0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Media w transformacji (Miękka)

0.00  (0 ocen)
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka

Media w transformacji

Parafrazując Norberta Wienera, twórcę cybernetyki, można dziś zauważyć, że nie jest już problemem to, że żyjemy w świecie nieustannych przekształceń, ale nawet sama zmiana ulega zmianie. Głównym spriritus movens tej zmiany są media i ich nieustanna transformacja.
Dotyczy ona zarówno contentu, form przekazu, jak i samych narzędzi komunikacji. Stąd, pojawiają się nowe określenia na wciąż zmieniające się technologie komunikacyjne: nowe media, Web 2.0 (albo nawet 3.0), social media, mobile communication. Procesy te dokonują się nie tylko w języku, ale sama komunikacja stała się dynamiczna, emocjonalna i interaktywna. Transformacja komunikacji i mediów implikuje natomiast zmiany w polityce, edukacji, religii, dziennikarstwie, marketingu, relacjach społecznych, rodzinnych i zawodowych. Zmiany te mogą być twórcze lub destrukcyjne; uporządkowane lub chaotyczne; sprzyjające rozwojowi lub blokujące go. Zmianę można też biernie obserwować, można się jej przeciwstawiać, bądź też twórczo ją wykorzystać. Kreatywne podejście do zmiany może prowadzić do wejścia na wyższy poziom życia, formowania nowego porządku, myślenia i działania.
Niniejsza naukowa analiza tych zjawisk i procesów ma na celu nie tylko przyglądanie się zmianom, ale bycie ich kreatorami, aktywne oddziaływanie na nie. W prezentowanej monografii są więc zarówno teksty, którymi inspirujemy do nowych przemyśleń, jak i formułowania odważnych postulatów oraz dzielenia się niestandardowymi rozwiązaniami. Nikt nie chce być bowiem sformatowanym przez media pionkiem w grze i biernym odbiorcą medialnej papki. Dlatego zapraszamy do stania się protagonistami tej transformacji; do bycia mistrzami formacji i interakcji; współtwórcami strumienia nowej świadomości aktywnych uczestników zmian. Mamy bowiem realny wpływ na to, czy transformacja przeniesie nas na wyższy poziom, czy zaginiemy w e-dżungli bezznaczeniowego przekazu oraz cybergąszczu bitów i bajtów.
Redaktorzy

  • Kategorie:
    1. Socjologia
    1. Literatura popularnonaukowa
  • Redakcja: Aleksandra Gralczyk, Krzysztof Marcyński, Monika Przybysz
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 9788371511325
  • EAN: 9788371511325
  • Liczba stron: 418
  • Wymiary: 17.0x24.0cm
  • Waga: 0.70kg
  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Paczka w RUCHu - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w urzędzie Poczty Polskiej - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa Pocztą Polską - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w Paczkomacie InPost - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa kurierem - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór własny w księgarni PWN - dostawa 3 dni robocze
    Ważne informacje o wysyłce:
    • Nie wysyłamy paczek poza granice Polski.
    • Dostawa do części Paczkomatów InPost oraz opcja odbioru osobistego w księgarniach PWN jest realizowana po uprzednim opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem.
    • Całkowity czas oczekiwania na paczkę = termin wysyłki + dostawa wybranym przewoźnikiem.
    • Podane terminy dotyczą wyłącznie dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).

Inni Klienci oglądali również

50,15 zł 59,00 zł
Do koszyka

Transformacja i rozwój

Pierwsza na rynku książka, w której po 25 latach transformacji zostały zidentyfikowane główne problemy gospodarcze Polski. W części teoretycznej, bazując w znacznym stopniu na swoich pracach, autor opisuje różne mechanizmy wpływające na wzrost go...
53,96 zł 59,00 zł
Do koszyka

Polskie media w Wielkiej Brytanii na początku XXI wieku

Książka jest panoramicznym obrazem współczesnych polskich mediów działających na Wyspach Brytyjskich. Oparta na dostępnych źródłach i szczegółowych badaniach mediów londyńskich, stanowi diagnozę kondycji prasy drukowa...
35,67 zł 39,00 zł
Do koszyka

Media początku XXI wieku Pluralizm mediów, pluralizm w mediach

Tom 33. serii „Media początku XXI wieku” wydawanej we współpracy z Wydziałem Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego.Pluralizm i wolność mediów to podstawowe wartości, na których ...
34,55 zł 39,90 zł
Do koszyka

Rola Kanady w transformacji Imperium Brytyjskiego

Historyczna droga, jaką przebyła Kanada od statusu brytyjskiej kolonii do pełnej emancypacji politycznej przebiegała etapami. Kanadyjska odrębność państwowa kształtowała się w wyniku stopniowego uzyskiwania przez Ottawę coraz szerszej autonomii w zakre...
42,63 zł 44,10 zł
Do koszyka

Transformacja ekonomiczna w umysłach i zachowaniach Polaków

„Maryla Goszczyńska swą książkę poświęciła zagadnieniom współczesnej psychologii ekonomicznej, odnoszącym się do zjawisk i procesów po wielkim przełomie ustrojowym w 1989 roku. Autorka stworzyła przekonującą syntezę wiedzy o szeroko...
78,24 zł 98,70 zł
Do koszyka

Transformacja polska Dokumnety i analizy 1991 - 1993

Trzeci i ostatni tom dokumentów i analiz opisujących polską transformację przygotowany przez Stanisława Gomułkę obejmuje lata 1991–1993. Profesor Stanisław Gomułka jako bliski doradca wicepremiera i ministra finansów Leszka Balcerow...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!
 
Uwaga: Nasze strony wykorzystują pliki cookies.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celu dostosowaniaserwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz w celach statystycznych i reklamowych. Mogą też stosować je współpracujące z nami firmy badawcze. W programie służącym do obsługi Internetumożna zmienić ustawienia dotyczące cookies Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza,że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce Prywatności.