0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Kompetencje indywidualne w sprzedaży bezpośredniej

(Miękka)
0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka

Kompetencje indywidualne w sprzedaży bezpośredniej

Książka poświęcona jest wpływowi indywidualnych kompetencji pracowników na efekty działania w sprzedaży bezpośredniej. Przeprowadzona jest w niej pierwsza udana próba analizy zależności pomiędzy indywidualnymi kompetencjami a osiąganymi wynikami sprzedaży bezpośredniej zwłaszcza w formie marketingu wielopoziomowego. Słusznie i sku-tecznie zastosowano w tym celu interdyscyplinarne podejście badawcze, wykorzystując wie-dzę z zakresu zarządzania, marketingu, psychologii i ekonomii. Wyniki badań empirycznych potwierdzają występowanie dużego wpływu kompetencji indywidualnych na efekty sprzedaży bezpośredniej. Pokazują istnieje określonego zbioru kompetencji, których znaczenie nasila się na coraz wyższych poziomach efektów działania , istnienie zbioru kompetencji wspólnych, dominujących w poszczególnych poziomach efektów, jak i mocno odróżniających się. Istotne jest też obalenie tzw. obiegowej prawdy o istnieniu specyficznych kompetencji w sprzedaży bezpośredniej, zwłaszcza w formie marketingu wielopoziomowego. Jest to ważne z uwagi na kierunek, skalę i tempo rozwoju tej formy sprzedaży bezpośredniej. Zarówno ze względów poznawczych, jak i wdrożeniowych pozycja ta zasługuje na wnikliwą uwagę i wykorzystanie w pracy zawodowej wielu organizacji i sprzedawców.

Z recenzji prof. zw. dr hab. Anny Olejniczuk-Merty

  • Kategorie:
    1. Psychologia »
    2. Psychologia osobowości
    1. Psychologia »
    2. Psychologia rozwoju człowieka
    1. Ekonomia, zarządzanie, marketing
    1. Literatura popularnonaukowa
    1. Edukacja
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 9788362855056
  • EAN: 9788362855056
  • Liczba stron: 228
  • Wymiary: 17.0x24.0cm
  • Waga: 0.38kg
  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Kurier DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • Punkty odbioru DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • ORLEN Paczka - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Pocztex (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.

Inni Klienci oglądali również

81,67 zł 108,90 zł
Do koszyka

Rozwój kompetencji menedżera ochrony zdrowia

W skutecznym zarządzaniu chodzi nie tylko o wykreowanie wizji rozwoju w dłuższej perspektywie, umiejętność planowania, delegowania i egzekwowania zadań, lecz także o zaangażowanie i motywowanie pracowników, orientację na pacjenta, a także budowa...
33,46 zł 49,00 zł
Do koszyka

Psychologia Sprzedaży

Każdy z nas sprzedaje w jakiś sposób siebie, za pomocą wizerunku, emocji, opowiadanych historii. Rodzic sprzedaje dziecku strategie radzenia sobie z rzeczywistością, a partnerzy składają sobie nawzajem oferty na abstrakcyjny produkt jakim jest ś...
37,06 zł 49,00 zł
Do koszyka

Postaw na charakter i kompetencje

Trzykrotnie piastujący stanowisko dyrektora zarządzającego, erudyta wykształcony w Oksfordzie i fachowy doradca, Timothy R. Clark ukazuje, w jaki sposób wielkość rodzi się z potężnego połączenia charakteru i kompetencji – przy czym „...
40,98 zł 48,00 zł
Do koszyka

Kompetencje

Książka ukazuje problemy związane z definiowaniem kompetencji, ich kształceniemi ocenianiem, ze zjawiskiem niedostosowania potencjału kompetencyjnego aktualnych i potencjalnych pracowników do wymagań pracodawców oraz propozycje spos...
60,00 zł
Do koszyka

Współcześnie stosowane deskowania indywidualne i systemowe

W książce zostały omówione rodzaje i systemy deskowań, materiały stosowane do ich produkcji, a także zasady bhp i rozwiązania zapewniające bezpieczeństwo pracy przy deskowaniach.Zaprezentowano też przykłady obiektów zbudowanych przy...
72,08 zł 89,00 zł
Do koszyka

Kompetencje organizacyjne w otwartej gospo

Zmiany w otoczeniu przedsiębiorstw oferują interesujący obszar do dyskusji naukowych, szczególnie w aspekcie roli nowych technologii, nowych relacji wewnątrz- i międzyorganizacyjnych, automatyzacji procesów czy wirtualizacji. Digitalizacj...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!