłówCOVID-19, czyli zarządzanie przez strachInfluencer, czyli współczesny agent wpływu
60,96 zł 73,00 zł
Do koszyka

Umysł Mózg Gen

Psychoterapia na miarę XXI wieku W praktyce współczesnej psychoterapii bardzo istotna staje się integracja powszechnie znanych teorii z najnowszymi osiągnięciami nauki. Dzięki rozwojowi neurobiologii i psychologii coraz lepiej rozumiemy funkcjo...
374,36 zł
Do koszyka

Homosapiens, czyli "jego" mózg

"Poznaj samego siebie", to liczące ponad 25 wieków wezwanie nie skończyło jeszcze konfrontować nas z niewiedzą, jaką mamy o sobie. Jednakże, w przeciwieństwie do starożytnych, mniej więcej wiemy, gdzie należy się kierować racjonalnością, aby szukać i m...
39,63 zł 54,99 zł
Do koszyka

Rozruszaj swój mózg

30 minut spaceru dziennie może wydłużyć Twoje życie!Naukowcy są zgodni – jeśli się ruszasz, masz więcej energii, starzejesz się wolniej, rzadziej chorujesz. Wstań z kanapy i każdego dnia poświęć jedynie 30 z 1440 minut, by poczuć się ...
101,15 zł 119,00 zł
Do koszyka

Fascynujący mózg

Fascynujący mózg to ekscytująca podróż po jednej z najszybciej rozwijających się dziedzin nauki – neurobiologii. Ludzie od dawna interesują się układem nerwowym i mózgiem. Od czasów antycznych naukowcy badają sposób dz...
44,32 zł 64,90 zł
Do koszyka

Zakupy w PRL

Czy stojący na wystawie orzeł z kalesonów naprawdę zachęcał do kupowania? Jak można było w zimie przetrwać dwa dni w kolejce po kredens? Od kiedy w sklepach była Coca-cola? Czy naprawdę kioskarki dziurawiły prezerwatywy? Więcej kupowało się ksią...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!