0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Książki: Literatura popularnonaukowa

W kategorii „Literatura popularnonaukowa” znajdą Państwo książki napisane przez uznanych badaczy z różnych dziedzin. Cechą charakterystyczną książek popularnonaukowych jest to, że są one pisane takim językiem, aby ich zrozumienie nie wymagało specjalistycznej wiedzy.

Dzięki książkom popularnonaukowym zdobędą i rozszerzą Państwo wiedzę na wiele interesujących tematów. Literatura popularnonaukowa, którą znajdą Państwo w naszej ofercie, obejmuje wiele ważnych i ciekawych dziedzin. Oto niektóre z nich:

  • medycyna - w tej kategorii znajdą Państwo książki popularnonaukowe, dotyczące między innymi chorób przewlekłych, dietetyki czy dermatologii,
  • psychologia i psychiatria - rynek książki obfituje w literaturę popularnonaukową o tej tematyce. Książki psychologiczne stanowią wsparcie w samorozwoju i rozwiązywaniu codziennych problemów,
  • pedagogika - książki popularnonaukowe o wychowaniu i nauczaniu dzieci przeznaczone są zarówno dla nauczycieli, jak i dla rodziców,
  • weterynaria - zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą książek dotyczących weterynarii i nauk o zwierzętach weterynarzy, wszystkich właścicieli i miłośników zwierząt,
  • nauki humanistyczne - w tej dziedzinie znajdą Państwo książki popularnonaukowe o filozofii, socjologii, historii i sztuce.

Literatura popularnonaukowa ma za zadanie popularyzację nauki i sprawienie, żeby każdy miał możliwość podejmowania świadomych decyzji w ważnych dla niego sprawach. Nasza szeroka ofert książek popularnonaukowych z zakresu medycyny i psychologii z pewnością nie zastąpi wizyt u specjalistów, pomoże jednak Państwu lepiej zrozumieć zagadnienia, o których zazwyczaj mówi się w żargonie naukowym. Zapraszamy do zapoznania się z kategorią „Literatura popularnonaukowa”.

Znaleziono: 19 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20
The Package Design Book 7 - 13 %

The Package Design Book 7

Książka (twarda z obwolutą)
235,36 zł 269,00 zł
Do koszyka
The Package Design Book 7 - 13 %

The Package Design Book 7

Wydawca: Taschen
The winning packaging designs from the 2021 and 2022 PentawardsIn our seventh edition of The Package Design Book, we explore the world’s leading packaging design innovations from ...
235,36 zł 269,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
20th Century Alcohol & Tobacco Ads. 40th Ed. - Allison Silver - 19 %

20th Century Alcohol & Tobacco Ads. 40th Ed.

Wydawca: Taschen
A Century’s Worth of Pleasure and PauseSelling the most delicious vicesVices or virtues: drinking and smoking provided marketers with products to be forged into visual feast...
96,16 zł 118,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
La rhetorique dans la theorie de l'art. A l'epoque des Lumieres en France - 18 %

La rhetorique dans la theorie de l'art. A l'epoque des Lumieres en France

Książka zainteresuje zwłaszcza tych, którzy chcą lepiej poznać estetykę francuskiego Oświecenia, szczególnie literaturę, dramat i operę. Francuska teoria sztuki ukazana zostaje jako k...
32,60 zł 39,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej
l humour dans la communication - la communication de l'humour - Magdalena Szeflińska-Baran - 19 %

l humour dans la communication - la communication de l'humour

Etude sociopragmatique du fonctionnement intra - et interlingual de l'humour verbal

Humor werbalny, będący przedmiotem niniejszej monografii, rozpatrywany być może w kontekście szeroko rozumianej komunikacji językowej, stanowiąc tym samym ciekawą perspektywę dla refleksji nad char...
23,95 zł 29,40 zł
Do koszyka Zobacz więcej
History of Press Graphics. 1819-1921 - Alexander Roob

History of Press Graphics. 1819-1921

Wydawca: Taschen
The Golden Age of Graphic JournalismIn today’s world of instant snapshots, 24-hour news, and round-the-clock connectivity, an illustrated press where the images are as important as the ...
Niedostępny
Zobacz więcej
Dian Hanson’s: The History of Men’s Magazines. Vol. 1: From 1900 to Post-WWII - Dian Hanson

Dian Hanson’s: The History of Men’s Magazines. Vol. 1: From 1900 to Post-WWII

Autor: Dian Hanson
Wydawca: Taschen
How Paris and WWI spawned men’s magazinesThe first commercial camera was introduced in 1839. By 1865 technology enabled ordinary men to create photographic negatives, and they immediate...
Niedostępny
Zobacz więcej
Dian Hanson’s: The History of Men’s Magazines. Vol. 4: 1960s Under the Counter - Dian Hanson

Dian Hanson’s: The History of Men’s Magazines. Vol. 4: 1960s Under the Counter

Autor: Dian Hanson
Wydawca: Taschen
California slicks and Swedish Sin test the censorsIn 1958 Milton Luros left his New York job designing and illustrating detective pulp magazines for North Hollywood, California. A year later,...
Niedostępny
Zobacz więcej
Dian Hanson’s: The History of Men’s Magazines. Vol. 2: From Post-War to 1959 - Dian Hanson

Dian Hanson’s: The History of Men’s Magazines. Vol. 2: From Post-War to 1959

Autor: Dian Hanson
Wydawca: Taschen
WWII crushes European publishing; Playboy puts the U.S. on topWWII was devastating to Europe, but the U.S. emerged with a robust economy. People who were encouraged to save every cent for the...
Niedostępny
Zobacz więcej
Dian Hanson’s: The History of Men’s Magazines. Vol. 5: 1970s At the Newsstand - Dian Hanson

Dian Hanson’s: The History of Men’s Magazines. Vol. 5: 1970s At the Newsstand

Autor: Dian Hanson
Wydawca: Taschen
The world’s newsstands accept total nudityPubic hair appeared on the American newsstand in 1970 compliments of Penthouse magazine. Within a year it was everywhere, and in 1975 Midwest r...
Niedostępny
Zobacz więcej
Peter Lindbergh Untold Stories - Wim Wenders

Peter Lindbergh Untold Stories

Wydawca: Taschen
The companion volume to Peter Lindbergh’s first self-curated exhibitionThe first-ever exhibition curated by Peter Lindbergh himself, shortly before his untimely death, Untold Stories at...
Niedostępny
Zobacz więcej
Dian Hanson’s: The History of Men’s Magazines. Vol. 3: 1960s At the Newsstand - Dian Hanson

Dian Hanson’s: The History of Men’s Magazines. Vol. 3: 1960s At the Newsstand

Autor: Dian Hanson
Wydawca: Taschen
Viva La Sexual Revolution!The 1960s liberate the world’s newsstandsSexual revolution, civil rights, Flower Power, miniskirt, women’s liberation, The Pill, Black Panthe...
Niedostępny
Zobacz więcej
The History of Graphic Design

The History of Graphic Design

Książka (twarda)
Niedostępny
The History of Graphic Design

The History of Graphic Design

Wydawca: Taschen
A comprehensive look at hundreds of graphic worksThrough the turbulent passage of time, graphic design—with its vivid, neat synthesis of image and idea—has distilled the spirit of...
Niedostępny
Zobacz więcej
L’adjectif épithète en français, espagnol et polonais - étude contrastive - Marek Baran

L’adjectif épithète en français, espagnol et polonais - étude contrastive

La dualité notionnelle entre substance et qualité a toujours occupé une place très importante dans la pensée philosophique et linguistique. L’attribution &a...
Niedostępny
Zobacz więcej
Lart romanesque dOctave Mirbeau - Anita Staroń

Lart romanesque dOctave Mirbeau

Książka (miękka)
Niedostępny
Lart romanesque dOctave Mirbeau - Anita Staroń

Lart romanesque dOctave Mirbeau

Autor: Anita Staroń
Lart romanesque dOctave Mirbeau. Themes et techniques.
Niedostępny
Zobacz więcej
Le personnage dans le drame Francais du XXe siecle. Face a la tradition de l expressionnisme Europeen - Tomasz Kaczmarek

Le personnage dans le drame Francais du XXe siecle. Face a la tradition de l expressionnisme Europeen

1936. Lotte H. Eisner se rend a Paris et devient de prime abord une habituee du Cercle du cinema, cine-club fonde et dirige par Henri Langlois et Georges Franju.
Niedostępny
Zobacz więcej
Participative approaches in social work research Les approches participatives dans les recherches en travail social

Participative approaches in social work research Les approches participatives dans les recherches en travail social

Participation is the term often present both in publications concerning social work and manuals on social research mythodology. Quantity does not reflect the clarity of theoretical conceptualizatio...
Niedostępny
Zobacz więcej
Au Carrefour des esthétiques Rachilde et son écriture romanesque 1880-1913 - Anita Staroń

Au Carrefour des esthétiques Rachilde et son écriture romanesque 1880-1913

Autor: Anita Staroń
Rachilde, qui a toujours aimé les poses et les effets théâtraux, a le don de se dérober a des affirmations catégoriques lorsque l’on en vient a l’analy...
Niedostępny
Zobacz więcej
L aventure de la parole dans Le Cymbalum Mundi de Bonaventure Des Periers - Krystyna Antkowiak

L aventure de la parole dans Le Cymbalum Mundi de Bonaventure Des Periers

Krystyna Antkowiak skupia się w swoim tekście na zagadnieniu, które w kulturze francuskiego renesansu stanowiło przedmiot jednej z głównych debat i kontrowersji, a mianowicie na recep...
Niedostępny
Zobacz więcej
La langue du rap en France et en Pologne - Andrzej Napieralski

La langue du rap en France et en Pologne

Analiza językowej wizji świata, zwłaszcza młodych Europejczyków, zdaje się być obecnie wyjątkowo aktualna. Ciężkie warunki życia w tzw. trudnych dzielnicach wielkich miast są często słabo zn...
Niedostępny
Zobacz więcej
Znaleziono: 19 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20