• Zaloguj się
  • Zarejestruj się
  • Newsletter
  • Pomoc
  • Kontakt
0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Kulturowe, kulturowo-osobowościowe i stylowo-komunikacyjne determinanty komunikacji interpersonalnej młodzieży polskiej i rosyjskiej (Miękka)

0.00  (0 ocen)
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka

Kulturowe, kulturowo-osobowościowe i stylowo-komunikacyjne determinanty komunikacji interpersonalnej młodzieży polskiej i rosyjskiej

W sposób niepowierzchowny zostały tu przedstawione i opisane determinanty polsko-rosyjskiego porozumiewania się, specyfika polskiej i rosyjskiej osobowości komunikacyjnej, czynniki sprzyjające i utrudniające komunikowanie się polskiej i rosyjskiej młodzieży i wiele innych niezwykle ważnych zagadnień.
Prof. dr hab. Marcelina Grabska

  • Kategorie:
    1. Psychologia »
    2. Psychologia rozwoju człowieka
    1. Psychologia »
    2. Psychologia społeczna
    1. Socjologia
    1. Literatura popularnonaukowa
  • Język wydania: rosyjski
  • ISBN: 9788323227120
  • EAN: 9788323227120
  • Liczba stron: 456
  • Wymiary: 17.0x24.0cm
  • Waga: 0.79kg
  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Paczka w RUCHu - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w urzędzie Poczty Polskiej - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa Pocztą Polską - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w Paczkomacie InPost - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa kurierem - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór własny w księgarni PWN - dostawa 3 dni robocze
    Ważne informacje o wysyłce:
    • Nie wysyłamy paczek poza granice Polski.
    • Dostawa do części Paczkomatów InPost oraz opcja odbioru osobistego w księgarniach PWN jest realizowana po uprzednim opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem.
    • Całkowity czas oczekiwania na paczkę = termin wysyłki + dostawa wybranym przewoźnikiem.
    • Podane terminy dotyczą wyłącznie dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).

30,80 zł 37,00 zł
Do koszyka

Style życia w komunikacji Komunikacyjna stratyfikacja społeczeństwa

Seria „Projektowanie komunikacji” jest wydawana przez Instytut Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego. Wśród tytułów można znaleźć m.in. publikacje pracowników i współpracownikó...
33,15 zł 39,00 zł
Do koszyka

Średniowiecze polskie i powszechne Wybór pism

Wznawiany po ponad czterdziestu latach od pierwszego wydania zbiór wybranych przez Aleksandra Gieysztora esejów historycznych Marcelego Handelsmana prezentuje opinie i sądy autora na temat feudalizmu i roli narodowości w średniowieczu. Po...
46,00 zł
Do koszyka

Partie polityczne Polski Podziemnej 1939-1945

Celem pracy jest przedstawienie podstawowych informacji o partiach politycznych działających na okupowanych ziemiach Polski w okresie II wojny światowej. Przedmiotem rozważań jest kilka elementów składających się na pojęcie partii po...
23,42 zł 30,00 zł
Do koszyka

Rozmowy młodej polski w latach dwa tysiące coś tam

Rozmowy młodej polski w latach dwa tysiące coś tam dwa tysiące coś to pierwsza prawdziwa powieść hip-hopowa. Nie służy ona jednak afirmacji raperskich wzorców. Freestajlowa narracja, którą zastosował Andrzej Wasilewski, oddająca brutalny ...
38,50 zł 42,00 zł
Do koszyka

Nowe sytuacje polskiego rocka

Zbiór studiów Nowe sytuacje polskiego rocka. Teksty – głosy – interpretacje poświęcony jest rockowym tekstom pisanym i śpiewanym przez rodzimych wykonawców, począwszy od lat osiemdziesiątych ubiegłego wieku aż do dzisia...
37,32 zł 40,95 zł
Do koszyka

Luminarze nauki polskiej w Uniwersytecie Łódzkim

Antologia Luminarze nauki polskiej w Uniwersytecie Łódzkim jest jedną z kilku publikacji mających uświetnić obchody 70. rocznicy powstania Uczelni. Zawiera 70 tekstów źródłowych pochodzących z lat 1923–2011, autorstwa wybitny...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!
 
Uwaga: Nasze strony wykorzystują pliki cookies.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celu dostosowaniaserwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz w celach statystycznych i reklamowych. Mogą też stosować je współpracujące z nami firmy badawcze. W programie służącym do obsługi Internetumożna zmienić ustawienia dotyczące cookies Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza,że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce Prywatności.