0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY
Uwaga: produkt pochodzący ze zwrotów może być uszkodzony. Oferta ograniczona (w większości 1-2 egzemplarze) i ważna do wyczerpania zapasów. Z powodu dużego zainteresowania ofertą Outletu, nie możemy zagwarantować pełnej realizacji wszystkich zamówień.Zobacz więcej »

Korporacje transnarodowe - Outlet

(Kartonowa)

Przemiany, oddziaływania, wyzwania

0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
  • Druk: WARSZAWA, 2007

  • Wydanie/Copyright: wyd. 1

  • Autor: Anna Zorska

  • Wydawca: PWE

  • Typ oprawy: kartonowa

Zwiń szczegóły
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka

Korporacje transnarodowe - Outlet

W przemianach zachodzących we współczesnej gospodarce światowej szczególnie ważną rolę odgrywają korporacje transnarodowe (KTN), będące grupą przedsiębiorstw największych i najbardziej ekspansywnych międzynarodowo. Jednocześnie, w celu dostosowania do globalnych przemian technologicznych i ekonomicznych dokonuje się ewolucja samych KTN jako podmiotów konkurujących na rynku światowym oraz inwestujących w wielu krajach. Zasadniczym czynnikiem tej ewolucji jest tworzenie, stosowanie i pomnażanie wiedzy, a tendencje w tym zakresie oddziałują na lokowanie przez KTN inwestycji bezpośrednich, działalność filii zagranicznych oraz wpływ na gospodarki goszczących je krajów. Należy podkreślić, że zagadnienia rozwoju i funkcjonowania zagranicznych filii KTN oraz kompleksowych oddziaływań ZIB na gospodarki krajów macierzystych i goszczących nie były dotychczas szeroko i wnikliwie prezentowane w polskiej literaturze.

Książka wnosi aktualną i wartościową wiedzę o KTN do trzech akademickich przedmiotów: Międzynarodowe stosunki ekonomiczne, Biznes międzynarodowy oraz Zarządzanie. Będzie bardzo pomocna w studiowaniu tych przedmiotów, przygotowywaniu prac magisterskich i doktorskich, a także w badaniach naukowych międzynarodowej ekspansji przedsiębiorstw. Sięgną po nią pracownicy i współpracownicy filii KTN oraz krajowych firm działających za granicą, a także instytucji zajmujących się inwestycjami zagranicznymi w Polsce.

  • Kategorie:
    1. Ekonomia, zarządzanie, marketing
    1. Edukacja »
    2. Podręczniki akademickie
    1. Pozostałe nauki humanistyczne »
    2. Politologia, stosunki międzynarodowe
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 832081670X
  • EAN: 9788320816709
  • Liczba stron: 348
  • Wymiary: 16.1x23.7cm
  • Waga: 0.49kg
  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Kurier DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • Punkty odbioru DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • ORLEN Paczka - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Pocztex (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.
WAŻNE INFORMACJE:
1. Oferta produktów z Outletu jest ograniczona (w większości 1-2 egzemplarze) i ważna do wyczerpania zapasów. Z powodu dużego zainteresowania ofertą Outletu, nie możemy zagwarantować pełnej realizacji zamówień.
2. Produkty sprzedawane jako Outlet pochodzą ze zwrotów.
3. Oferowane produkty mogą mieć w niewielkim stopniu przytarte okładki, zagięcia, zbite rogi, wgniecenia, zadrapania lub zabrudzenia.
4. Boxy i zestawy mogą być rozkompletowane, np. pozbawione CD.
5. Towary outletowe mogą mieć również rozdarte opakowania, brak folii ochronnej, a w zabawkach i grach może brakować części elementów (np. figurek, żetonów itd).
6. Produkty ze znaczkiem Outlet nie podlegają wymianie na produkty pełnowartościowe.

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!