0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Merchandising w małych i dużych firmach handlowych

(Miękka)

Teoria i praktyka

0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka

Merchandising w małych i dużych firmach handlowych

Nie sztuką jest zachęcić klienta, żeby wszedł do naszego sklepu. Sztuka jest sprawić, żeby wracał i namawiał innych.
Z badań wynika, że 70% decyzji nabywczych podejmowanych jest przed półką sklepową. Fakt ten powinien skłaniać producentów i handlowców do zgłębiania wiedzy, nabywania umiejętności oraz poszukiwania narzędzi i metod, w celu zaspokajania potrzeb klientów w punkcie sprzedaży.

Autorka odpowiada między innymi na pytania:
* jak poprowadzić klienta po sklepie i jak wpływać na wybory konsumentów w miejscu sprzedaży?
* jak uprzyjemnić klientom robienie zakupów?
* jak zaaranżować powierzchnie sprzedażową i witrynę sklepową?
* jakie formy promocji zastosować, żeby osiągnąć najlepszy efekt?
* jak wykorzystać merchandising w tworzeniu przewagi konkurencyjnej małego sklepu?

Praca oparta jest na badaniach z zakresu marketingu, handlu oraz psychologii, jak również na licznych doświadczeniach w wielu firmach handlowych.

  • Kategorie:
    1. Ekonomia, zarządzanie, marketing
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 9788374836791
  • EAN: 9788374836791
  • Liczba stron: 294
  • Wymiary: 15.5x23.5cm
  • Waga: 0.46kg
  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    • Odbiór w InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • Kurier pocztowy (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Punkty partnerskie ORLEN Paczka - dostawa 1-2 dni
    • Kurier (DPD) - dostawa 1 dzień roboczy
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.

Inni Klienci oglądali również

20,83 zł 29,90 zł
Do koszyka

Opowiastki dla małych uszu

Przyjazne, zabawne i pouczające opowiadania, których z pewnością chętnie wysłuchają wszystkie małe uszy: – o króliku, który nie mógł spać we własnej norze i szukał miejsca, gdzie mu będzie wygodniej; &nda...
22,64 zł 34,90 zł
Do koszyka

50 (małych) rewolucji, które zmienią świat

Niezbędnik młodego ekologa!Chcesz coś zmienić w świecie wokół siebie? Nie czekaj na dorosłość, z tą książką uda ci się to zrobić już teraz. Wyzwania, wyczyny i rewolucyjne zmiany, które pomogą ci ulepszyć siebie, sąsiedztwo i ...
67,38 zł 85,00 zł
Do koszyka

Okazje w zarządzaniu innowacjami w firmach sektora MŚP

Monografia w kompleksowy sposób prezentuje zintegrowane i dynamiczne podejście oparte na okazjach do rozwoju innowacyjności firm sektora MŚP. Obejmuje ono 10-etapowy proces eksploracji i eksploatacji okazji przebiegający w określonych warunkach ...
38,98 zł 48,00 zł
Do koszyka

Kreowanie wartości firmy jako cel zarządzania współczesnym przedsiębiorstwem

W książce poświęconej złożonej problematyce definiowania, kreowania, postrzegania i pomiaru wartości przedsiębiorstwa autor w przystępny sposób przedstawia:współczesne teorie przedsiębiorstwaprzedsiębiorstwo jako element syste...
117,39 zł 129,00 zł
Do koszyka

Choroby skóry małych zwierząt

Autorka – weterynarz z wieloletnia praktyką – przygotowała książkę, która pozwoli Ci osiągać lepsze rezultaty zastosowanego leczenia.W publikacji znajdziesz:*        charakterystykę metod diagnostycznych, któr...
46,46 zł 69,00 zł
Do koszyka

Design Thinking Jak wykorzystać myślenie projektowe do zwiększenia zysków Twojej firmy

Zweryfikuj swoje pomysły biznesowe. Szybko i skutecznie!Design thinking, czyli myślenie projektowe. Wbrew pozorom ten sposób podejścia do biznesu nie jest przypisany wyłącznie do wielkich korporacji. Pracować w duchu design thinking ...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!