0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Marek Żuławski (1908-1985).

(Miękka ze skrzydełkami)

Katalog prac ze zbiorów Muzeum Uniwersyteckiego w Toruniu

0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka

Marek Żuławski (1908-1985).

Wstęp / 7
Historia i stan badań / 11
Zarys biograficzny / 18
Charakterystyka prac ze zbiorów Muzeum Uniwersyteckiego na tle twórczości Marka Żuławskiego / 47

KATALOG
Malarstwo / 63
Prace na papierze / 265
Akwarele i gwasze z technikami mieszanymi / 266
Kolaże z technikami mieszanymi / 288
Projekt książki / 308
Rysunki / 309
Szkicowniki / 395
Grafiki z technikami mieszanymi / 432
Drzeworyt / 432
Litografie / 433
Monotypie / 453
Plakaty / 458
Rzeźby / 461
Varia / 46

Aneks I. Spis wystaw /469
Wystawy indywidualne i z nazwiskiem artysty w tytule / 469
Wystawy zbiorowe / 472

Aneks II. Spis projektów okładek i ilustracji książkowej autorstwa Marka Żuławskiego /480
Materiały źródłowe /482

Bibliografia /483
Bibliografia podmiotowa / 483
Bibliografia przedmiotowa / 485

  • Język wydania: polski
  • ISBN: 9788323139058
  • EAN: 9788323139058
  • Liczba stron: 506
  • Wymiary: 16.1x22.4
  • Waga: 1.11kg
  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Kurier DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • Punkty odbioru DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • ORLEN Paczka - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Pocztex (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.

Inni Klienci oglądali również

46,57 zł 59,90 zł
Do koszyka

Strategie budowania marki i rozwoju handlu

Monografię Strategie budowania marki i rozwoju handlu. Nowe trendy i wyzwania dla marketingu oceniam wysoce pozytywnie. Przygotowana ona została przez siedmioosobowy Zespół Autorów Katedry Marketingu Międzynarodowego i Dystrybucji —...
32,37 zł 44,99 zł
Do koszyka

Marek Cieślak. Rozliczenie

Szczerze, dowcipnie i bezkompromisowo. Marek Cieślak rozlicza się z żużlowym światkiem. Kto sięgnął po tytuł IMP na kacu? Który prezes nazywał siebie chujem? Jakie tajemnice kryje błoto na częstochowskim torze? Jest tylko jeden człowiek w Polsce...
52,14 zł 69,00 zł
Do koszyka

Mieczysław F. Rakowski wobec kryzysu PRL i PZPR Teksty zebrane 1985-1990

Prezentowany tom jest dedykowany osobie Mieczysława F. Rakowskiego i przedstawia ewolucję jego poglądów na ówczesną sytuację społeczno-polityczną i gospodarczą Polskiej Rzeczpospolitej Ludowej od roku 1985.Prezentujemy obecnie 70 do...
489,45 zł
Do koszyka

Zabójstwo generowania marki - ostateczny paradoks marketingu

Jedno z największych wyzwań stojących przed marketerami pochodzi z nieoczekiwanego źródła - genericide. Genericide to połączenie dwóch słów - generic i suicide. Dochodzi do niego, gdy marka traci swój patent lub znak towarowy, stając się generyczną dla...
34,07 zł 49,90 zł
Do koszyka

Marka osobista w branży IT Jak ją zbudować i rozwijać

Marka osobista specjalisty IT. Jak ją zbudować i rozwijaćWitaj w świecie nieograniczonych możliwości zawodowychJesteś specjalistą IT. I jesteś dobry w tym, co robisz. Masz wiedzę, doświadczenie, chcesz się nimi podzielić z innymi, pom&oacut...
45,49 zł 54,90 zł
Do koszyka

Autentyczny personal branding, czyli silna marka osobista w praktyce

Marka osobista to obecnie ważny element budujący zaufanie, rozpoznawalność oraz reputację, który wspiera realizację celów biznesowych. I to niezależnie od tego, czy pracujesz na etacie, czy prowadzisz własną firmę. Według badań o jej sile...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!