0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Kulturowe, kulturowo-osobowościowe i stylowo-komunikacyjne determinanty komunikacji interpersonalnej młodzieży polskiej i rosyjskiej (Miękka)

0.00  (0 ocen)
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka

Kulturowe, kulturowo-osobowościowe i stylowo-komunikacyjne determinanty komunikacji interpersonalnej młodzieży polskiej i rosyjskiej

W sposób niepowierzchowny zostały tu przedstawione i opisane determinanty polsko-rosyjskiego porozumiewania się, specyfika polskiej i rosyjskiej osobowości komunikacyjnej, czynniki sprzyjające i utrudniające komunikowanie się polskiej i rosyjskiej młodzieży i wiele innych niezwykle ważnych zagadnień.
Prof. dr hab. Marcelina Grabska

  • Kategorie:
    1. Psychologia »
    2. Psychologia rozwoju człowieka
    1. Psychologia »
    2. Psychologia społeczna
    1. Socjologia
    1. Literatura popularnonaukowa
  • Język wydania: rosyjski
  • ISBN: 9788323227120
  • EAN: 9788323227120
  • Liczba stron: 456
  • Wymiary: 17.0x24.0cm
  • Waga: 0.79kg
  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Paczka w RUCHu - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w urzędzie Poczty Polskiej - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa Pocztą Polską - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w Paczkomacie InPost - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa kurierem - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór własny w księgarni PWN - dostawa 3 dni robocze
    Ważne informacje o wysyłce:
    • Nie wysyłamy paczek poza granice Polski.
    • Dostawa do części Paczkomatów InPost oraz opcja odbioru osobistego w księgarniach PWN jest realizowana po uprzednim opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem.
    • Całkowity czas oczekiwania na paczkę = termin wysyłki + dostawa wybranym przewoźnikiem.
    • Podane terminy dotyczą wyłącznie dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).

Inni Klienci oglądali również

25,97 zł 34,90 zł
Do koszyka

Mieszko Pierwszy. Chrzest i początki Polski

Mieszko I był wybitnym przywódcą, o którego życiu wiemy stosunkowo dużo. Znamy jego cele polityczne i sposoby ich realizacji. Wiemy też sporo o jego życiu rodzinnym: o kolejnych żonachi dzieciach. Jednak ten pierwszy historyczny wła...
24,68 zł 37,00 zł
Do koszyka

Style życia w komunikacji Komunikacyjna stratyfikacja społeczeństwa

Seria „Projektowanie komunikacji” jest wydawana przez Instytut Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego. Wśród tytułów można znaleźć m.in. publikacje pracowników i współpracownikó...
46,00 zł
Do koszyka

Kapitał intelektualny organizacji w procesie internacjonalizacji polskich przedsiębiorstw - inwestorów zagranicznych

Monografia jest wartościowym opracowaniem, w którym Autor umiejętnie powiązał […] problematykę kapitału intelektualnego oraz zagranicznych inwestycji bezpośrednich, nie zapominając o imperatywie budowania przewagi konkurencyjnej przez prz...
33,15 zł 39,00 zł
Do koszyka

Średniowiecze polskie i powszechne Wybór pism

Wznawiany po ponad czterdziestu latach od pierwszego wydania zbiór wybranych przez Aleksandra Gieysztora esejów historycznych Marcelego Handelsmana prezentuje opinie i sądy autora na temat feudalizmu i roli narodowości w średniowieczu. Po...
43,51 zł 45,00 zł
Do koszyka

Diachronia w badaniach językowo-kulturowego obrazu świata

27 tom czasopisma z serii „Język a Kultura” dotyczy aspektu diachronicznego badań nad językowo-kulturowym obrazem świata. Odniesienie do przeszłości pozwala autorom tomu nie tylko na pełniejsze odtworzenie współczesnego rozumienia wy...
25,35 zł 34,90 zł
Do koszyka

Włoska kuchnia na polskim stole

Któż opowie lepiej o kuchni włoskiej niż rodowity Włoch? Najbardziej rozpoznawalny Włoch w Polsce zdradza sekrety jednej z najlepszych kuchni świata. Podaje przepisy na swoje ulubione dania i smakołyki na różne okazje, święta oraz uroczys...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!
 
Uwaga: Nasze strony wykorzystują pliki cookies.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celu dostosowaniaserwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz w celach statystycznych i reklamowych. Mogą też stosować je współpracujące z nami firmy badawcze. W programie służącym do obsługi Internetumożna zmienić ustawienia dotyczące cookies Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza,że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce Prywatności.