0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Marketing mix produktów cukierniczych oparty na zasadach zrównoważonego rozwoju (Miękka)

0.00  (0 ocen)
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
65,00 zł
58,50 zł
Cena zawiera podatek VAT.
Oszczędzasz 6,50 zł
Stan magazynowy:
Mała ilość
Wysyłka:
24h
Dostawa
Produkt posiadamy w magazynie i wyślemy go w ciągu 24 godzin w dni robocze.
Uwaga! Całkowity czas oczekiwania na zamówienie = czas wysyłki podany na stronie każdego produktu + dostawa przez przewoźnika.
Podane terminy dotyczą dni roboczych (poniedziałek-piątek, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
Cennik dostaw
Cennik dostaw
Paczki dostarczamy wyłącznie na terenie Polski.
Dla zamówień od 250 zł oferujemy dostawę GRATIS!
Płatność elektroniczna
Kiosk RUCHu - odbiór osobisty8,99 zł
Poczta Polska - odbiór w punkcie9,99 zł
Kurier Poczta Polska11,99 zł
Paczkomaty InPost11,99 zł
Kurier16,99zł
Odbiór w księgarni PWNGRATIS
Płatność za pobraniem
Poczta Polska - odbiór w punkcie12,99 zł
Kurier Poczta Polska14,99 zł
Kurier19,99 zł
Dodaj do schowka

Marketing mix produktów cukierniczych oparty na zasadach zrównoważonego rozwoju

Książka jest pierwszą publikacją na rynku polskim z zakresu zrównoważonego marketingu mix. W opracowaniu dokonano analizy stanu wiedzy w zakresie podjętego tematu poprzez studium teoretyczne. Ponadto, oprócz rozważań teoretycznych, publikacja zawiera wyniki badań własnych przeprowadzonych wśród przedsiębiorstw przemysłu cukierniczego, odnoszące się do zrównoważonego marketingu mix produktów. W książce zaprezentowano procedury postępowania dotyczące poszczególnych instrumentów marketingu mix – produktu, ceny, dystrybucji oraz promocji mix. Na podstawie opracowanych procedur stworzono modelową procedurę wdrażania zrównoważonego marketingu mix produktów w przedsiębiorstwach przemysłu cukierniczego.

  • Kategorie:
    1. Zarządzanie, marketing
    1. Literatura popularnonaukowa
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 9788380857049
  • EAN: 9788380857049
  • Liczba stron: 338
  • Wymiary: 16.0x23.0cm
  • Waga: 0.52kg
  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Paczka w RUCHu - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w urzędzie Poczty Polskiej - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa Pocztą Polską - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w Paczkomacie InPost - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa kurierem - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór własny w księgarni PWN - dostawa 3 dni robocze
    Ważne informacje o wysyłce:
    • Nie wysyłamy paczek poza granice Polski.
    • Dostawa do części Paczkomatów InPost oraz opcja odbioru osobistego w księgarniach PWN jest realizowana po uprzednim opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem.
    • Całkowity czas oczekiwania na paczkę = termin wysyłki + dostawa wybranym przewoźnikiem.
    • Podane terminy dotyczą wyłącznie dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).

Inni Klienci oglądali również

26,82 zł 39,90 zł
Do koszyka

Perspektywy rozwoju lotnictwa wojskowego i wykorzystania kosmosu

Istotny wpływ lotnictwa i kosmosu na rozwój cywilizacji w XX i początkach XXI wieku, jak i na kształtowanie mocy i właściwości bojowych sił zbrojnych każdego kraju wciąż wywołuje ciekawość i rosnące zainteresowanie tą problematyką. Dające sugest...
44,18 zł 54,90 zł
Do koszyka

Marketing produktów systemowych

W książce autorzy wyjaśniają rolę współczesnego marketingu w procesach tworzenia, komunikowania i dostarczania ofert systemowych produktów materialnych oraz usługowych. Analizą zostały objęte cztery grupy produktowe: • systemow...
33,59 zł 39,20 zł
Do koszyka

Człowiek w przestrzeni lokalnej dobre praktyki wspierania rozwoju, aktywizacji i integracji społecznej

Książka inicjuje serię wydawniczą Pedagogika Społeczna, redagowaną przez cieszyńskie środowisko pedagogów społecznych i międzykulturowych. (...) monografia jest efektem zbiorowego wysiłku 26 autorów reprezentujących różne ośrodki n...
45,52 zł 49,90 zł
Do koszyka

Marketing wewnętrzny we współczesnej organizacji

Marketing wewnętrzny stanowi próbę zaadaptowania marketingu w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi. Według tej koncepcji wiodącym punktem odniesienia i najcenniejszym kapitałem każdej organizacji jest pracownik traktowany jako klient wewnętrzn...
42,30 zł 47,00 zł
Do koszyka

Region w gospodarce opartej na wiedzy

Książka dotyczy niematerialnych czynników rozwoju regionalnego, mających decydujące znaczenie z perspektywy budowania potencjału konkurencyjnego i tworzenia bogactwa regionu. Jej treść zawarto w trzech blokach tematycznych: 1. Region wiedzy &nda...
23,39 zł 24,00 zł
Do koszyka

Język angielski zawodowy Zeszyt ćwiczeń Kwalifikacja A.26. Sprzedaż produktów i usług reklamowych

Zeszyt ćwiczeń z języka angielskiego zawodowego dla technika organizacji reklamy zapoznaje z fachowym słownictwem z zakresu szeroko rozumianej reklamy, jej organizacji oraz sprzedaży produktów i usług reklamowych. Liczne ćwiczenia leksykalne, tł...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!
 
Uwaga: Nasze strony wykorzystują pliki cookies.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celu dostosowaniaserwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz w celach statystycznych i reklamowych. Mogą też stosować je współpracujące z nami firmy badawcze. W programie służącym do obsługi Internetumożna zmienić ustawienia dotyczące cookies Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza,że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce Prywatności.