0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Książki obcojęzyczne - nauki ekonomiczne

Znaleziono: 7 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20
Strategic Marketing Management, 9th Edition - Alexander Chernev

Strategic Marketing Management, 9th Edition

Wydawca: Cerebellum Press
Strategic Marketing Management (9th Edition) outlines the essentials of marketing theory and offers a structured approach to identifying, understanding, and solving marketing problems. ...
Książka
385,26 zł
Do koszyka
Strategic Brand Management, 3rd Edition - Alexander Chernev

Strategic Brand Management, 3rd Edition

Wydawca: Cerebellum Press
In Strategic Brand Management (3rd Edition), Alexander Chernev, professor of marketing at the renowned Kellogg School of Management at Northwestern University, lays out a syst...
Książka
342,34 zł
Do koszyka
Customer Science - Alexander Chernev

Customer Science

Behavioral Insights for Creating Breakthrough Customer ...
Wydawca: Cerebellum Press
Customer Science examines the strategic principles that define the customer experience. Building on the recent findings in the domains of behavioral econom...
Książka
172,94 zł
Do koszyka
The Marketing Plan Handbook, 6th Edition - Alexander Chernev

The Marketing Plan Handbook, 6th Edition

Wydawca: Cerebellum Press
The Marketing Plan Handbook (6th Edition) presents a streamlined approach to writing succinct and meaningful marketing plans. By offering a comprehensive, step-by-step method ...
Książka
172,54 zł
Do koszyka
Strategic Marketing Management - The Framework, 10th Edition - Alexander Chernev

Strategic Marketing Management - The Framework, 10th Edition

Wydawca: Cerebellum Press
Strategic Marketing Management: The Framework delineates the fundamentals of marketing strategy, offers a systematic approach to marketing management, and presents a value-based fr...
Książka
342,64 zł
Do koszyka
Management Concepts - Laxman Prasad

Management Concepts

Autor: Laxman Prasad
Nowadays it's connected in each and every once life whether directly or indirectly but you have to accept the management in your daily life, without it not possible for smooth functioning of life. ...
Książka
268,12 zł
Do koszyka
Fundamentals of Entrepreneurship - Laxman Prasad

Fundamentals of Entrepreneurship

Autor: Laxman Prasad
This book is related to the characteristics of the person who is an entrepreneur who always interested to take the risk to established his venture for a better future. A person who serves society a...
Książka
267,19 zł
Do koszyka
Znaleziono: 7 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20