0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Książka w mediach media w książce

(Miękka)

Rynek - Technologie - Konsumpcja

0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
DOSTĘPNE FORMATY I EDYCJE
ROK WYDANIA
CENA
Zwiń szczegóły
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka

Książka w mediach media w książce

W ostatnich latach media i technologie cyfrowe znacząco wpłynęły na kształt rynku wydawniczo-księgarskiego, procesy produkcji i dystrybucji książki, jej formę edytorską oraz społeczny obieg i praktyki lekturowe czytelników/konsumentów. Z jednej strony stały się otoczeniem konkurencyjnym dla branży książkowej, zmuszając instytucje działające w tym sektorze rynku do nieustannego pozycjonowania się pośród innych podmiotów medialnych, warunkujących społeczne uczestnictwo w kulturze. Z drugiej natomiast stanowią jej immanentną część: są narzędziami wykorzystywanymi przez tradycyjne podmioty rynku książki w procesie projektowania i produkcji, autonomicznymi instrumentami rozpowszechniania i promocji publikacji, a wreszcie przestrzeniami społecznego życia książki.
Wraz z pojawieniem się i ewolucją nowych mediów i narzędzi technologicznych […] zasadne stało się spoglądanie na ewolucję form książki (i przestrzeni jej społecznego obiegu) przez pryzmat medium udostępnienia, czyli kanału ko-munikacji. Problem mediów na obecnym rynku książki oraz zmian zachodzących w komunikacji poprzez książkę to nie tylko sprawa obiektywnej rzeczywistości, rozwijającej się technologii oraz innowacyjnych trendów produkcyjnych, dystrybucyjnych i konsumpcyjnych, ale też nowych praktyk i potrzeb lekturowych, związanych z przemianami społeczno-kulturowymi, w tym m.in. z dokonującą się zmianą pokoleniową w czytelnictwie. Przeobrażenia te rodzą rozliczne pytania:o nową sytuację książki, jej status i rolę w środowisku cyfrowej technologii oraz miejsce we współczesnej kulturze zmediatyzowanej, o przekształcenia procesu komunikacji poprzez książkę, a także charakter relacji pomiędzy tekstem drukowanym a innymi mediami. […]
Kwestie te stały się kluczowymi dla Autorów artykułów zebranych w niniejszym tomie, proponujących spojrzenie na sferę książki właśnie w aspekcie jej medialności. Taka perspektywa jest szansą na przywrócenie refleksji nad kulturą książki, statusu dyskursu istotnego, który od dłuższego już czasu tracił na rzecz sztuk audiowizualnych i multimedialnych.

[ze Wstępu]

  • Kategorie:
    1. Socjologia
    1. Literatura popularnonaukowa
    1. Pozostałe nauki humanistyczne »
    2. Antropologia, etnologia
  • Redakcja: Anita Has-Tokarz, Nadija Zelinska
  • Język wydania: angielski,polski
  • ISBN: 9788322797648
  • EAN: 9788322797648
  • Liczba stron: 278
  • Wymiary: 17.0x24.0cm
  • Waga: 0.53kg
  • Data premiery: 01.02.2024
  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    • Odbiór w InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • Kurier pocztowy (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Punkty partnerskie ORLEN Paczka - dostawa 1-2 dni
    • Kurier (DPD) - dostawa 1 dzień roboczy
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.

Inni Klienci oglądali również

36,83 zł 54,90 zł
Do koszyka

Książka o koniach

Książka, która - Czytelniku - trzymasz w rękach, pomoże Ci zrozumieć niezwykłe zwierzęta.Dowiesz się, jak umiejętnie pielęgnować i żywić konia, troszczyć o niego w chorobie oraz jak wygląda świat z wysokości siodła.To również ...
102,90 zł 112,50 zł
Do koszyka

Password Reset B2+ Student's Book + cyfrowa książka ucznia

Nowe wydanie uwielbianego przez nauczycieli podręcznika Password, autorstwa Marty Rosińskiej, jest dostosowane do podstawy programowej, która obowiązuje w szkołach ponadpodstawowych od września 2019 roku. Seria Password Reset zapewnia optymalne ...
38,27 zł 54,90 zł
Do koszyka

Moje komiksy Vol 3 Książka była lepsza

Jeśli książkę porównalibyśmy do dystyngowanego doktora Jekylla z powieści Roberta Louisa Stevensona, to komiks musiałby stać się szpetnym i nieokrzesanym panem Hyde'em. Znajomością z Jekyllem warto się pochwalić. W dobrym tonie jest bywać z nim ...
31,08 zł 39,00 zł
Do koszyka

Hybrydowość w grafice Medium w poszukiwaniu swego czasu i sensu

Hybrydowość w grafice Medium w poszukiwaniu swego czasu i sensu to praca zbiorowa, w której historycy i krytycy sztuki oraz artyści z różnych ośrodków akademickich w kraju podejmują ważne pytania o sens i rozumienie medium graficzn...
7,58 zł 12,43 zł
Do koszyka

Technika. Klasa 4. Część 1. Książka dla nauczyciela szkoły podstawowej

W obydwu poradnikach do części 1. i 2. podręcznika &quotTechnika 4. Podręcznik dla klasy 4 szkoły podstawowej" nauczyciel znajdzie: wyciąg z programu nauczania dotyczący klasy czwartej i wskazówki do jego realizacji, przykładowe rozwiązania propono...
31,22 zł 32,00 zł
Do koszyka

Media czyli głupiego widać 104 diagnozy

Warsztat badawczy prof. Jacka Dąbały charakteryzuje erudycja, wnikliwa obserwacja, dialogiczność, syntetyzm. W książce Media, czyli głupiego widać – 104 diagnozy Autor poszerza kategorie opisu złożonego współczesnego świata mediów i...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!