0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY
Podręczniki akademickie »


Komunikacja interkulturowa Wprowadzenie (Twarda)

Tytuł oryginalny: Komunikacja interkulturowa. Wprowadzenie

0.00  (0 ocen)
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka

Komunikacja interkulturowa Wprowadzenie

Publikacja we wszechstronny, interdyscyplinarny sposób wprowadza czytelnika w problematykę komunikacji interkulturowej, naświetlając kwestię od strony teoretycznej i odnosząc ją do różnych sfer życia społecznego i zawodowego. Stanowi przekrojowo ujęte kompendium wiedzy dla osób zaangażowanych w kształcenie obcojęzyczne oraz wszystkich tych, którzy na co dzień utrzymują kontakty interkulturowe w życiu prywatnym lub zawodowym. Autorzy, troje filologów reprezentujących trzy różne specjalności językowe, przedstawiają zjawisko kulturowości jako podbudowę komunikacji interkulturowej w kontekście współczesnego świata. Wykraczają poza granice językoznawstwa stosowanego, ukazując, jak wymiar kulturowy realizuje się poprzez zróżnicowane, językowo-komunikacyjne i psychospołeczne uwarunkowania. Osobne rozdziały poświęcone zostały międzykulturowym aspektom komunikacji elektronicznej i biznesowej oraz edukacji interkulturowej.

  • Kategorie:
    1. Psychologia »
    2. Psychologia społeczna
    1. Socjologia
    1. Zarządzanie, marketing
    1. Literatura popularnonaukowa
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 9788323233923
  • EAN: 9788323233923
  • Liczba stron: 686
  • Wymiary: 17.0x24.0cm
  • Waga: 1.29kg
  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Paczka w RUCHu - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w urzędzie Poczty Polskiej - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa Pocztą Polską - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w Paczkomacie InPost - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa kurierem - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór własny w księgarni PWN - dostawa 3 dni robocze
    Ważne informacje o wysyłce:
    • Nie wysyłamy paczek poza granice Polski.
    • Dostawa do części Paczkomatów InPost oraz opcja odbioru osobistego w księgarniach PWN jest realizowana po uprzednim opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem.
    • Całkowity czas oczekiwania na paczkę = termin wysyłki + dostawa wybranym przewoźnikiem.
    • Podane terminy dotyczą wyłącznie dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).

Inni Klienci oglądali również

48,00 zł
Do koszyka

Wprowadzenie do inżynierii logistyki bezpieczeństwa

Logistyka bezpieczeństwa jest aktualnie na etapie wyodrębniania się jako nauka szczegółowa tworząca własną teorię i praktykę definiowania procesów logistycznych, jakie zachodzą w gospodarce obronnej, siłach zbrojnych, zarządzaniu kryzysow...
44,82 zł 49,00 zł
Do koszyka

Pozabiznesowe obszary wykorzystywania komunikacji marketingowej w warunkach polskich

Marketing już dawno przestał być domeną funkcjonowania przedsiębiorstw i innych podmiotów realizujących merkantylne cele i ukierunkowanych na działalność handlową. Społeczna ekspansja marketingu opiera się w zasadniczej mierze na podobieństwach,...
20,36 zł 29,70 zł
Do koszyka

Wprowadzenie do modlitwy Ty

Współczesna kultura ogromnie utrudnia zaspokojenie odczuwanej potrzeby ciszy, skupienia i medytacji. Tym, którzy gorąco pragną nauczyć się autentycznej i pogłębionej modlitwy, proponujemy książkę "Wprowadzenie do modlitwy. Ty". ...
35,85 zł 42,00 zł
Do koszyka

Człowiek - media - środowisko naturalne - ekologiczny wymiar komunikacji

Odbiorcami tej książki powinni być z jednej strony studenci kierunku dziennikarstwo i dziennikarze zainteresowani podejmowaniem tematyki ekologicznej, a z drugiej strony osoby zaangażowane w funkcjonowanie ruchów, organizacji ekologicznych na po...
26,15 zł 36,80 zł
Do koszyka

Komunikacja marketingowa w architekturze

Książkę Rafała Janowicza „Komunikacja marketingowa w architekturze” przeczytają z pewnością specjaliści (urbaniści, architekci, teoretycy i praktycy komunikacji marketingowej). Przeczytają ją jednak także z uwagą miejscy aktywiści, kt&oacut...
67,15 zł 79,00 zł
Do koszyka

Władza komunikacji

Najnowsza książka Manuela Castellsa przenosi rozważania na temat wieku informacji w nowe stulecie. Castells podejmuje w niej temat wzajemnych związków między władzą a komunikacją, pokazując, na ile każda forma politycznego zaangażowania jest uza...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!
 
Uwaga: Nasze strony wykorzystują pliki cookies.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celu dostosowaniaserwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz w celach statystycznych i reklamowych. Mogą też stosować je współpracujące z nami firmy badawcze. W programie służącym do obsługi Internetumożna zmienić ustawienia dotyczące cookies Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza,że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce Prywatności.