0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Książki: Literatura popularnonaukowa

W kategorii „Literatura popularnonaukowa” znajdą Państwo książki napisane przez uznanych badaczy z różnych dziedzin. Cechą charakterystyczną książek popularnonaukowych jest to, że są one pisane takim językiem, aby ich zrozumienie nie wymagało specjalistycznej wiedzy.

Dzięki książkom popularnonaukowym zdobędą i rozszerzą Państwo wiedzę na wiele interesujących tematów. Literatura popularnonaukowa, którą znajdą Państwo w naszej ofercie, obejmuje wiele ważnych i ciekawych dziedzin. Oto niektóre z nich:

  • medycyna - w tej kategorii znajdą Państwo książki popularnonaukowe, dotyczące między innymi chorób przewlekłych, dietetyki czy dermatologii,
  • psychologia i psychiatria - rynek książki obfituje w literaturę popularnonaukową o tej tematyce. Książki psychologiczne stanowią wsparcie w samorozwoju i rozwiązywaniu codziennych problemów,
  • pedagogika - książki popularnonaukowe o wychowaniu i nauczaniu dzieci przeznaczone są zarówno dla nauczycieli, jak i dla rodziców,
  • weterynaria - zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą książek dotyczących weterynarii i nauk o zwierzętach weterynarzy, wszystkich właścicieli i miłośników zwierząt,
  • nauki humanistyczne - w tej dziedzinie znajdą Państwo książki popularnonaukowe o filozofii, socjologii, historii i sztuce.

Literatura popularnonaukowa ma za zadanie popularyzację nauki i sprawienie, żeby każdy miał możliwość podejmowania świadomych decyzji w ważnych dla niego sprawach. Nasza szeroka ofert książek popularnonaukowych z zakresu medycyny i psychologii z pewnością nie zastąpi wizyt u specjalistów, pomoże jednak Państwu lepiej zrozumieć zagadnienia, o których zazwyczaj mówi się w żargonie naukowym. Zapraszamy do zapoznania się z kategorią „Literatura popularnonaukowa”.

Znaleziono: 9 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20
Academic teachers under stress in the publish or perish era - Maciej Mitręga - 28 %

Academic teachers under stress in the publish or perish era

Wydawca: CeDeWu
This book is dedicated to all scholars from all over the world that choose very difficult profession and struggle nowadays with "publish and perish" academic culture. The empirical study ...
40,78 zł 56,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Marketing relacji Teoria i praktyka - Maciej Mitręga - 21 %

Marketing relacji Teoria i praktyka

Wydawca: CeDeWu
Książka została zaprojektowana jako swoisty przewodnik dla marketerów w zakresie problematyki kształtowania trwałych relacji z klientem. Spośród jej możliwych obszarów zastosow...
38,84 zł 49,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Wycena przedsiębiorstw dystresywnych - Błażej Prusak - 21 %

Wycena przedsiębiorstw dystresywnych

Teoria i praktyka

Wydawca: CeDeWu
Wycena przedsiębiorstw stanowi jedno z ważniejszych zagadnień podejmowanych w ramach obszaru zarządzania finansami przedsiębiorstw. Wśród grupy przedsiębiorstw, które wymagają specjal...
43,60 zł 55,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Upadłości przedsiębiorstw a wykorzystanie sztucznej inteligencji - Tomasz Korol - 21 %

Upadłości przedsiębiorstw a wykorzystanie sztucznej inteligencji

Wydawca: CeDeWu
Skala oraz negatywne skutki gospodarcze i społeczne zjawiska upadłości skłaniają do wnikliwej analizy jego przyczyn i mechanizmów oraz zmuszają do podejmowania z odpowiednim wyprzedzeniem dz...
47,56 zł 60,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Marketing relacji teoria i praktyka - Maciej Mitręga - 21 %

Marketing relacji teoria i praktyka

Wydawca: CeDeWu
Książka została zaprojektowana jako swoisty przewodnik dla marketerów w zakresie problematyki kształtowania trwałych relacji z klientem. Spośród jej możliwych obszarów zastosow...
30,91 zł 39,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Upadłość przedsiębiorstw a wykorzystanie sztucznej inteligencji - Tomasz Korol

Upadłość przedsiębiorstw a wykorzystanie sztucznej inteligencji

Wydawca: CeDeWu
... Problematyka stanowiąca przedmiot rozważań zawartych w tej książce jest niezwykle aktualna i bardzo trudna, a jej znaczenie będzie systematycznie rosło w warunkach gospodarki rynkowej i stale w...
Niedostępny
Zobacz więcej
Upadłość przedsiębiorstw a wykorzystanie sztucznej inteligencji - Tomasz Korol

Upadłość przedsiębiorstw a wykorzystanie sztucznej inteligencji

Wydawca: CeDeWu
Problematyka stanowiąca przedmiot rozważań zawartych w książce jest niezwykle aktualna i bardzo trudna, a jej znaczenie będzie systematycznie rosło w warunkach gospodarki rynkowej i stale wzrastają...
Niedostępny
Zobacz więcej
Wielokryterialna analiza rekomendacji giełdowych - Błażej Prusak

Wielokryterialna analiza rekomendacji giełdowych

Wydawca: CeDeWu
Uwarunkowania prawne dotyczące sporządzania i upubliczniania rekomendacji giełdowychZawartość raportów analitycznych przygotowywanych w celu wydania rekomendacjiRodzaje rekomenda...
Niedostępny
Zobacz więcej
Marketing relacji Teoria i praktyka - Maciej Mitręga

Marketing relacji Teoria i praktyka

Wydawca: CeDeWu
Pomimo wzrostu popularności koncepcji marketingu relacji, w literaturze przedmiotu występują znaczne luki w zakresie kwestii definicyjnych oraz metodyki badań relacji z konsumentem. Można zauważyć ...
Niedostępny
Zobacz więcej
Znaleziono: 9 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20