0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Konflikt negocjacje kultura komunikacja

(Miękka)

Psychospołeczne uwarunkowania i aplikacje

0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka

Konflikt negocjacje kultura komunikacja

Niniejsza książka stanowi istotny głos w dyskursie na temat konfliktów we współczesnym świecie oraz poszukiwania i stosowania efektywnych metod ich oswajania i pokonywania. Wskazuje pewne działania edukacyjne umożliwiające funkcjonowanie w wielopłaszczyznowym i wielokulturowym społeczeństwie.



Fragment Wprowadzenia

  • Kategorie:
    1. Psychologia
    1. Socjologia
    1. Literatura popularnonaukowa
    1. Pozostałe nauki humanistyczne »
    2. Antropologia, etnologia
  • Redakcja: Anna Knocińska, Elżbieta Kwiatkowska, Anita Stefańska
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 9788377809891
  • EAN: 9788377809891
  • Liczba stron: 213
  • Wymiary: 15.5x22.5cm
  • Waga: 0.32kg
  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Kurier DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • Punkty odbioru DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • ORLEN Paczka - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Pocztex (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.

Inni Klienci oglądali również

67,15 zł 79,00 zł
Do koszyka

Kultura biznesu Normy i formy

Od pierwszego wydania Kultury biznesu minęło prawie 10 lat. Choć podstawowe zasady zachowań ludzkich w sytuacjach służbowych nie uległy zmianie, to jednak konieczna jest aktualizacja uwzględniająca współczesne zachowania w świecie biznesu. W now...
28,61 zł 44,90 zł
Do koszyka

Kultura reformacji i reformowanie w kulturze

Już od czasów Maxa Webera w refleksji naukowej i filozoficznej pojawiała się myśl, że reformacja to nie tylko zjawisko historyczne, ale nade wszystko społeczno-kulturowe. Kojarzą się z nią m.in.: indywidualizm, doświadczeniowość, nowoczesność, i...
74,32 zł 89,00 zł
Do koszyka

Kultura organizacyjna Diagnoza i zmiana

Nowe, zmienione wydanie bestsellerowej książki zawiera opis zweryfikowanej, wielokrotnie sprawdzonej metody przeprowadzenia wnikliwej analizy kultury organizacji i jej zmiany w pożądanym kierunku. Teoretyczną podstawą tej metody jest tzw. model wartośc...
267,38 zł 283,50 zł
Do koszyka

Plan kont z komentarzem dla instytucji kultury

Wnikliwy komentarz do planu kont instytucji kultury dla praktyków. W publikacji: 1.Szczegółowy opis funkcjonowania poszczególnych kont: *wykaz typowych operacji księgowanych na danym koncie w...
32,28 zł 43,05 zł
Do koszyka

Struktura a kultura

Autor książki stara się znaleźć odpowiedzi na pytania:– w jakim stopniu kultura, a w jakim pozycja jednostki w strukturze decyduje o wolnościowej lub konserwatywnej orientacji różnych środowisk;
51,56 zł 55,00 zł
Do koszyka

Copywriting w zintegrowanej komunikacji marketingowej

Publikacja łączy wiele funkcji. Z jednej strony jest to podręcznik akademicki, który pozwoli zdobyć lub uporządkować wiedzę o słowie w kulturze, zasadach poprawności językowej oraz regułach powstawania tekstu reklamowego. Z drugiej natomiast jes...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!