0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Marketing produktów regionalnych na europejskim rynku żywności

(Miękka)
0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka

Marketing produktów regionalnych na europejskim rynku żywności

Z marketingowego punktu widzenia produkty regionalne stwarzają szereg zupełnie nowych możliwości dla innowacyjnych działań marketingowych. Działania te wpisują się w szeroki nurt marketingu sensorycznego i nostalgicznego, gdyż w przypadku żywności zmysłowe walory produktu mają kluczowe znaczenie. Należy podkreślić także fakt, że większość produktów regionalnych jest wytwarzanych przez małe i średnie przedsiębiorstwa. Innowacje marketingowe tej kategorii firm dotyczą głównie – obok samego unikatowego produktu – sfery komunikacji marketingowej oraz nowoczesnych kanałów dystrybucji.

W sferze komunikacji marketingowej działania te dotyczą strategii budowania marki oraz wykorzystania nowoczesnych kanałów komunikacji marketingowej, w tym w szczególności kanałów internetowych.

W sferze nowoczesnej dystrybucji głównym wyzwaniem pozostaje znalezienie najbardziej efektywnych kanałów dystrybucji, w tym także wykorzystanie rozwoju sprzedaży przez Internet. W przypadku producentów o większej skali produkcji pojawia się również wyzwanie związane z wejściem z produktami regionalnymi do nowoczesnych kanałów masowej dystrybucji. W przypadku większości producentów produktów regionalnych – z uwagi na mniejszą skalę ich produkcji – pojawia się jednak pytanie o to, czy nie tworzyć alternatywnych,specjalistycznych kanałów dystrybucji – oferujących wyłącznie tę gamę produktów.Trend ten polega w wielu krajach na tworzeniu sieci małych sklepów, także na zasadach franchisingu, zajmujących się dystrybucją tej kategorii produktów według oryginalnej formuły koncepcji sklepu oraz unikatowego merchandisingu.

  • Kategorie:
    1. Ekonomia, zarządzanie, marketing
    1. Literatura popularnonaukowa
    1. Dla pacjenta »
    2. Książki kucharskie
    1. Pozostałe nauki humanistyczne »
    2. Antropologia, etnologia
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 9788375259926
  • EAN: 9788375259926
  • Liczba stron: 296
  • Wymiary: 16.7x23.9
  • Waga: 0.50kg
  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    • Odbiór w InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • Kurier pocztowy (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Punkty partnerskie ORLEN Paczka - dostawa 1-2 dni
    • Kurier (DPD) - dostawa 1 dzień roboczy
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.

Inni Klienci oglądali również

29,20 zł 39,90 zł
Do koszyka

Szafarze darów europejskich

Szafarze darów europejskich to książka o wykorzystaniu środków Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego realizowanego w latach 2004–2006. Autorzy stawiają pytanie, co wpływa na różnice we wdrażaniu programu w...
24,28 zł 32,80 zł
Do koszyka

Meandry instytucjonalizacji : Dostosowanie Polski do Unii Europejskiej

Omówione zagadnienia : podstawowe problemy gospodarki, państwa i społeczeństwa w latach 2001 - 2002, trzeci sektor - organizacje pozarządowe a rozwój społeczeństwa obywatelskiego w drodze do Unii Europejskiej, meandry instytucjonalizacji ...
33,07 zł 44,10 zł
Do koszyka

Europejska współpraca zbrojeniowa

Książka, badając obszar polityki zbrojeniowej, ukazuje kluczowe czynniki oraz okoliczności sprzyjające lub hamujące rozwój Wspólnej Polityki Bezpieczeństwa i Obrony Unii Europejskiej, a przez to również integrację europejską w wymi...
27,84 zł 35,00 zł
Do koszyka

Prawo Unii Europejskiej w pigułce

Publikacja stanowi kompleksowe opracowanie do nauki i powtórki przed egzaminem. W książce zostały zawarte najważniejsze zagadnienia z zakresu prawa Unii Europejskiej.Opracowanie zostało podzielone na 4 działy tematyczne, a w nich m.i...
49,15 zł 62,00 zł
Do koszyka

Planowanie i rozwój nowych produktów

Książka stanowi kompendium wiedzy na temat procesów planowania i rozwoju nowych produktów - wiedzy, która z powodzeniem może być wykorzystywana przez studentów, pracowników naukowych realizujących prace badawcze, mene...
326,35 zł
Do koszyka

Marketing wewnętrzny

Badanie wpływu wewnętrznego brandingu na zrozumienie i zaangażowanie pracowników w działalność charytatywną marki. Celem jest określenie związku między wewnętrzną tożsamością marki a wizerunkiem marki oraz rozpoznanie wpływu, jaki pracownicy mają na pr...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!