0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Media alternatywne i zaangażowanie społeczne

(Miękka)
0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka

Media alternatywne i zaangażowanie społeczne

Nowe spojrzenie na współczesne media przyjmujące jednoznacznie alternatywną, zaangażowaną społecznie lub opozycyjną perspektywę. Autor dokonuje przeglądu kulturowych źródeł projektów realizowanych w mediach alternatywnych, teorii nowych ruchów społecznych i sztuki zaangażowanej.
Przedstawia przykłady ilustrujące, w jaki sposób twórcy poszczególnych projektów alternatywnych i zaangażowanych wykorzystują możliwości i cechy nowych mediów do zdobywania poparcia i zapewniania współudziału użytkowników, aby osiągnąć wyznaczone cele społeczne, polityczne lub kulturowe.

  • Język wydania: polski
  • ISBN: 9788301172268
  • EAN: 9788301172268
  • Liczba stron: 318
  • Wymiary: 14.5x20.5cm
  • Waga: 0.36kg
  • Tytuł oryginalny: Alternative and Activist New Media
  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Kurier DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • Punkty odbioru DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • ORLEN Paczka - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Pocztex (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.

Inni Klienci oglądali również

24,76 zł 58,80 zł
Do koszyka

Innowacje społeczne

Publikacja jest prezentacją holistycznej, ewolucyjno-problemowej analizy innowacji społecznych. Autorzy, praktycy innowacji i naukowcy, nowe procesy społeczne i gospodarcze prezentują w sposób przystępny, ilustrując je przykładami z wielu r&oacu...
58,65 zł 69,00 zł
Do koszyka

Content Marketing i Social Media

Nowe wydanie książki, która przybliża zagadnienie content marketingu. Przedstawia – krok po kroku – jak kreować strategię content marketingową oraz tworzyć treści do internetu i budować społeczność wokół marki w social media. ...
23,62 zł 31,50 zł
Do koszyka

Procesy rozwojowe rolnictwa ekologicznego i ich ekonomiczno-społeczne uwarunkowania

Konstrukcja opracowania, zakres problemowy, wnikliwość zawartych analiz i przejrzystość przytoczonych i omówionych wyników badań, w tym własnych, sprawiają, że opracowanie stanowi kompendium wiedzy na temat rolnictwa ekologicznego w wymia...
42,88 zł 52,00 zł
Do koszyka

The Medium is the Massage

In a dazzling fusion of Quentin Fiore's bold and inventive graphic design and Marshall McLuhan's unique insight into technology, advertising and mass-media, The Medium is the Massage is a unique study of human communication in the twentieth century, pu...
45,07 zł 68,00 zł
Do koszyka

Społeczne ramy pamięci

Maurice Halbwachs (1877–1945), jeden z pionierów francuskiej socjologii ze szkoły Émile’a Durkheima, profesor Sorbony, w ostatnim roku II wojny światowej trafił do obozu koncentracyjnego w Buchenwaldzie, gdzie zmarł na kr&oacu...
84,15 zł 99,00 zł
Do koszyka

New media in the marketing communication of enterprises in the international market

The book addresses the use of new media in communication in foreign markets. It describes the latest marketing strategies which were created due to the widespread access to the Internet, the development of technology and new media, such as social media...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!