0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Komunikacja korporacyjna

(Miękka)

przewodnik po teorii i praktyce

0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka

Komunikacja korporacyjna

Kryzys wizerunkowy doprowadził niejedną firmę do upadku. WorldCom i Enron to dawni potentaci, którzy odeszli w niesławie. W dobie internetu nawet najmniejsze potknięcie firmy jest błyskawicznie odnotowywane przez jej klientów, pracowników, akcjonariuszy czy konkurencję.
Autor wskazuje, jak opracować strategię komunikowania się z otoczeniem, oraz radzi, jak postępować w sytuacjach kryzysowych.
* Skorzystaj z doświadczeń takich gigantów jak Toyota, Philips, Walmart.
* Dowiedz się, jak zadbać o dobrą reputację firmy.
* Zajrzyj w głąb zagadnień dotyczących komunikacji korporacyjnej.
* Znajdź odpowiedzi na pytania dotyczące relacji inwestorskich, komunikowania zmiany i komunikacji wewnętrznej.
Trzymasz w ręku kompendium wiedzy o komunikacji korporacyjnej. Autor opisał nie tylko jej rozwój i znaczenie dla współczesnych firm, ale także wdrażanie zasad społecznej odpowiedzialności biznesu i zarządzania reputacją. W książce znajdziesz też plany kampanii informacyjnych, studia przypadków opisujące komunikację korporacyjną w największych światowych firmach.
„Komunikacja korporacyjna” adresowana jest do specjalistów ds. marketingu i public relations, menedżerów, analityków, szefów firm oraz studentów. Jeżeli chcesz wiedzieć, jak lepiej zarządzać i podejmować celniejsze decyzje, koniecznie przeczytaj tę książkę.

  • Kategorie:
    1. Psychologia »
    2. Psychologia społeczna
    1. Ekonomia, zarządzanie, marketing
    1. Edukacja »
    2. Podręczniki akademickie
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 9788326438356
  • EAN: 9788326438356
  • Liczba stron: 308
  • Wymiary: 16.5x23.5cm
  • Waga: 0.44kg
  • Tytuł oryginalny: Corporate Communication. A guide to theory and practice
  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    • Odbiór w InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • Kurier pocztowy (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Punkty partnerskie ORLEN Paczka - dostawa 1-2 dni
    • Kurier (DPD) - dostawa 1 dzień roboczy
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.

Inni Klienci oglądali również

67,15 zł 79,00 zł
Do koszyka

Komunikacja w terapii

Komunikacja w terapii- w atrakcyjny i przystępny sposób wprowadza tematykę komunikowania się w sytuacjach terapeutycznych- omawia podstawowe cechy relacji terapeuta-klient (początkową fazę terapii, rozwój i postępy, komunikacj...
43,97 zł 44,90 zł
Do koszyka

Powiedz to po niemiecku 5 kroków do skutecznej komunikacji A1-A2

Chcesz sprawnie i skutecznie używać języka niemieckiego? Powiedz to po niemiecku to gotowy scenariusz nauki od PONS. Dzięki tej publikacji znajdziesz przydatne słowa, sprawnie zbudujesz z nich zwroty i skutecznie wypowiesz się na różne ...
18,13 zł 37,00 zł
Do koszyka

Style życia w komunikacji Komunikacyjna stratyfikacja społeczeństwa

Seria „Projektowanie komunikacji” jest wydawana przez Instytut Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego. Wśród tytułów można znaleźć m.in. publikacje pracowników i współpracownikó...
46,11 zł 59,00 zł
Do koszyka

Budowanie komunikacji i samodzielności u dzieci w spektrum autyzmu

Nie ma dwojga takich samych dzieci z autyzmem – trudności związane z komunikacją przejawiane przez osoby ze spektrum autyzmu mogą być bardzo różnorodne. Aby zapewnić dziecku odpowiednie wsparcie, przede wszystkim należy trafnie rozpoznać, ...
78,35 zł 80,00 zł
Do koszyka

Efekty sygnalizacji determinanty reakcji akcjonariuszy na zdarzenia korporacyjne w spółkach publicznych

Przedmiotem zainteresowania w niniejszej publikacji są decyzje – zdarzenia korporacyjne – dotyczące spółek akcyjnych, których akcje są przedmiotem obrotu giełdowego. W pracy, wobec spółek akcyjnych notowanych na giełdzi...
43,29 zł 55,00 zł
Do koszyka

Komunikacja wspomagana i alternatywna (AAC) w praktyce logopedycznej i terapeutycznej

Logopedia dla Praktyków, czyli jakość, efektywność i terapia oparta na dowodach Dzieci ze złożonymi potrzebami komunikacyjnymi wymagają konkretnego wsparcia, dzięki któremu będą mogły poznawać świat i przekazywać wiedzę o sobie i o świeci...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!