0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY
PZWL -22%

Messengers (Miękka)

0.00  (0 ocen)
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
61,00 zł
Cena zawiera podatek VAT.
Stan magazynowy:
Średnia ilość
Wysyłka:
24h
Dostawa
Produkt posiadamy w magazynie i wyślemy go w ciągu 24 godzin w dni robocze.
Uwaga! Całkowity czas oczekiwania na zamówienie = czas wysyłki podany na stronie każdego produktu + dostawa przez przewoźnika.
Podane terminy dotyczą dni roboczych (poniedziałek-piątek, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
Cennik dostaw
Cennik dostaw
Paczki dostarczamy wyłącznie na terenie Polski.
Dla zamówień od 250 zł oferujemy dostawę GRATIS!
Zamówienia z min. jedną publikacją PZWL wysyłamy taniej.

Płatność elektroniczna Dla zamówień
z tytułem PZWL
Kiosk RUCHu - odbiór osobisty 6,75 zł 5,75 zł
Poczta Polska - odbiór w punkcie 7,75 zł 6,75 zł
Kurier Poczta Polska 10,75 zł 9,75 zł
Paczkomaty InPost  11,75 zł  10,75 zł
Kurier 12,75 zł 11,75 zł
Odbiór w księgarni PWN GRATIS GRATIS
Płatność za pobraniem Dla zamówień
z tytułem PZWL
Poczta Polska - odbiór w punkcie 10,75 zł 9,75 zł
Kurier Poczta Polska 13,75 zł 12,75 zł
Kurier 15,75 zł 14,75 zł
Dodaj do schowka

Messengers

Why are self-confident ignoramuses so often believed?
Why are thoughtful experts so often given the cold shoulder?
And why do apparently irrelevant details such as a person’s height, their relative wealth, or their Facebook photo influence whether or not we trust what they are saying?


When deciding whether or not someone is worth listening to, we think we carefully weigh their words and arguments. But those are far from being the only factors that hold sway with us.

In this ground-breaking new book behavioural experts Stephen Martin and Joseph Marks pinpoint the eight powerful traits that determine who gets heard and who gets ignored. They show how such apparently irrelevant details as a person’s appearance or their financial status influence our response to what they have to say, regardless of its wisdom or foolishness. They explain how trust is won, even when it may not be deserved. They analyse the nature of the charismatic speaker and the verbal and physical cues they employ. And they demonstrate how the tiniest of signals – from the shoes we wear, to the pitch of our voice and the warmth of our smile – can transform how others perceive us and so determine whether they are prepared to pay heed to what we have to say.

Above all, Martin and Marks show how looking and sounding right is often far more persuasive than actually being right.

In a world of ambiguity, uncertainty and fake news they compellingly demonstrate how, increasingly, the Messenger is the Message.

  • Kategorie:
    1. Psychologia »
    2. Psychologia osobowości
    1. Psychologia »
    2. Psychologia rozwoju człowieka
    1. Psychologia »
    2. Psychologia społeczna
    1. Zarządzanie, marketing
  • Język wydania: angielski
  • ISBN: 9781847942364
  • EAN: 9781847942364
  • Liczba stron: 328
  • Wymiary: 15.0x23.0cm
  • Waga: 0.42kg
  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Paczka w RUCHu - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w urzędzie Poczty Polskiej - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa Pocztą Polską - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w Paczkomacie InPost - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa kurierem - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór własny w księgarni PWN - dostawa 3 dni robocze
    Ważne informacje o wysyłce:
    • Nie wysyłamy paczek poza granice Polski.
    • Dostawa do części Paczkomatów InPost oraz opcja odbioru osobistego w księgarniach PWN jest realizowana po uprzednim opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem.
    • Całkowity czas oczekiwania na paczkę = termin wysyłki + dostawa wybranym przewoźnikiem.
    • Podane terminy dotyczą wyłącznie dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).

Inni Klienci oglądali również

40,71 zł 44,90 zł
Do koszyka

Bez retuszu czy po liftingu?

Książka dotyczy dwóch kwestii społecznych -starości i aborcji -omawianych z perspektywy artystycznej (filmowej) i socjologicznej. Autorka ukazała oba zjawiska, odwołując się do współczesnego kina amerykańskiego, europejskiego i polskiego,...
33,15 zł 39,00 zł
Do koszyka

Hardkorowy romans

Pięćdziesiąt twarzy Greya od momentu publikacji stało się światowym bestsellerem – miliony sprzedanych na całym świecie egzemplarzy świadczą o tym, że mamy tu do czynienia nie tylko ze świetnym marketingiem, ale przede wszystkim z trendem kulturo...
38,00 zł
Do koszyka

Tożsamości kulturowe w Europie Zachodniej

Tom 1 serii wydawniczej "Kultura i polityka".Globalizacja czy procesy integracyjne w Europie nie przeszkadzają w stawianiu pytań dotyczących tożsamości, także kulturowej i etnicznej. Co więcej, procesom unifikacji, związanym przed...
13,51 zł 19,90 zł
Do koszyka

Dzieci szariatu

Po tej lekturze nic już nie będzie takie samo. Pozostanie w sercu rana, która nigdy się nie zabliźni, bo o bohaterach tej książki nie da się zapomnieć. Ukazane tu dzieci to niewinne ofiary miłości rodziców wywodzących się z dwóch r...
52,20 zł 58,00 zł
Do koszyka

Problemy jednostki i rodziny w obszarze stosowania prawa

Przedstawiona problematyka odnosi się do interesujących poznawczo oraz ważnych społecznie zagadnień teoretycznych i praktycznych występujących na styku psychologii i prawa, zarówno w odniesieniu do jednostki, jak i rodziny. Z zagadnieniami tymi ...
21,15 zł 23,50 zł
Do koszyka

Czy w szkole wolno się całować?

W okresie adolescencji u nastolatków pojawia się fascynacja płcią przeciwną i wraz z nią pierwsze gesty wyrażające zauroczenie, czułość, nierzadko także pierwsze formy aktywności seksualnej. Zajęcia szkolne, a szczególnie lekcje „wy...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!
 
Uwaga: Nasze strony wykorzystują pliki cookies.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celu dostosowaniaserwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz w celach statystycznych i reklamowych. Mogą też stosować je współpracujące z nami firmy badawcze. W programie służącym do obsługi Internetumożna zmienić ustawienia dotyczące cookies Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza,że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce Prywatności.