0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Marka przywództwa

(Miękka)

Jak rozwijać liderów nastawionych na potrzeby klienta i zapewnić firmie ciągłość dobrego przywództwa

0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka

Marka przywództwa

Motto marki Wal-Marta – „codziennie niskie ceny” – jest skierowane do rodzin. Nie jest przypadkiem, że menedżerowie tej sieci znani są z nieustannego zwracania uwagi na koszty. Firma Apple to innowacyjność i eleganckie wzornictwo, a jej liderzy charakteryzują się kreatywnym myśleniem i dostarczaniem najbardziej zaawansowanych produktów i usług.
Czy twoi liderzy efektywnie przyczyniają się do spełniania obietnic danych przez firmę klientom i inwestorom? Jeżeli tak, to twoja firma ma markę przywództwa, która wyróżnia ją w oczach klientów i inwestorów.
Przedstawiona w tej książce koncepcja marki przywództwa silnie rozróżnia przywódców (liderów) i przywództwo. Dave Ulrich i Norm Smallwood podkreślają, że dobrzy liderzy przychodzą i odchodzą, jednak system przywództwa organizacji musi zapewniać otrzymywanie odpowiednich rezultatów w długiej perspektywie czasowej, by oczekiwania klientów i inwestorów były zaspokojone.
W Marce przywództwa Ulrich i Smallwood pokazują przewagę tej marki nad marką korporacyjną. Za pomocą wiarygodnych danych udowadniają, że organizacja, której liderzy ucieleśniają pożądaną markę, będzie miała wyższą wartość rynkową niż firmy konkurencyjne. Innymi słowy, marka przywództwa jest źródłem realnej wartości, a autorzy po raz pierwszy pokazują krok po kroku, jak ją stworzyć.
Struktura książki oparta jest na sześciu krokach budowania marki przywództwa; poszczególne rozdziały mówią o tym jak:
• stworzyć cel dla marki przywództwa
• ocenić liderów w odniesieniu do wymagań związanych z marką
• zmierzyć zwrot z inwestycji w markę przywództwa
• zbudować świadomość marki przywództwa u kluczowych interesariuszy

Każdy rozdział zawiera praktyczne narzędzia oraz metody oceny, by pomóc monitorować postępy w budowaniu marki przywództwa członkom zarządów, menedżerom wysokiego szczebla, profesjonalistom HR i innym osobom zaangażowanym w jej kreowanie.
Z czego – twoim zdaniem – powinni być znani liderzy w twojej firmie?

  • Kategorie:
    1. Ekonomia, zarządzanie, marketing
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 9788362195510
  • EAN: 9788362195510
  • Liczba stron: 304
  • Wymiary: 15.0x22.5cm
  • Waga: 0.42kg
  • Tytuł oryginalny: LEADERSHIP BRAND
  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Kurier DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • Punkty odbioru DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • ORLEN Paczka - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Pocztex (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.

Inni Klienci oglądali również

31,49 zł 42,00 zł
Do koszyka

Przywództwo w administracji publicznej

Tego typu przeglądowe i porządkujące pozycje są niezwykle ważne i potrzebne zarówno dla badaczy jak i szerszego grona czytelników. Funkcjonują one jako swoiste „drogowskazy” czy punkty orientacyjne w gąszczu szczegółowy...
48,97 zł 65,00 zł
Do koszyka

Jak marka buduje wartość przedsiębiorstwa

W książce Autor przedstawia unikatowe spojrzenie na markę oczami właściciela firmy, akcjonariuszy oraz top managementu, którzy chcą przede wszystkim zrozumieć relację wykreowanego kapitału marki z wartością przedsiębiorstwa, a także umieć określ...
37,38 zł 44,10 zł
Do koszyka

Sposoby rozumienia przywództwa w zarządzaniu organizacjami ochrony zdrowia

To jedyna książka na polskim rynku wydawniczym, która prezentuje trzy bardzo ważne z punktu widzenia zarządzania organizacjami ochrony zdrowia sposoby rozumienia przywództwa: kadry zarządzającej, personelu lekarskiego oraz personelu pielę...
35,97 zł 49,99 zł
Do koszyka

Równowaga przywództwa

Inspirowany prawdziwymi historiami z pola walki i szkoleniami Navy SEALs poradnik, który szturmem podbił Amerykę i świat! Dwóch oficerów Navy SEALs – którzy dowodzili amerykańskimi oddziałami w najbardziej heroicznej ...
34,07 zł 49,90 zł
Do koszyka

Marka osobista w branży IT Jak ją zbudować i rozwijać

Marka osobista specjalisty IT. Jak ją zbudować i rozwijaćWitaj w świecie nieograniczonych możliwości zawodowychJesteś specjalistą IT. I jesteś dobry w tym, co robisz. Masz wiedzę, doświadczenie, chcesz się nimi podzielić z innymi, pom&oacut...
32,37 zł 44,99 zł
Do koszyka

Ekstremalne przywództwo

Bestseller wg list “New York Timesa” Ar-Ramadi, stracone miasto, piekło na ziemi. Jednostka specjalna komandosów SEALs pod wodzą Jocko Willinka i Leifa Babina stanęła przed misją zabezpieczenia jednego z najgroźniejszych rejonó...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!