0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Mayday! Mam słabe wyniki sprzedaży

(Miękka)
0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka

Mayday! Mam słabe wyniki sprzedaży

Odkryj przeszkody, które hamują twoją sprzedaż, i pokonaj je, aby znacząco poprawić wyniki
Niedobór klientów, niskie przychody. Częsta sytuacja kryzysowa w firmie. Problem przeciąga się, pogłębia, zaczyna brakować pieniędzy... Rodzi się pokusa, by nie naprawiać tego, co jest, tylko zacząć od nowa. Przejść biznesową metamorfozę i raz jeszcze wystartować. Z inną ofertą, know-how, innym zespołem. Jednak firmie, która jest w dołku, często brakuje środków, czasu oraz mocy decyzyjnych do podjęcia radykalnych ruchów. I całe szczęście! Dlaczego? Bo zanim firmowy świat wywróci się do góry nogami, warto spróbować czegoś subtelniejszego. Zanim rozpali się rewolucję , dobrze jest upewnić się, czy tajemnica niskich przychodów nie kryje się po stronie codziennych drobiazgów — umiejętności oraz organizacji pracy działu handlowego, wewnętrznej i zewnętrznej komunikacji, relacji między kierownictwem a zespołem handlowym.

W tej książce znajdziesz dziesiątki sprawdzonych w praktyce rozwiązań, które możesz od razu zastosować. Przeczytaj o:

62 powodach słabej sprzedaży;
71 narzędziach handlowych przeznaczonych do podnoszenia sprzedaży;
57 zdefiniowanych obszarach związanych z rozwijaniem sprzedaży.

Całość uzupełniają informacje, za które w firmie konsultingowej zapłacisz krocie. Ta książka pozwoli Ci w pełni zrozumieć zjawisko sprzedaży. W przeciwieństwie do wielu innych publikacji, nie ogranicza się ona jedynie do wskazania, czego nie robić, lecz precyzyjnie wskazuje, co i jak robić należy. Gotowe do użycia szablony audytów pozwolą Ci przeprowadzić własne badania, które odpowiedzą na pytania: „Jak firma jest przygotowana do walki o klienta? Jak są przygotowane do tego siły handlowe?”. Nie zabraknie też omówienia wspomnianego modelu procesu sprzedaży. Nauczysz się budować atuty, które pomogą wygrywać z konkurencją.

Książka może się stać firmową bazą wiedzy handlowej, która wprowadzi do Twojej firmy korporacyjne standardy, podnoszące wydajność i efektywność pracy. Szablon audytu jest zaprojektowany w taki sposób, aby sprawnie i szybko odesłać cię do rozdziału, który porusza dane zagadnienie.

  • Kategorie:
    1. Ekonomia, zarządzanie, marketing
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 9788328328402
  • EAN: 9788328328402
  • Liczba stron: 344
  • Wymiary: 23.5x15.9
  • Waga: 0.53kg
  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Kurier DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • Punkty odbioru DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • ORLEN Paczka - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Pocztex (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.

Inni Klienci oglądali również

41,10 zł 59,90 zł
Do koszyka

Jak osiągnąć mistrzostwo w sztuce sprzedaży

Wbrew pozorom nie tylko handlowiec powinien być biegły w sztuce sprzedaży. Tak naprawdę każdy, kto chce przekonać innych do swoich idei, pomysłów czy opinii, musi nauczyć się sprzedawać. Podobnie zresztą jak każdy, kto chce kogoś zmotywować, poi...
48,10 zł
Do koszyka

Organizacja i techniki sprzedaży Prowadzenie sprzedaży Tom 2 Podręcznik Kwalifikacja A.18

Podręcznik do nowej podstawy programowej przeznaczony do kształcenia w zawodzie technik handlowiec oraz sprzedawca w zakresie kwalifikacji A.18 (Prowadzenie sprzedaży). Omawia zagadnienia dotyczące: zasad zamawiania, przyjmowania i dokum...
48,10 zł
Do koszyka

Przedsiębiorca w handlu Prowadzenie sprzedaży Podręcznik Tom 4 Technik handlowiec sprzedawca technik księgarstwa Kwalifikacja A.18

Podręcznik dla uczniów zasadniczych szkół zawodowych oraz uczniów szkół policealnych kształcących się w zawodzie sprzedawca. Realizuje treści z zakresu kwalifikacji A.18 (Prowadzenie sprzedaży). Szczegółowo omawia kw...
266,59 zł
Do koszyka

Szczęśliwej sprzedaży

Ten podręcznik sprzedaży będzie krok po kroku dawał zorientowane na branżę, inteligentne, praktyczne, wysoce skuteczne wskazówki dotyczące zarządzania sprzedażą (a nie podręcznikowe teorie i definicje), które są łatwe do zrozumienia, w pełni zilustrowa...
42,17 zł 65,00 zł
Do koszyka

Nalewki, czyli najlepsze wyniki moich eksperymentów. Jak łączyć smaki

Owoce, zioła i alkohol – to tylko początek! Kolejny krok to eksperymentowanie i próby łączenia ze sobą różnych składników. A to już nie lada wyzwanie! Niektóre pasują do siebie bardziej niż inne, dlatego oprócz...
309,75 zł
Do koszyka

Czynniki wpływające na wyniki funduszy wzajemnych

Na przestrzeni dziesięcioleci inwestycje przekształciły się z produktów tradycyjnych w produkty łatwiejsze i bezpieczniejsze. Jednym z nich jest fundusz powierniczy, który oferuje wiele rodzajów inwestycji, dostępnych również dla małych inwestorów. Jed...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!