0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Marketing strategiczny w sektorze kultury Euroregionu Śląsk Cieszyński

(Miękka)
0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka

Marketing strategiczny w sektorze kultury Euroregionu Śląsk Cieszyński

Sukces organizacji kulturalno-oświatowych zależy od wielu czynników. Nie ulega wątpliwości, że marketing mieści się wśród nich. Aby jednak opracowywać i właściwie stosować strategie marketingowe, trzeba je dobrze poznać. Temu zadaniu może z całą pewnością służyć lektura książki „Marketing strategiczny w sektorze kultury Euroregionu Śląsk Cieszyński".
Jan Ryłko
Prezes Zarządu Polskiego Związku Kulturalno-Oświatowego w Republice Czeskiej


Silną stroną pracy jest udane, naturalne połączenie istniejącej teorii marketingu z wynikami i wnioskami z badań empirycznych przeprowadzonych przez autora. Na podkreślenie zasługuje różnorodność form badania własnego, obejmującego ustalenia ilościowe i jakościowe, w tym także posłużenie się techniką analizy przypadków. Ogromne znaczenie dla oceny wartości pracy ma jej przydatność dla zarządzania procesami kultury w regionie Euroregionu Śląsk Cieszyński w przyszłości, tak w ujęciu makro (dla władz euroregionu), jak i mikro (dla osób kierujących poszczególnymi instytucjami kultury).
prof. nadzw. dr hab. Adam Grzegorczyk


Przedstawiony materiał jest bardzo interesujący, wartościowy, zawierający bardzo wiele odniesień praktycznych. [...] Wysoko należy ocenić poziom naukowy całej pracy. [...] Wysoko oceniam stronę metodyczną badań pierwotnych prowadzonych zarówno po stronie podażowej (podmioty sektora kultury), jak i popytowej rynku (odbiorcy oferty kulturalnej). Poszczególne rozdziały książki zostały napisane bardzo przystępnym językiem, w sposób interesujący i zachęcający do czytania.
prof. dr hab. Zdeněk Mikoláš


Praca udostępnia doświadczenia oraz wiedzę zgromadzoną przez autora, a także biorących udział w badaniu menedżerów kultury. Części teoretyczne zobrazowane wynikami badań pierwotnych ożywione zostały wieloma trafnie dobranymi przykładami, opracowanymi na podstawie działalności autentycznych podmiotów kultury Euroregionu Śląsk Cieszyński. Książka skłania do myślenia, zachęca do formułowania własnych opinii na temat możliwości stosowania zaprezentowanych w pracy rozwiązań.
Bogdan Kasperek
Dyrektor Biura Stowarzyszenia Rozwoju i Współpracy Regionalnej „Olza"
Sekretarz Euroregionu Śląsk Cieszyński

  • Kategorie:
    1. Ekonomia, zarządzanie, marketing
    1. Literatura popularnonaukowa
    1. Historia
    1. Pozostałe nauki humanistyczne »
    2. Antropologia, etnologia
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 9788375568455
  • EAN: 9788375568455
  • Liczba stron: 250
  • Wymiary: 16.0x23.5cm
  • Waga: 0.41kg
  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Kurier DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • Punkty odbioru DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • ORLEN Paczka - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Pocztex (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.

Inni Klienci oglądali również

50,15 zł 59,00 zł
Do koszyka

Kultura zachowań językowych w internecie

Pierwsza na polskim rynku synteza poświęcona poprawności językowej w internecie. Książka w mądry, zabawny i przystępny sposób przedstawia zagadnienia netykiety. Autorka omawia najczęstsze zachowania w komunikacji za pośrednictwem internetu &ndas...
29,84 zł 39,90 zł
Do koszyka

Kultura ciała kobiecego

Dora Menzel (1874-1951), niemiecka nauczycielka gimnastyki i tańca, była gorąca orędowniczką wychowania fizycznego, a w szczególności gimnastyki artystycznej. Jej zajęcia „nagiej gimnastyki” cieszyły się ogromną popularnością wśr&oac...
19,58 zł 25,20 zł
Do koszyka

Finansowe i strategiczne aspekty ekonomii współdzielenia

Monografia poświęcona jest ważnemu problemowi z obszaru nauk społecznych, a w szczególności nauk ekonomicznych. Teoria ekonomii poszukuje odpowiedzi na pytania o współdzielenie dóbr, prawo własności i pochodne od nich koszty zewnę...
31,73 zł 49,90 zł
Do koszyka

Kultury smaków

„Przepiękna celebracja bogactwa smaków Ameryki”. DAVID LEBOVITZOd początków swego istnienia Ameryka była prawdziwym tyglem kulturalnym. Przywożąc do Stanów Zjednoczonych swe nadzieje i marzenia, imigranci z całego...
67,88 zł 95,00 zł
Do koszyka

Wpływ kultury arabskiej na sztukę polską Rzemiosło artystyczne, architektura i malarstwo Tom 3 Transfer kultury arabskiej w dziejach Polski

Przedstawiamy trzeci tom z serii wydawniczej Transfer kultury arabskiej w dziejach Polski. Seria ta prezentuje wyniki prac zespołu naukowców różnych dyscyplin, realizującego w ramach Narodowego Programu Rozwoju Humanistyki projekt badawcz...
33,46 zł 49,00 zł
Do koszyka

Nie daj sobie wejść na głowę Jak pozostać sobą w kulturze zapier**lu

Ile razy słyszałeś w życiu magiczną formułę "musisz się zmienić"? Sto razy, dwieście? A może - bądźmy w końcu do bólu szczerzy: wiele tysięcy razy? Przecież to najczęściej wypowiadana mantra, która trafia do naszych uszu z tak w...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!