0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Marketing usług zdrowotnych (Miękka)

od budowania wizerunku placówki do zadowolenia klienta

0.00  (0 ocen)
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
59,00 zł
43,66 zł
Cena zawiera podatek VAT.
Oszczędzasz 15,34 zł
Stan magazynowy:
Mała ilość
Wysyłka:
24h
Dostawa
Produkt posiadamy w magazynie i wyślemy go w ciągu 24 godzin w dni robocze.
Uwaga! Całkowity czas oczekiwania na zamówienie = czas wysyłki podany na stronie każdego produktu + dostawa przez przewoźnika.
Podane terminy dotyczą dni roboczych (poniedziałek-piątek, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
Cennik dostaw
Cennik dostaw
Paczki dostarczamy wyłącznie na terenie Polski.
Dla zamówień od 250 zł oferujemy dostawę GRATIS!
Płatność elektroniczna
Kiosk RUCHu - odbiór osobisty6,75 zł
Poczta Polska - odbiór w punkcie7,75 zł
Kurier Poczta Polska10,75 zł
Paczkomaty InPost 9,75 zł
Kurier12,75 zł
Odbiór w księgarni PWNGRATIS
Płatność za pobraniem
Poczta Polska - odbiór w punkcie10,75 zł
Kurier Poczta Polska13,75 zł
Kurier15,75 zł
Dodaj do schowka

Marketing usług zdrowotnych

Coraz szersza grupa lekarzy praktykujących prywatnie zdaje sobie sprawę, że w warunkach konkurencji same umiejętności medyczne - nawet najlepsze - mogą być niewystarczające, by pozyskać i utrzymać pacjentów, dlatego szuka możliwości wyróżnienia się na tle konkurencji. Książka ta nie wchodzi w obszar medycznego sacrum, zajmuje się problematyką funkcjonowania zakładu opieki zdrowotnej w obszarze profanum, tj. szeroko pojętej komunikacji z pacjentem - nabywcą usługi zdrowotnej. Jej celem jest wskazanie lekarzom sposobów budowania pozytywnego wizerunku placówki, którą zarządzają, czy w której pracują w oczach aktualnych i potencjalnych nabywców. Nie stanowi jednak zbioru gotowych rozwiązań - na pewno gwarantujących rynkowy sukces placówki, a jest to raczej „marketingowy kierunkowskaz" możliwych do podjęcia działań.

Biorąc pod uwagę polskie realia, głównym adresatem tej książki są lekarze prywatnie praktykujący, dostrzegający zależność między satysfakcją pacjenta a wynikiem ekonomicznym prowadzonej przez siebie placówki. Jednak lekarze pracujący w państwowej służbie zdrowia, studenci ostatnich lat studiów medycznych, czy personel pomocniczy powinni również w niej znaleźć narzędzia do budowania pozytywnych relacji z pacjentami, a tym samym budowania lepszego wizerunku w oczach pacjentów.

  • Kategorie:
    1. Zarządzanie, marketing
    1. Zdrowie publiczne
    1. Edukacja
    1. Edukacja »
    2. Podręczniki akademickie
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 9788381021524
  • EAN: 9788381021524
  • Liczba stron: 334
  • Wymiary: 16.5x23.5cm
  • Waga: 0.54kg
  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Paczka w RUCHu - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w urzędzie Poczty Polskiej - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa Pocztą Polską - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w Paczkomacie InPost - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa kurierem - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór własny w księgarni PWN - dostawa 3 dni robocze
    Ważne informacje o wysyłce:
    • Nie wysyłamy paczek poza granice Polski.
    • Dostawa do części Paczkomatów InPost oraz opcja odbioru osobistego w księgarniach PWN jest realizowana po uprzednim opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem.
    • Całkowity czas oczekiwania na paczkę = termin wysyłki + dostawa wybranym przewoźnikiem.
    • Podane terminy dotyczą wyłącznie dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).

Inni Klienci oglądali również

116,10 zł 129,00 zł
Do koszyka

Marketing

Trudno sobie wyobrazić bardziej kompetentnych autorów podręcznika wprowadzającego do marketingu niż duet Gary Armstrong i Philip Kotler. Profesor Armstrong to wielokrotnie nagradzany wykładowca uniwersytecki. Jest autorem licznych artykułó...
23,40 zł 26,00 zł
Do koszyka

Marketing Podręcznik Ekonomika Część 3

Podręcznik opracowano na podstawie programu nauczania przedmiotu ekonomika, zawartego w dokumentacji programowej dla zawodu technik ekonomista, nr 341[02]/ /MEN/2008.05.20, przedmiotu marketing dla zawodu technik handlowiec, nr 341 [03]/MEN/2009.02.03 ...
25,59 zł 38,00 zł
Do koszyka

Marketing wartości Ludzkie oblicze Twojego biznesu

Marketing wartości to nie tylko dostarczanie wartości dla Klienta firmy, ale również tworzenie wartości wewnątrz organizacji i oferowanie ich społeczeństwu.Przeczytaj i sprawdź jak to robią najlepsi na rynku!Drogi Czytelniku,
133,56 zł 159,00 zł
Do koszyka

Kardiologia w gabinecie lekarza Podstawowej Opieki Zdrowotnej

Treść podręcznika została ułożona zgodnie z programem specjalizacji z medycyny rodzinnej. Stanowi wybór użytecznych i ważnych zagadnień często spotykanych w praktyce lekarza rodzinnego. Kompendium wiedzy z kardiologii przydatna dla lekar...
49,50 zł 55,00 zł
Do koszyka

200 odpowiedzi na pytania z marketingu

prof. dr hab. Wiesław Kowalczewski:Zakres merytoryczny publikacji dotyczy aktualnych problemów związanych z marketingiem. Należy podkreślić bardzo interesującą i specyficzną formę, w jakiej Autor przedstawia zagadnienia marketingu i związa...
67,44 zł 79,00 zł
Do koszyka

Cambridge English for Marketing + CD

Endorsed by the Chartered Institute of Marketing (CIM), this short course (40-60 hours) uses practical tasks and realistic scenarios to develop the specialist language and communication skills needed for a career in marketing. Covering a range of marke...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!
 
Uwaga: Nasze strony wykorzystują pliki cookies.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celu dostosowaniaserwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz w celach statystycznych i reklamowych. Mogą też stosować je współpracujące z nami firmy badawcze. W programie służącym do obsługi Internetumożna zmienić ustawienia dotyczące cookies Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza,że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce Prywatności.