0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY
Darmowa dostawa »

Marketing polityczny w gorsecie mediów

(Miękka)
0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka

Marketing polityczny w gorsecie mediów

Książka Roberta Wiszniowskiego i Agnieszki Kasińskiej-Metryki (red.) jest istotną pozycją w badaniach nie tylko nad marketingiem politycznym, lecz także nad komunikowaniem politycznym. Ambitnym założeniem autorów jest zmierzanie do ukazania szerszego niż marketing polityczny pola badań, a mianowicie do zapoczątkowania poszerzenia dotychczasowego pola badań o studia nad komunikowaniem politycznym. Zawarte w książce teorie i analizy marketingu politycznego i mediów stanowią podstawę do jego analizy przez pryzmat komunikowania politycznego. Pozycja ta stanowi cenne wzbogacenie nielicznej literatury w Polsce, poświęconej zagadnieniu marketingu politycznego i komunikowania masowego.

  • Kategorie:
    1. Socjologia
    1. Ekonomia, zarządzanie, marketing
    1. Literatura popularnonaukowa
    1. Pozostałe nauki humanistyczne »
    2. Politologia, stosunki międzynarodowe
  • Redakcja: Agnieszka Kasińska-Metryka, Robert Wiszniowski
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 9788377809235
  • EAN: 9788377809235
  • Liczba stron: 224
  • Wymiary: 14.5x20.5cm
  • Waga: 0.29kg
  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Kurier DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • Punkty odbioru DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • ORLEN Paczka - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Pocztex (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.

Inni Klienci oglądali również

37,69 zł 51,45 zł
Do koszyka

Demokratyczna tożsamość polityczna Niemcy Polska Francja

Czym jest i jak się tworzy "demokratyczna tożsamość polityczna"? Jakie czynniki ją kształtują po upadku dyktatorskich reżimów? Jakie są możliwe konsekwencje tego upadku dla rodzącej się demokracji, a jakie dla kolejnej dyktatury? Jak r...
25,49 zł 31,50 zł
Do koszyka

Ekonomiczne i polityczne uwarunkowania upadłości państwa

Przedmiotem rozważań Autora są zagadnienia upadłości państwa, w tym główne jego determinanty. Problematyka ta od pewnego czasu pozostaje w kręgu zainteresowań ekonomistów, a także – może nawet w większym stopniu – przedstawici...
24,43 zł 29,90 zł
Do koszyka

Polityczne i ekonomiczne aspekty przystąpienia Polski Czech i Węgier do NATO w prasie amerykańskiej na przykładzie publikacji tygodników "Time" i "Newsweek"

Inaczej niż w Czechach, Polsce i na Węgrzech, gdzie – pomijając środowiska o marginalnym znaczeniu – istniała „zgoda narodowa” w kwestii wyboru wektorów polityki bezpieczeństwa i, w konsekwencji, jednoznacznego kursu na r...
266,28 zł
Do koszyka

Marketing capabilities in the digital environment

The purpose of this paper is to identify the effects of marketing capabilities in the digital environment on the company's performance. To test these effects, the data was obtained through a questionnaire-based survey on a sample of 38 companies that h...
371,76 zł
Do koszyka

Sieci społecznościowe, zachowania konsumenckie i marketing Domowy biznes

Ta książka patrzy na to, jak ludzie używają mediów społecznościowych do reklamowania swoich firm domowych. Celem jest wykorzystanie sieci społecznościowych jako narzędzia marketingowego, aby pomóc domowym przedsiębiorcom. Badania prowadzone są w Dolini...
39,94 zł 48,00 zł
Do koszyka

Marketing medialny

Marketing medialny (MM) to termin, który wraz z postępującym umasowieniem i interaktywnością mediów zyskuje coraz większą popularność. Jego obecność zauważalna jest nie tylko na polu medialnym, ale również politycznym, społecznym i...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!